[Vanha keskustelualue] Höpötellään ja purkaudutaan nro V

minni-
-Maya-
ja palkka kun ei tosiaan oo mitään parasta..tänään sain 7h:n palkaks about 20€.. :(

siis seitsemästä tunnista töitä 20e palkkaa? :shock: tuntuu tosi vähältä, onko toi ihan laillista..

snae: kiva kun alkaa juttu luistamaan, pieni säpinä piristää kummasti :wink:

buah, mä oon ihan kipee ja pitäis 3 pvää jaksaa töitä painaa. no, toivottavasti selviin kunnialla. poikaystäväkin tekee intissä pitkää päivää, ei oo kuulunu siitä pariin päivään mitään.. harmittaa sen puolesta tollaset paskahommat. :x

Sivut

Kommentit (7491)

Snaelaug

Yritä vielä jaksaa [color=orange]Sun[/color], mä uskon et se on rankkaa, mut mikään ei oo varmaa ennen ku ne tulokset tulee. Yritä jaksaa, ja mikäli mahdollista niin yritä vielä luottaa. Mä tiedän et tahtoa sulta ei ainakaan puutu :)
Halauksia*

edit.
[color=darkred]Tsein[/color], voit sä meillekin toki tulla mut matka saattaa pidentyä hieman.. :lol:

Emmily_

Ainut varsinainen lomapäivä tänään enää mun koko lomalla (lasken lomasta pois ajan jonka oon kotona, eli koko loppuajan tän päivän jälkeen) ja olis ihan hirveesti tekemistä! :( 3 pyykkivuoroa, siivoamista, pitäis käydä kirjastossa, postissa, pitäis nähä yks kaveri ketä en oo nähny piiiitkään aikaan, pitäis tulla jo hyvissä ajoin takasin kotiin että ehdin lähteen jumppaan, joka kestää iltaan asti.. =/ Ootan kyllä innolla sitä jumppaa, mutta tympäsee ku menin taas buukkaan tän päivän niin täyteen! :(

-Maya-
minni-
-Maya-
ja palkka kun ei tosiaan oo mitään parasta..tänään sain 7h:n palkaks about 20€.. :(
siis seitsemästä tunnista töitä 20e palkkaa? :shock: tuntuu tosi vähältä, onko toi ihan laillista..
no provikkapalkka ja ala lehtimyynti niin eipä tolle mitään mahda.. :?

tata

[color=green]Jjemmyhän[/color] kuullostaa tosi iloselta :D Leiki hei amoria mullekki :lol: Ja onnea hyvin menneistä rehveistä ;) Ootteko jo uusintarehveistä puhunu?

Snaelaug

Onnea minunkin puolesta tuoreille ylioppilaille, ja yhtälailla myös ammattiin valmistuville :)

Huh. Saavuin vasta vartti sitten kämpille, vaikka kuvittelin pääseväni suoraan koulusta, mut ei siinä mitään. Oon jo raivannut lattian tyhjäksi et kohta hurahtaa imuri käyntiin, ja ruokaakin on jo tulossa :)
Imuroinnin ja syömisen jälkeen alan purkaa tota hyllyä, kun se pursuilee koulumonisteita ja lehtiä :? kaikki turha saa kyytiä!
Puhumattakaan tästä työpöydästä, voi taivas miten sitä voi kaikkee kamaa kantaa just tälle pöydälle :roll:

Onneksi on viikonloppu! [-o< Tänään jos vaan sais kaikki siivoilu- ja järjestelyasiat hoidettua niin huomenna voi sitten täyttä häkää painaa koulutöiden kimppuun :D

Koittakaahan nyt [color=green]Ave [/color]ja [color=green]Shaz [/color]parantua :)

edit.
Jamie Oliverista mun piti sanoa vielä sen verran et jos se ei ois naimisissa, mä ottaisin seuraavan koneen Britteihin ja pakottaisin sen alttarille. Omistan myös herran kaksi kokkikirjaa ;)

*WhiteAngel*

Amelle ja marikalle hirmuisesti ONNEA! :D :D :D
*iso halitus* Hyvä tytöt! ^_^ =D>

shaz, Niille ukoille pittää vaan sanoo et ovat hiljaa. Mie voin rähistä niille. ^_^ Tosin en tiedä meniskö enää ihan pelkissä yövaatteissa.. :lol:

JJEMMY, tuo kuulostaa tosiaan aika pahalta tilanteelta. Mutta jos olette vain kavereita niin kannattaa itse olla tälle kaveripojalle ihan oikeasti vain kaveria. Muuten, miksi ihmeessä se jätkä sitten käyttäytyy noin? Hieman kummastuttaa tuollainen, ikään kuin hän ei osaisi oikein päättää itsekkään mitä tekee. Ehkä miun ei kannata paasata asiasta kun en tiedä tilannetta sen paremmin. Toivottavasti asiat kuitenkin menevät ihan hyvin. ^_^
Koita jaksella siellä. *tsemppihali*

Aveline, Jamie onki hieno kokki, ainaki se on paremman näköinen kuin Gordon "fucking" Ramsey. (Sitäpaitsi se Ramsey kiroilee ihan liikaa... :roll: ) Miusta ois ihanaa kokata kotona jos ois rahaa hommata aineksia kaappeihin.
:wink:

agarina, kuulostaa ihanalta tuo kilpailu, romanttista. ^_^
Ja onnea uuteen kotiin! :D

Miun pitäs kanssa mennä siivoilemaan, ollu ihan hirveän hoopo olo viimeisen viikon ajan. Etenkin kun ei ole enää töitä. Vaikkakin niitä olen etsiskellytkin, toivottavasti pian saan järkättyä jotakin.
En osaa pysyä paikoillaan. ^_^
Hirvee hinku syödä jätskiä. :shock:
Johtuu varmaan siitä kun äsken luin Avelinen viestiä jossa mainittiin jäätelö... :lol:

(Ja anteeksi kun nimien lihavointi päätti lakata jotenkin toimasta. Olen kirjaston koneella ja tää samperin kone tökkii kivasti. Ois kyllä hienoa jos ois kotona oma kone ja netti..)

Rasberry

Surkujuttuja täällä. Haleja kaikille ketkä niitä tarvitsevat, RiinaF ja Ave ainaskin ketä muistan, tarvitsen suuuuuren suuren halin ja suukon otsalle ?

Täällä menee ainaskin tosi hyvin! (Toivottavasti en latista ketään :roll: tulee jotenkin vähän ehkä huono omatunto kehuskella omalla hyvällä fiiliksellä kun muilla menee huonosti, hmph.) Meillä tuli murun kans tänään upea välietappi: 3 vuotta ja 8 kuukautta yhdessä :lol: [color=red]?[/color] En aluksi edes muistanut että tänään on 20pvä eli "meidän päivä", kunnes kulta laittoi aamulla tekstarin "Hyvä me!".

Voi luoja, siis mun oli äsken [u]järjesteltävä[/u] meidän karkkilaatikko, jotta sain eilisen mummolta saadun nimpparilahjan mahtumaan sinne. Oli pakko mielenkiinnosta tehtävä inventaario mitä kaikkia herkkuja meiltä löytyykään. Ja tällaiset oli tulokset: Kaksi filmtownin irtaripussia (toinen murun: täynnä hedelmäkarkkeja, toinen mun: täynnä suklaata ja salmiakkia), Brunbergin suklaatryffelilaatikko, pussi ja laatikko Halvan salmiakkia, 2 Truly Juicy pussia, Kismet, Snickers, Kaatispussi, turkinpippurilaatikko, 2 lauantaipussia, Pandan Suomi-konvehtirasia ja Haribon Matador Mix iso pyöreä muovikarkkilaatikko. HUH! Ja kaikki nuo pussit, paitsi irtarit, ovat avaamattomia :shock: Hmm, ehkä meidän ei tarvitse tänä lauantaina ostaa karkkipäivän herkkuja :lol:

Mulla on huomenna tentti, klunks! Oon kyllä lukenut ihan reippaasti, että ei pitäisi olla mitään hätää. Ens viikolla on maanantaina lääkehoidon tentti ja tiistaina farmakologia, mut sit alkaakin KESÄLOMA!

TaskuMyy

Molen extra laiska tänään :evil:
Miulla on ihan helvetin paha flunssa, en millään jaksa lukea mitä ootte höpötelleet :cry: ...tosi väsyny olo ja huono-olo :(

Tosiaan, ollu ihanaa vaikkakin v*tuttaa ko kamala flunssa ollu ko oon jätkällä ollu 8)

marika_

Yhyy, mäkin tahon lomalle :( Vielä 18pv asti lukemista ja sen jälkeen toivottavasti töihin koko kesäks... jos taas en saa töitä ni sit odottaa kiva kesä; perunoita ja ruskeetakastiketta, välillä kenties makaronia ja tonnikalaa <3 että nami vaan.
Eli en tiedä kumpi on pahempi vaihtoehto; seuraava loma jouluna vai koko kesä ihan tajuttoman köyhänä.
Vitsi kun sais vaan viettää kesälomaa niinkun lapsena, mut ensin pitäs varmaan opetella oksentaan rahaa tai voittaa lotossa :D Porukoilta saisin varmaan jos pyytäsin, mut tuntuu ihan naurettavalta että aikuinen ihminen ei mee töihin vaikka vois vaan elää äitin siivellä (tietty jos en saa töitä ni sit on pakko pyytää...).

Mut jee, lakkiaiset on tällä viikolla, huippista! Ja nyt näky nimikin YTL:n sivuilla... on tätä kyllä odotettu!

muoks: Sun: Nyt äiti sanoo että kirjat nurkkaan! :lol: Eikun oikeesti, ei vikana päivänä enää mitään opi, parempi vaan rentoutua kunnolla niin ei flippaa sit kokeessa. Tai hyvä nyt sanoa, jonkun pitää varmaan tulla sit vikana päivänä ottaan multa noi kirjat pois... :roll:

Tiikeri

Iltaa itse kullekin!

Taskumyy Sellai "pikkujuttu", että olen hankkinut jo kk sitten apua ja homma on jo hoidossa - lääkityskin on jo menossa. Mutta luulishan sun jos kenen tietävän, ettei elämä oo aina niin helppoo, jos on masentunut...

Oon sitä mieltä, että elämä on ihan liian lyhyt turhaan märehtimiseen, mutta joskus ihmisen mieli on itsepintaisesti toista mieltä. *Halauksia* kaikille :)

JJEMMY

Helöyhelöy!

Ensiks onnittelen marikaa ja amea lakista! ;)

Ja Maya, se toinen teki miulle sen palautteen onneks. Ja senki se teki vasta viime viikolla et olin kerenny jo reenata riittävästi :lol: Olin oikeen tyytyväinen palautteeseen, oli paljon plussia ja vain muutama miinus. Miua ei niinkään kovin jännittäny kun tää toinen tyyppi on niin mukava ja osasin homman jo aikalailla. Olin kuulema itsevarman kuulonenki :)

Snae, se tyttö on kuukauden poissa :? Ja WA, miustakin vähän tuntuu siltä et tää mies ei tiedä itsekään oikein mitä haluaa :? Tai sit vaan kuvittelen omiani. Mut jos hänellä ei olis minkään näkösiä muita tunteita miua kohtaan kun kaveruutta niin kai hän osais "käyttäytyä" niin kuin naispuolisia kavereita kohtaan käyttäydytään nyt kun seurustelee. Vaikka hyviä kavereita ollaanki ni kai sen luulis tietävän rajan. Äh en miä tiedä. Enkä kyllä haluis ottaa asiaa puheeks ainakaan oma-alotteisesti, jos oonki vaikka ihan täysin väärässä.

Voiks päänsärky jatkua melkein kaks viikkoa putkeen? Tai niin että on ehkä yks välipäivä jollon särkyä ei oo. Kannattaaks miun huolestua? :lol:

MUOKS. ja piperrille kanssa onnea lakista! :)

shazzer
-Maya-
Shaz, millä kirjaimella tän siun kaveris nimi alkaà? :) poikia en kyl hirveesti sieltä tunne/tiedä..

P:llä alkaa, huippu tyyppi on! :) Pitkä ja laiha.. Paljastankohan nyt liikaa täällä :oops:
Öitä rasbille, minunki pitäs mennä kohta :roll: Ettei huomenna olis yhtä puolikuollut kun tänään. Ehkä ne nuo päikkärit vähän auttaa asiaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat