[Vanha keskustelualue] Höpötellään ja purkaudutaan nro III

Jomina

Hirmusesti ootte kirjotellu. Eilen meni vähän ottamiseksi viisujen aikaan :D Kisajuomaa. Nyt sit pitäis tehdä koulutehtäviä pienessä krapulassa :? Ottaa vähän sydämestä. Kai se tästä.

Tänään, voi elämä, saa jännittää! En tiedä miten kestän!

Kulti meni sisarustensa kanssa käymään mummullansa, munkin piti mennä, mutta sit muistin noi kerpeleen tehtävät ja muutenkin ei ollut mikään paras olo vierailulle. Toivottavasti se tästä...

Sivut

Kommentit (11653)

nookuliina_

-Maya-:lle iiiiiiisot onnitteluhalit. :D

plaah.. taas sataa. :? Ei päästykkään eilen murun tätin häihin kun kulta oli kipiänä. :( Mi oisin halunnu olla prinsessa siellä, mutta onneksi näitä häitä vielä tulee:)

Voiii.. nyt miulla alkoi tehdä hirmuinen mieli mansikkakakkua. :D

Mirre

pöhpah, ei piä kaikkee ottaa niin tosissaan :D meikä ny laukoo suustani mitä sattuu enkä pahemmin aattele, ei pidä mua aina ottaa niin tosissaa :D

vaapukka

katotaan vaan niin siellä euroviisuissa se supermegaüberhieno ja elävä valoseinä ei toimi. se, missä oli niitä valoja jotain 300 neliön edestä. se, mikä edustaa huipputekniikka. niinpä niin.. toivottavasti niillä on siellä semmonen tavallinen, vinssilllä toimiva esirippu, jolla sen läpinäkyvän seinäntekeleen voi peittää, jos se hajoaa. ja joku sitä vinssiä käyttämässä.

Mirre
marimma
Itsehän se sano että mielummin hän valitsee tämän jännityksen ja hyvän olon ja kutkutuksen joka kestää koko ajan kuin sen että nauttii vartin seksistä

se oli vitsi dyyd :D

antagonismi
marimma
antagonismi
(Marimma, pelottaaks? :D Alan olla lähellä, hahhaa!)

Ei pelota. Meinasin äsken siihen ukon junaan hypätä (pääteasema Kajaani) ja tulla teille kun ei tuo urvelo vastannu kännykkäänsä kun soitin että missä v*tussa se on. Teki mieli hypätä junaan ja lähtee ite johonkin v*ttuun tuosta hyvästä.

:lol: Tervetuloo vaan!

marimma
bananab
salkkarit, oc, kaikkikunnossa mitä sitten? ai niin tänään tulee dokumentti kääpiöistä.

Pöh. Tavallaan kääpiöitä, tavallaan ei :D
"Minkälaista olisi elää teini-ikäisen elämää kaksivuotiaan kokoisessa kehossa? Toisin kuin muut lyhytkasvuiset, maailman pienimmiksi luokiteltavat ihmiset kasvavat vain noin metrin pituisiksi. He kärsivät geenihäiriöstä, jota on tavattu vain noin 50 ihmisellä koko maailmassa. Dokumentissa tutustutaan muun muassa 16-vuotiaaseen Dannyyn, joka joutuu viettämään aikaansa itseään nuoremmassa seurassa ikätovereiden deittaillessa ja kruisaillessa autoillaan. Dokumentti."

Sitten vielä tuota ennen nuo kaikki JIM kanavan ohjelmat niin ohhoh kello onkin jo ykstoista kun tää likka tulee tekemään koulujuttuja :roll:

marimma

Heti tuplaan :oops:

k87
:shock: mun haarat on ärtyneet. voi elämä miten kiva olo :roll: siis sisäreidet on hieräny toisiaan lenkillä :roll: en vaan kai sit osaa pukeutua ihan oikein. sattuu :(

Mä en voi pitää kesällä hametta samaisesta syystä. Tai siis on pakko käyttää sellasia öklöjä uimapukukangasta olevia sortseja hameen alla..

marimma

Itsehän se sano että mielummin hän valitsee tämän jännityksen ja hyvän olon ja kutkutuksen joka kestää koko ajan kuin sen että nauttii vartin seksistä

Kepatäti

Mä tahon seksiä! Meillä on ollu kaks ihan huippua viikonloppua tässä nyt ja en malta odottaa seuraavaa!

Saisinkohan suostuteltua murun viimein tänään kertomaan mulle vähän "iltasatua" :wink: Se on vaan aika nihkee suostumaan siihen ku se ei kuulema keksi. Vaik aina on ollu kivoja tarinoita :wink:

nellas_telemnar
Jeannie
Tuntuu ettei aika kulu sitten millään.

jeannie, komppaan! aika ei kulu... ei mihinkään suuntaan, mur!! :evil:

maistoin äsken golden capin vanilja ja raparperi (ovat erillisiä) siidereit.. erikseen ja sekoitettuna! oli muuten nannaa kumminkin päin, voin suositella että kokeilette sekoittamista :D

Kepatäti

Mua harmittaa, ettei äiti oo huomenna kuvioissa :( Se lähti oman äitinsä luokse pohjoseen.

Melkein jo soitin veljelle, että saanko tulla niille syömään, ettei tarttis ypöillä. Ku en taho mennä ton murun perheen luo, etenkään kun toi muru on ihan P*SKA.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat