Allekirjoituksen tarina... - Yleinen keskustelu

Lizzie
SunLion
Jimmy KImmel

Eikös d-day ole sama kuin suomeksi h-hetki? Mutta minkä h-hetki on kyseessä vai onko kyseessä edes h-hetki? :roll:
jimmy on oikeilla jäljillä ;) D-day on itse asiassa Doom Day, eli tuomiopäivä :D

Lähinnä tuo on tuossa muistuttamassa et pitäis olla muuta tekemässä kun tässä koneella istua kirjottamassa tänne tai muualle :D

Joo, eikös D-Day ollu USA:n armeijalla joku koodinimi hyökkäyspäivälle Vietnamissa, vai muistanko iha väärin...

Sivut

Kommentit (297)

SunLion
Jimmy KImmel

Eikös d-day ole sama kuin suomeksi h-hetki? Mutta minkä h-hetki on kyseessä vai onko kyseessä edes h-hetki? :roll:
jimmy on oikeilla jäljillä ;) D-day on itse asiassa Doom Day, eli tuomiopäivä :D

Lähinnä tuo on tuossa muistuttamassa et pitäis olla muuta tekemässä kun tässä koneella istua kirjottamassa tänne tai muualle :D

Lucky Lady

Edellinen allekirjoitukseni, "Kutsun itseäni purnaavien kissalelujen johtajaksi", oli lainaus Dilbert-sarjiksesta tutulta ilkeältä henkilöstöpäällikkö Catbertilta. Olen kissaihminen henkeen ja vereen, joten en halunnut siksi lainata varsinaista suosikkihahmoani Dogberttia. :)

Nykyinen pätkä on Terry Pratchettin Kiekkomaailma-kirjoista tuttua rietasta Siililaulua...Hauska on veisu! Löysin sen engl.kieliset sanat sekä nuotit netistä. Sääli etten osaa lukea nuotteja tai soittaa mitään, joten en pääse värssyä kuulemaan..

Pyrin valitsemaan allekirjoituksia, jotka huvittavat minua itseäni. Plussaa on, jos joku muukin niistä huvittuu. Tulossa on myös mahd. laulunpätkiä tai runoja tai jotain. Mitä nyt sattuu keksimään! :D

blaah:)

Mulla on nuo allekirjoitukset otettu joistain biiseistä. Vaihdan aika usein, kun haluan että tuo allekirjoitus kertoo aina hieman sen hetkisestä tunnetilasta.

Nyt on pieni pätkä Robbie Williamssin Don´t say no

Sinsemilla

aikasempi "mieli korkeella uppoon uneen syvään, toivon hiljaa tulkoon jokaisesta jotain hyvää" oli Asan biisistä ja oli vaan hyvä... nyt bongasin tuon vaavilaskurin jostain, kun muillakin oli noita hienoja... kauhee matkuri olen siis... ;)

ja näkeehän siitä sitten aina ittekin että missä päivässä mennään ja voi kauhistella että miten nopeesti aika kuluu...huuui!

Murehtija

Laitoin allekirjoitukseksi suosituimman lausahdukseni eli "Jos et tunne, älä tuomitse!". Mua tuomitaan ainakin jatkuvasti...Porukka usein päättää vaan vihata mua sen kummemmin muhun tutustumatta. Ainakin mun kotikunnassa asia oli aina näin, nyt vanhemmalla iällä porukka ei ole enää niin äkkipikaista ja ihmiset oikeasti "vaivautuu" kuuntelemaan ja kattelemaan minkälainen joku oikeasti on. Mä nimittäin oon aluksi aika ujo ja hiljainen, jopa hieman vetäytyvä koska en luota ihmisiin.

Jimmy KImmel
Shandril
SunLion
taitaa tuo selvitä ihan katsomalla..laskurihan tuo.

NIIN kauan oon tätä pähkäilly, että pakko on kysyä :) Että siis mikä on D-day!? :roll: Tällehän on varmaan luonnollisesti joku ihan looginen selitys, mutta voinen myöntää etten ole keksinyt :P

Shandril
SunLion
taitaa tuo selvitä ihan katsomalla..laskurihan tuo.

NIIN kauan oon tätä pähkäilly, että pakko on kysyä :) Että siis mikä on D-day!? :roll: Tällehän on varmaan luonnollisesti joku ihan looginen selitys, mutta voinen myöntää etten ole keksinyt :P

DemonOfTheDay

mun teksti on Jefferson Airplanen solistin Grace Slickin biisistä minkä nimee en yllättäen nyt muista mut kuvastaa jotenkin mun käsitystä maailmasta aika hyvin... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat