MiThään en ohle oTthanu!!!!11 - Yleinen keskustelu

SunLion
Notti
ette usko naiset, tässä on eka menossa, olen baarissa ja cosmoilen :oops: Kännejä ei ole tarkoitus kuitenkaan vetää :lol:

Tosi Cosmo?

:lol:
true cosmo yes :D

Sivut

Kommentit (293)

*marjis*

ihanaa flunssasta selviydyin vlopuksi:) vois tänää lähtee tohon paikalliseen kattoon irinaa :lol: (irina on ihQ!!!!<3) ja vähä tanssiin ja ottaan jee:)

olematon

mä en oo hetkeen aikaan ees ollu kunnon tumuissa :d aina välillä tulee avauduttua kännissä vähän turhankin perusteellisesti... :D mies sekoiluja ei oo ollu sitte viimekesän xD

k87

ja taas vauhissa :P puol pulloo viiniä ja siideri melkeen tuhottu. mies sano että tänään kuulemma perseet vedetään :lol: GT:a vielä tiedossa. nami!

k87

on se tässäkin taas elämä. kotona ollaan kahelteen ja juodaan :roll: toisaalta tekis mieli lähtree laupungillekin, mut toisaalta sit taas ei. kuitenkin pitäs sit taas pyöräillä kotiin :? ollaan sit taas varmaan kotona...

k87

ei tarvinnu kumppareitaeilen :o ei satanukkaan vettä. ois vaan pitäny luottaa siihen ettei ilosaaressa sada ikinä! mut kumpparit lähtee mukaan siltikin. sit voikin lällätellä kun muut valittelee kylmiä ja märkiä jalkoja :lol:

tänä aamuna on käsistä löytyny pikkunaarmuja ja mustelma :lol: normisettiä! tänään disco ensembleä jos näkis ihan koko keikan. ja tiktakkia :D

shazzer

Mä luulen että olen alkoholisoitunut. Kerran viikossa tulee sellainen olo että olispa nyt siideriä tai olutta. Nytkin ostin kaupasta kaksi siideriä ja maistuu! Ja huomenna tai lauantaina luulen että pitää ottaa kännit :roll:

Tölkki

juu just tulin kotiin tuolta kaupungista.. muuten oisinkin jäänyt pitempään mutta kun pitäis huomenna taas kouluun selvitä kaheksalta aamusta :?

tata
leeah
Voi että.. ihana vähän jopotella :lol: . Ostin jotain jouluomenasiideriä, on kyllä harvinaisen pahaa.. mutta joulu on niin pakkohan se on :wink:

Jep, pahaa se oli :D

Miss Blood

kolmas siideri menossa.... hitto että osaa olla tylsää, kun yksin pitää juua... alkaa mielialat heitteleen laidasta laitaan :?
Taitaa tulla baarissa juotua kunnolla kun sierllä vasta kaverit näkee... hitto kun tuntui silmämeikkikin menevän täysin pilalle.... mie oon ruma... plääääähhhhh.... Jospa tää ilta vielä hyväksi kääntyy...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat