Arvostele ruoka - Yleinen keskustelu

nsku

Juu menis kyllä! herkkua!

Söin itsekin vasta patonkia (valkosipuli levitettä päällä) ja kanasalaattia sekä appelsiinimehua!

Sivut

Kommentit (1568)

Rasberry

En voi sietää sieniä, mutta lisukkeet kuulostivat hyvältä :D

Itse en ole päivän kunnon ruokaa ehtinyt vielä vetämään, mutta välipalaksi tehtiin appelsiiniriisiä. (sekoitetaan siis kuoritut appelsiinin lohkot, keitetty riisi ja vanilla-vaahto sekaisin) Ai että oli namia :P

Milkshake

Oi nam! Nyt kelpais kyllä mummin tekemä nakkikeitto ja ruisleipä! :)

Eilen söin spagettia ja bolognesekastiketta, päälle parmesanjuustoraastetta ja salaattina ihan vain paloiteltua kurkkua, tomaattia, fetaa ja oliiveja. Join vettä ja jälkkäriksi söin banaaninpaloja joita kastoin suklaakastikkeeseen. Nyt harmittaa kun tuo ruoka loppui jo eilen, on ihan kamala nälkä! Täytyy alkaa heti kokkailemaan jotakin :)

k87

nam. menis. kanapasta on nannaa :P

nyt on pakko brassailla:
naudan marinoitua ulkofilettä, uusia perunoita, salaattia ja punaviiniä. pihvin kanssa sit vielä semmosta yrttikermaviilisoosia.

lily

Texaspulla on namia, saoin tuo aurinkokuivattutomaattituorejuusto(sanahirviö :lol: ).

Mä söin siskon kokkailemia perunoita ja makkarakastiketta. Oli ihanan kermaisaa :P

KataTheBlondi

mmmmmmm... juustonaksujaaa... =P~ tortillojaaaaa.... namnamnaaa...

Miä söin itsekerätyistä kanttarelleistä tehtyä muhennosta (kanttarellit, kerma, sipulia ja suolaa) perunan kanssa.Vihreää edusti lehtisalaattipeti ja tomaatit. Lisäksi karjalanpiirakka ja maitoa.

Rasberry

Uudet perunat kuulostaa kyllä ihan hyvältä, niitä ei ole vaan pahemmin tänä kesänä tullut syötyä. :?

Itse söin aamupalaksi teetä, (kahvit join äidin kans jo aamusta) ruisleipää kurkulla ja mandariinin!

Mirre

ei miun nälkää tyydyttäis :D

Mie söin viimeksi perunamuusia ja lihapulla kastiketta, jälkkäriksi vadelmajugurtin ja suklaapatukan. Ai nii, alkupaloina oli työpaikan tarjoamat kahvi ja minimaalinen kakunpala :D

Mirre

oi, aivan ihanalta kuulostaa <3 heti alko massu murista :D

Minä söin viimeksi töissä riisiä ja broileria kermakastikkeessa (valmisruoka :D ) ja juomana oli jotain hedelmätiivistemehu. Jälkkäriksi kuppi kahvia ja yks korvapuusti.

Poppins

k87, hyvää perusruokaa ja salaatista plussaa (itellä meinaa laiskuus iskeä aina salaatinteon vuorona :roll: )

Minä söin täytettyjä herkkusieniä, maitoa, tuoretta leipää ja jälkkäriksi mansikoita ja jätskiä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat