[Vanha keskustelualue] Höpötellään ja purkaudutaan nro IV

marika_

En kyllä taas tajuu yhtään mistä puhutaan, paitsi sen tajusin et joku puhu juomisesta ja et mäki tahon! :lol:

Aika köyhää on..

Sivut

Kommentit (7465)

nsku
k87
mut kuitenkin ihan outoa miten paljon ihmisiä kaupungilla oli :o ja sekin et nyt täälläkin voi oikeesti jo shoppailla :D mun on nimittäin päästävä mekka ziliin! ihania kenkiä oli :D

Joo niimpä! Vähän se isomyy näytti isolta, kun ne aukas sen kokonaan! Vaikka eihän se vieläkään ihan valmis ole. Täytyy itsekin käydä se Arnold's tsekkaamassa :D Ja kenkiäää! haluisin vaikka mitä uusia! heihei rahat!

Viikonloppu menny hyvin, kun kulta on lomilla. Kohta lähdetään meille saunaan ja katsomaan jotain leffaa. Äsken sai ihanaa suoraan uunista tullutta itse tehtyä leipää, nam. Murun äidin tekemää.

k87
EnvyMe
Minuu ärsyttää tää sunnuntai :?
Telkkarista ei tuu mitään ja on synkkää pihalla. Oli niin tylsää et ihan innolla jopa imuroin. Potuttaa kaikki. Ääh...

sulla on sit ihan oikeesti ollu tylsää :lol: joo täällä kans sama. turhautti vaan maata sohvalla kun mitään ei telkusta tullu. mäkin kun seittemältä heräsin :roll: tätä uutta aikaa :)

potuttaa jo valmiiks tiistain iltavuoro :x

JJEMMY
-Maya-
miä sain töitä kesäks.. \:D/ ei kyllä kovin kummosta työtä, mutta pakko ottaa kaikki mitä irtoo, että saan vuokran maksettua.. :?

Tulispa miullekkin jostain ilmotus et oon saanu töitä, epäilen kyllä vähän :(

MUOKS. niin ja onnea :D

EnvyMe

Minuu ärsyttää tää sunnuntai :?
Telkkarista ei tuu mitään ja on synkkää pihalla. Oli niin tylsää et ihan innolla jopa imuroin. Potuttaa kaikki. Ääh...

h3nnA^^

heips.
pitkästä aikaa taas kirjottelen tännekin.. kun muutettiin tossa kuukaus sitten isompaan kotiin kultin kanssa, ihanaa kun on tilaa! (: ja sitten kun kone meni rikki ja kaikkea... äääh..
viikonloppu meni liian nopeesti taas.. viime viikonloppuna olin bb talk shown yleisössä.. oli kyl tosi siistii... :)

xaz

^nostetaan sille olematonta kuppia.

meikällä kans lähti se ainoa kaverikaveri tänään. Pari viikkoa tässä ku jaksais hengailla itsensä seurassa niin ois hyvä. Vaikka koulussa toki tapaa mukavia luokkakavereita, niin ne ei silti oo kaverikavereita, joiden kanssa hengailis vapaa-ajalla, tai ainakaan vielä ei olla niin pitkällä... ja sitäpaitsi kaikki muut seukkailee tahoillaan, joten en halua alkaa tunkeen väkisin itteeni muiden elämään... :roll: ainaki itelle tulis sellanen olo et voi moro.. ja niillä on harrastuksia, mää oon ainoo kuka on tämmönen onneton tapaus.

Ainoo ketä mää oon tavannu koulun ulkopuolella on ihanuus, ja sitäki.. hmm, kaks kertaa päissään, kolme kertaa selvin päin. Useemminki vois varmaan ehdottaa esim just jotain iltakävelyä, mut viimeaikoina ei oo oikein säät sallinu, ja sit taas tää mun ajatusmaailma, tulee olo et tyrkytän seuraani/oon onneton takiainen josta ei pääse kulumallakaan eroon :roll:

Olenkohan saanu koulujuttuja tehtyä tässä viime postaukesta, hmm, no en ole.

tata

Kuinka tyypillistä tää taas on, mä ootan kullalta viestiä tai puhelua koko illan, sit meen saunaan ja eikös puhelin näytä kahta kullalta tullutta puhelua :lol: Yritin tos äsken soittaa takas mut meni vastaajaan kun tarpeeks kauan soitin, pitää yrittää kohta uusiks :) ?

Celestia

Onnittelut Marimmalle! :D

shazzer
Mulla alkaa se prkleen kurssi ens viikolla :evil: Hohhoi

Sama täällä :evil: Tosin eri kurssi, mutta työkkärin kautta kuitenkin :) Ei suoraan sanottuna vois vähempää kiinnostaa se, kaikki tutut jotka sen kurssin on käyneet on sanonu ettei siitä ollu yhtään mitään hyötyä, pelkkää ajanhukkaa :/ Plah, no mutta onneks se kestää vaan viikon ja saahan siitä sit sen ylläpitokorvauksen ekstraa ton normityöttömyystuen lisäks.

nsku
Celestia

Aika jänniä juttuja sieltä paljastu kun tutkittiin niitä mun vastauksia ja tuloksia niistä testeistä joita olin kotona täytelly :) Sain jotain suuntaa antavia ammattivaihtoehtojakin. Ehkä vähän yllättäviäkin vaihtoehtoja, sellasia joita en ollu aikasemmin kauheesti ees harkinnu mutta jotka saattais ollakin just sopivia ammatteja mulle. Aika paljon kuitenkin selkeentyny ajatukset ton ohjauksen myötä, täytyy vaan miettiä ja pohdiskella asioita vielä lisää ja ihan kunnolla niin tiedän sit että miten tästä eteenpäin. Vaihtoehtoina on ainakin lähtee opiskelemaan ammattikorkeeseen tai sitten ihan ammattikouluun, tai hankkia se ammatti oppisopimuksella jne. Siinä on vaan se tosiasia että jos haluan saada koulutuksen ja ammatin siltä alalta mikä noissa testeissäkin tuli korkeimmaks vaihtoehdoks, niin täytyy ehkä harkita sitäkin vaihtoehtoa että muuttaisin täältä pois isompaan kaupunkiin :? Ei siinä muuten mitään, mutta kun täällä tosiaan on ihan kaikki mikä mulle eniten merkitsee, enkä tiedä oonko valmis jättämään sitä kaikkea tänne, en ainakaan vielä. Nooh, on tässä aikaa miettiä, ei näitä asioita ihan hetkessä voikaan päättää :)

Hei miekin oon miettinyt tuota ammatinvalintapsykologilla käyntiä! Sillä minuu ihan ahistaa se, kun ei ole minkäänlaista aavistustakaan mikä voisi olla tulevaisuuden ammatti! Jotkut tietää sen jo ylä-asteesta lähtien ja lähtee toteuttamaan sitä haavettaan ja mie en tiedä vieläkään. Ja tiedän, että onhan sitä aikaa vielä miettiä ja on koko elämä aikaa tehdä niitä töitä, mutta silti ahdistaa, kun ei ole minkäänlaista aavistusta siitä mitä haluisin lähteä opiskelemaan!
Celestia : Maksaako toi ammatinvalintapsykologilla käynti jotain? Ja, jos maksaa niin minkä verran? Ja suositteletko käyntiä? Nimittäin voisin kyllä itsekin varata ajan..

Päivä meni tosi kivasti ja nopeasti. Kun tulin töistä niin lähdin siskon kanssa kaupungille ja löysin itelleni uuden topin, kaulakorun ja vyön. Ja sitten illemmalla käytiin vielä kaverin kanssa heittää semmonen tunnin mittanen lenkki! Kohta unille :arrow:

xaz

Väärä hälyytys, jestas sentään mää oon ku perssiille ammuttu karhu nykyään, vissiin :roll: eli ei hää ole vaihtamassa koulua, opettaja oli käsittäny jotain totaalisen väärin :o
Hää ilmaantu vikalle tunnille ja sit käytiin kahvilla. Tai itseasiassa otin kyllä kaakaon ja toinen vetas hampurilaisen. Mutta yllättäen, Rääväsuu soitti sille ja sano et nyt lähetään naapurikunnassa käymään :evil: sillä on kai joku kuudes aisti millon se tietää et me ollaan viettämässä aikaa yhdessä ja tulee ja pilaa kaiken. Määhän menin sitte ihan puihin ku kuulin et se on tulossa toista hakeen autolla, enkä saanu puhuttua mitään mitä oisin halunnu puhua.. #-o mut ainaki siinä silti kyssyin et onko se nyt tosissaan lopettamassa, ja se vaa hekotteli et mitähän se opettaja oikein sekoilee :D

Niin, sillä aattelin et ku se oli oikeesti eilen illalla ahdistunu niistä jutuista mitä jo selittelin tuolla aiemmin, ja vaikka kaikki oli hyvin sen vikan puhelun jälkeen, niin aattelin pienessä päässäni et se ei siltikään uskonu mua ja mun selityksiä ja sitte ois ilmottanu heti aamusta koululle et häntä ei siellä enää näy.. :roll: mun mielikuvitus.. :oops:

Joo. Sain tuossa tiedon koneestani. Se että tyypit tutki mikä siinä on vialla, tuli maksaan 45 € ja hintaan sisältyy tieto et jos se nyt korjataan, se tulis kalliimmaksi ku uuden koneen ostaminen :cry: ](*,) #-o [-( hienoa. Vallan mainiota.

Amorous

Hohhoi. Tunti sitten tulin vasta kotiin. :? Ei kyllä ole ihan mun juttu tuo vanhusten hoitaminen. Istuisin mieluummin vaikka koulussa 8-16.. ._. No mutta kai nää 5 viikkoa menee jotenkii. :roll: Ja nyt nukkumaan. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat