Mihin teillä menee eniten rahaa? - Yleinen keskustelu

Nonna

kalliiseen vuokraan menee eniten rahaa.Toiseksi eniten matkusteluun.Sen jälkeen vaatteisiin (ostan vaateita paljon,enkä edes kaikkia ole käyttänyt vielä),koruihin,kosmetiikkaan,kirjoihin ja matkalippuihin.Niin ja harrastuksiin.

Sivut

Kommentit (262)

mijalinda

no eniten mulla menee rahaa dokaamiseen röökiin ja vaatteisiin... mulla on oma kämppä niin ei mee vuokraa... mut yhtiövastike pitää maksaa... ja sit toiseks eniten menee safkaan ym kaikkeen tavalliseen... pitäis oikeesti laskee joskus paljon menee alkoholiin ja röökiin massii kuussa... kauhistuttaa ajatuskin paljon menee.... :cry:

audigirl

Päivittäisostoksista menee eniten rahaa turhiin ostoksiin (karkit), mutta viime aikoina on mennyt aika paljon rahaa myös reissailuun (=ostokset, bensat..).

taotao83

Eli siinä oli kysymys. Mulla menee vaatteisiin iha älyttömästi rahaa. Oon monta kertaa yrittäny vähentää vaatteisiin tuhlailua, mut eipä oo näemä muuttunu miksikään.

Jimmy KImmel

Vuokra ja dokaaminen. Eikä bensakaan halpaa ole, mutta onneksi autolla tulee ajettua aika vähän. + ruoka tietysti... Karppaamisen myötä on ruokalasku kasvanut, mutta toisaalta taas on alkanut syömään "oikeaa ruokaa" eikä enään ollenkaan eineksiä.

Miffy

Mulla taitaa ykkösenä olla elämän pienet nautinnot eli kahvi, tupakka ja alkoholipitoiset juomat. Tähän kastiin lasken myös keikat ja klubit, eli siis sisäänpääsymaksut niihin. Taitais olla suurin menoerä (jollei siis vuokraa oteta mukaan laskuihin).

Tokana on sitten varmaankin kaikenlaiset ihonhoitotuotteet kuten voiteet ja mutu aineet, meikkeihinkin menee jonkin verran. Tähän kastiin eli tällasiin päivittäisjuttuihin kuuluu sit kans kodinhoidolliset tuotteet kuten tiskiaine ja niin edelleen.

Kyllä niihin vaatteisiinkin toki menee. nykyään kuitenkin koitan ostaa laadukasta ja vähän. Väksisinkin laatu sitten kuitenkin maksaa, joten kyllä vaatteet on myös aika iso menoerä. Samoin kaikenlaiset accessoriesit, kuten korut, vyöt, kassit jne vievät aika paljon rahaa, ainakin yhtä paljon kuin vaatteet.

*Sandy*

Mulla menee eniten rahaa yleiseen elämiseen, kuten vuokraan ja ruokaan. Sen jälkeen hyvänä kakkosena tulee vaatteet. Nykyään niihin menee vähemmän rahaa, kun olen alkanut ostamaan vaateita kirpparilta :) Kengät ja nämä muut accesosriet vievät aika sievän summan rahaa. Olen vähentänyt juomistakin, joten baareihin ei mene enää paljoakaan rahaa :)
Mutta siinäpä ne suurimmat taisi olla.

taotao83

Täs ku nuita teijän rahameno kohteita lukee, niin kylläpä sieltä löytyy sellasia mihin itelläki menee.
Vuokraan kyl menee huomattavasti iso summa rahaa. Veteen ja laskuihin menee kyl kans aika paljon.Baarissa tulee käytyä, niin siihen menee kans rahaa.

Jzzu

Minulla suurin osa rahasta menee ihan elämiseen ja asumiseen laskujen ja ruokaostosten muodossa.
Vaatteet ja huonekalut ovat todella pieni rahareikä sillä suurinosa on ostettu käytettyinä kirpputoreilta ja sitten tarvittaessa itse kunnostettu.
Meikit lohkaisevat varmaan jonkunlaisen siivun mutta ne pyrin ostamaan lähimarketista josta saan plussat.
Herkut on oikeastaan ainut luksus mihin välillä tulee "tuhlattua".

Peikko

Asun vielä kotona ja omia tuloja ei vielä ole, kuin opintotuki ja sekin 20e/kk, joten äitini maksaa suurimmaksi osaksi kaiken tarvittavan. Vaatteita ja meikkejä ostelen melko vähän. Pakko on ollu opetella säästää, kun raha ei kasva puussa ja oman asuntoon muuttaessa rahaa menee muuhunki. Eipä sitten tarvitse opetella rahan käyttöä. Omista rahoistani maksan juomiseni ja baarireissut. Vuokraamme myös paljon leffoja, joten siihenki rahaa kuluu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat