Vastenmielisimmät sanat / fraasit - Gallupit

Msuh

[size=9]Minulla oli jonkinmoinen muistikuva tällaisen ketjun olemassaolosta, mutten ainakaan haulla löytänyt?[/size]

Eli siis tarkoitus on listata lähinnä suomenkielisiä sanoja, jotka saavat aikaan kylmät väreet (negatiivisessa mielessä) tai tuntuvat muuten vain vastenmielisiltä.

Aihe kiinnostaa, sillä itselläni ainakin on takaraivossa monia inhottavia sanoja ja sanontoja, jotka särähtävät heti korvaan :D

Sivut

Kommentit (58)

Drama Queen

En mä tiiä on rasittava tai sitten päätä sä. Myös tuo mitä sulle kuuluu? Joka aina ei tunnu olevan kysymys.

En ymmärrä miten joku sana voi saada minut raivon partaalle. Esim. mokkula kuullostaa niin typerältä, että en voinut sitä ottaa liittymää hankkiessa. Samoin sanat muksu ja pikkuhousunsuoja, tiettyen mainosten tullessa tekisi mieli heittää tv seinään. Myös se kun puolisosta puhutaan kultana/hanina jne, ärsyttävää lässytystä. Ja sanasta poikaystävä tulee mieleen niin rakastuneet teinit, "me ollaan styylattu viikko ja mä oon niinku ihan in lööv".

tata
Baby-G
"Jaa-a".

Vastauksena siis mihin tahansa kysymykseen.
Argh :D

Tämä ja sit eksän suosima "katotaan jossain vaiheessa" :evil: haist kukkanen ja anna mun tavarat ja rahat nyt eikä joskus!

Riik-ks

jos kysyy jotain johon pitää vastata ihan kunnolla, vaikka kyllä tai ei ja saa vastaukseksi epämääräistä muminaa. vastaan siis mmmm tai hmmmmm

cryo

"Mitä kuuluu?"
Joo, ärsyttää ainakin yhtään etäisemmän/vieraamman kysymänä. Oletusarvona on että vastataan "ihan hyvää" jne. vaikka menisi päin hel*****ä.

"Miehän sanoin...", "Sehän on itestään selvä" jne.
Joissain tilanteissa todella hyviä sanontoja mutta ärsyttää todella kun joku käyttää noita ilmaisuja sellaisten asioiden kohdalla joista ei oikeasti tiedä yhtään mitään.

"Mikset sanonu"
Joo, ei viittii nykyään sanoo oikein mistään asiasta yhtään mitään, sillä käytäntö on osoittanut että silloin erehdyt avaamaan suusi, joko sanomien painoarvo on nolla tai sitten saat sontaa käteen asioihin puuttumisesta.

SinRuid

Saan puistatuksia siitä, kun yksi rekkakuski jaksoi aina taukohuoneessa hokea "ota kahvia, mä tarjoon". Ja luonnollisesti kahvi oli ilmaista.

Ällöjä sanoja: konferenssi, aktiivinen, helmi (huudahduksena kun joku on ihana), voi kyynel/rähmä, smetana.. onhan näitä..

olematon

Mua niin inhottaa ku jotkut sanoo "ENÄÄN" #-o urpot, ei siin kuulu olla sitä ännää perässä! Sama ku joku kirjottaa, mut et jonku tarvii viel sanookki noin!

/edit Luin vasta nyt tuon SinRuidin viesti ja repesin tolle "ota kahvia, mä tarjoon" haha, se on joku läppämachine selkeesti ;D *vahingonilo on paras ilo* mullakin menis tohon hermo :D

Taffel

"Oisit heti sanonu", kun ei ole edes annettu tilaisuutta puhua tai ei ole tienny asian oleellisuutta. Esim. pyydän jotain korjaamaan mun tietokonetta. Hän värkkää,muttei onnistu. Sitten hän kysyy että "onhan tässä windows xp?" Vastaan että "ei,Vista." ja tähän hän vastaa "Oisit heti sanonu". V*tustako mä tiesin sanoa sitä heti alkuun!!!!

Jesssi-
SinRuid
Ällöjä sanoja: konferenssi, aktiivinen, helmi (huudahduksena kun joku on ihana), voi kyynel/rähmä, smetana.. onhan näitä..

Tuo voi kyynel saa miut näkemään punasta!Ai että miten raivostuttava sana tai lause enemmänkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat