[Vanha keskustelualue] Mies armeijassa

mimuli

Noniin, nuo on just niitä ylläriginesten positiivisuuksia. :)
Meillä on nyt 15 gines jo menossa, ja lissää kyllä tullee :? Kertokkee hei muutki, jotka on jo pitempään leskeilly, miltä tilastot näyttääpi? :) Heinäkuussa alottaneilla ei varmaan vielä kauheen todenmukainen oo tuo tilasto, kai.

Aika kurja juttu, mistä kerroit Emilie :(

Sivut

Kommentit (7489)

k87
Chimerah
Toivottavasti k87:n koe meni hyvin.

venäjän tentti meni ihan ok. tosi vaikee vaan muistaa mitään muita adjektiiveja kun harasoo :D (vaikee kirjottaa ilman kyrillisiä aakkosia :D). economics menikin sit ihan penkin alle :? olihan se ootettavissa mutta....

huomenna ois sit venäjän suullinen tentti. pitää vähän katella mitä siihen sit tulis. ja vois kohta yrittää sinne kajaaniin päin soitella :) josko se sotaukkeli mulle vastailis

nsku

Tänään läks mies takasin haminaan! Ensi viikonloppu on taas kiinni, noin parin viikon päästä nähdään seuraavan kerran, kun se pääsee lomille!
Mutta hyvin meni ja hauskaa oli. :> Ei mitään kummosempia tehty, mutta oli ihanaa olla kullan kanssa, kun mie sitä ikävää podin viime viikolla. Toivottavasti menis tää viikko taas nopeasti ja olis paljon tekemistä niin ei kerkeisi ikävä tulemaan.

penguin

moi kaikille ! meilläkin takana ihana viikonloppu. käytiin pikku reissussa ja mm. saatiin olla mun hurmaavan puoltoista vuotiaan serkkupojan lapsenvahtina. parasta oli ehkä ku se kävi meän kans saunassa : > aivan ihana<3 mulleki tuommonen pieni joskus... :wink:

eilen lähti mies takasin ja perjantaina lomille sitte. mökkiviikonloppua viettään ja reenausta sekaan :o
3lin4, minunki mies kovasti urheilee ja kisakausi lähestyy.. suurin osa viikonlopuista tulee olemaan kisareissuja, tästä marraskuun alusta ties minne kevääseen.. mutta itse pyrin kulkemaan kisoissa mukana niin paljon kuin mahollista koska myös pikkuveli harrastaa samaa (itse lopetin lajin aika vasta) joten siksikin kova halu vielä pyöriä noissa piireissä. :) onhan se vähän harmi ku tietää että seurustelut jää aika vähälle mutta minäki kyllä pyrin olemaan mahdollisimman suuri tuki, tiedän mitä laji vaatii ja kuinka tosissaan mies urheiluineen on.

rosa*

Mun kulta kerto myös yhestä pojasta joka oli joutunu alikessujen "puhutteluun". Ja se oli itkeny loppuillan sängyssä.. Ettei siellä kaikilla tosiaan oo hyvä olla. Pojat oli yrittäny kysellä ja jutella mutta ei se ollu sillon halunnu puhua, en oo muistanu kysyä miten sillä nykyään menee siellä, pitää muistaa heti enskerralla ku ollaan yhteyksissä..
On kyllä kamalaa, ymmärtäähän sen että sellasissa oloissa ahistuu helposti.. Ja seki lisää painetta ku keskeyttäjille monesti naureskellaan jos ei oo sellasta "kunnollista" syytä, eli jotain sairautta tai vammaa minkä takia ei pysty siellä olemaan.. Ni varmasti joissaki tapauksissa ei sen takia halua lopettaakaan..

marimma

Huomenna ollaan jo kaks numeroisissa menossa.

Ukko on tänään kranaatinheittimiä rassannut. Tykkää olla "montussa" vai mikähän sen paikan nimi nyt taas olikaan..

rosa*

Voi ei, aamutähti toista kertaa jo sotaleskenä..:)
Mää täällä kovasti suunnittelen lähtöä, tuntuu melkeen et oon paljo enempi innossaan nyt ku sillon ku olin lähössä tänne.. :) No ehkä siksi ku tänne ei jää mitään mitä tulis ikävä.. :)

Nellukka

jee!! Kohta on ohi :D Eilen oli todella outo fiilis viedä sitä vekaralle.. ei oikein ymmärrä et se oli viimeinen kerta.. on niin outoa! ei todellakaan meinaa tajua et se on kohta ohi..

Mutta joo, kulta tulee huomenna tänne Mikkeliin! :D Niillä on joku marssi täällä, toivottavasti näkisin vilaukselta, kun pääsen kuitenkin keskustaan katsomaan sitä marssia..

tata : Et ole sitten tulossakaan perjantaina Vekaralle.. vai?

Nellukka

Sinne lähti mies taas ajamaan. Oli taas mentävä kymmeneksi!

Juuh, oli ihana viikonloppu :) Meni kyllä älyttömän nopeesti, tosin meillä oli hirveesti kaikkea puuhaa. Katottiin yks tosi hyvä leffa eilen. Kulta oli sen Vekaralla nähnyt, niin halus vuokarata sen ja näyttää mulle :) Semmonen kun 300.Mutta joo, sitten hieman maalailtiin ja sisusteltiin.. mitäs muuta.. Mummon 70 v. synttäreilläkin ehdittiin kävästä :)

Huh, kiva viikonloppu. Ensi perjantaina tulee taas lomille <3

mimuli

[size=9]Anteeksi OT:
Sä siis pyöristät sanomisiasi, kun puhut itseäsi pussiin välillä?![/size]

Siellä olivat jo Keminmaassa menossa.. Tai no vasta, pussikin tuli kymmenen minuttia myöhässä.
Toivottavasti tuo hyppykurssin viikonloppu selviäisi pian. Kulta siis ei uskonut, että siellä olisi välttämätöntä olla vielä viikonloppuna, joten aikoi infossa siitä kysyä. En vain muista milloin se infokin on, hyvä minä, hyvin oon kuunnellut :D

Onko mulle kohtalonkavereita ens viikonlopulle, gineksessä eläviä siis? :)

*WhiteAngel*

No hyi..Siis niitä alikessuja.
Täytyypä sanoa pojille että pitävät vähän silmällä niitä muita alikessuja ettei siel pääsis käymään noin. Ei oikein auta jos kaksi tai muutama alikessu on "kunnollinen" siis että hoitaavat hommansa eivätkä sorru tuollaiseen...
Ei tarvita kuin muutama idiootti joka sitten sortaa ja saa aikaan pahaa jälkeä. Yksikin sellainen joka käyttää valtaansa väärin, riittää tekemään pahaa jälkeä. Se on niin väärin. :? :cry:

yhdenihanankulta

Heippa pitkästä aikaa kaikille! =)

Hyvin on mennyt inttileskiajan alku ^^ Mies pääsi ekalle viikonloppulomalle perjantaina ja eilen lähti takaisin.

Harmi vain että kävi todella ikävä kämmi heti ekalla lomalla :(
Oltiin tulossa särkänniemestä kotia päin kun ajettiin sit poliisin tutkaan. Kävi ilmi, että mittarissa oli 90km/h viidenkympin alueella :o sehän on aika törkeä rikos :/ tiellä ei tosiaan ollut ketään, ja parinsadan metrin päästä olis alkanu 70, mutta mittasivat sit tietty just siitä ennen sitä :( mutta eihän siinä selittelyt auta, tehty mikä tehty.
Kortti lähti tietenkin, olihan sitä ylinopeutta 40km/h.. Sakkoja 144€.. eikä oo tietoa koska kortin saa takaisin. Mutta ikävin asia onkin, kun pelätään nyt että tuo rajoittaa mahdollisuuksia intissä. Kulta nimittäin aikoo sotilaspoliisiksi ja myös AUK:iin mielisi... Mitenkähän tässä käy? Ne oli sieltä ottanu aluksi erilliseen puhutteluun ne, joilla on rikosrekisteri.

Kulta on muuten niin hyväkäytöksinen ja kiltti ja harvoin sitä ylinopeuttakin ajaa. Että tosi harmi, jos se niitä mahdollisuuksia rajoittaa...

Muuten oli kyllä ihana loma ! =) Ensi perjantaina taas <3

marimma

Huoh. Ei oo hyvä päivä tänään.
En oikein tiedä miten käy kun isäntä tulee tunnin päästä kotiin :?
Aattelin mä sitä ehkä vastaan mennä, jos tällä kertaa koittais sen hame päällä ilman alushousuja jutun mikä piti jo viimeks vai edellisellä kerrallakin kokeilla..

Puuh. Noh, jos se tästä joskus..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat