Mitä kaikkea olet tiputtanut vessanpönttöön? :D - Gallupit

olematon

[color=indigo]Eikös se vähän niin mee, että jos kansi on auki, niin jos joku lipsahtaa kädestä ja lähtee kiertoradalle, se päätyy vessanpönttöön? mitä kaikkea teiltä on sinne sukeltanut?[/color]

Tässä vähän mun listaa:
-hammasharja
-kasvopyyhe
-puuteri
-meikkisieni
-kihartimen johto
-sukat :lol:

Sivut

Kommentit (33)

Celestia
olematon
minsku85

ja myös puhelimeni :evil: .
tätä mä en oo koskaan onneksi kokenut :D

Yksi tuttu pudotti kerran koulussa kännykkänsä vessanpönttöön, ja sitten sen jälkeen vielä vahingossa veti pöntön :lol: Sinne meni se känny :D

Hmm.. Mä oon muistaakseni pudottanut sinne ainakin:

- Hiuslakkapullon korkki
- Hajuvesipullon korkki
- Luomiväri
- Ripsiväri
- Hiuslenksu

Varmasti muutakin, mutta en muista just nyt enempää :)
[size=9]
Hauska aihe by the way :wink:[/size]

kaneli

Hmm... Piilarikotelo, hammasharja ja hiusharja tulee ekana mieleen. Joskus kun asuin vielä solussa, oli kämppikseni jättänyt vessan peiliin lapun :"Kaneli, tiputin vahingossa hammasharjasi vessanpönttöön. Olen pahoillani!!! -S" Olin vaan että "Jaahas, ihan kiva että tunnustit :D"

olematon
kaneli
Hmm... Piilarikotelo, hammasharja ja hiusharja tulee ekana mieleen. Joskus kun asuin vielä solussa, oli kämppikseni jättänyt vessan peiliin lapun :"Kaneli, tiputin vahingossa hammasharjasi vessanpönttöön. Olen pahoillani!!! -S" Olin vaan että "Jaahas, ihan kiva että tunnustit :D"
mulle tuli tosta mieleen ku kämppis joskus laitto lapun et pesin vahingossa sun hammasharjalla :D

-miekin oon tiputtanut hiuslenksun. Ja vedin vessan :D

kookos85

-hiusharja
-hammasharja
-hammastahnan korkki (just tänään, onneksi oli aika lopussa muutenki se hammastahna)
-pankkikortti (ja kulti oli niin ihana et otti sen sieltä pois)
-siivouspyyhe
-jotain meikkejä

leeah

-Haarukoita ja lusikoita
-Hiuspinnejä
-Kissan
-Shampoopulloja jne

Aika yllättävän vähän.. kun ottaa huomioon tuon mun vessan koon ja miten paljo avaraa siellä on hujanhajan :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat