Kissalleni nimi - Gallupit

Rasberry

Peppi on kiva nimi kisulle! Mutta aivan kuten Marimma sanoi, kannattaa ensin vähän katsastella itse kisua että mikä nimi juuri hälle sopii :)

Kommentit (13)

Piperr

Juu, noista ehdottomasti paras on Peppi. Minäki tosin olen sitä mieltä, että kissalle nimi tulee jotenkin luonnostaan siinä vaiheessa kun tuon otuksen tapaa. Meille tulee ensi viikolla kaksi kissanpentua, ja vaikka kuinka etukäteen pohdittiin hauskoja nimiä, niin kyllä me onnistuttiin nimeämään ne ihan spontaanisti, kun ensimmäistä kertaa niitä sylissä pidettiin. Nimet annettiin ihan niiden luonteen perusteella, eikä ole kyllä lähelläkään niitä vaihtoehtoja mitä aluksi mietittiin.. :)

Supu1

Olemme saamassa heinäkuussa tyttö kissanpennun, mutta nimeä on niin vaikea päättää. Minulla on muutama vaihtoehto ja haluasin teidän kertovan mielipiteenne asiasta. Kiitoksia kaikille vastanneille!

SunLion

[size=9][color=red]toivottavasti marimma mode ei koe tätä nyt varpaille astumisena mutta mielestäni tämä kuuluu selvästi galluppeihin eikä harrastuksiin, joten siirrän tämän sinne.
[/color][/size]

amethystine

Vastasin Peppi. Se on noista sellanen kissalle sopivin nimi.. Ei siis turhan hienosteleva (mitä mielestäni sellaset "ulkomaalaiset" nimet ovat, niin lapsilla kuin eläimilläkin) eikä tyypillinen kissan nimi, kuten vaikka Mirre. Sen nimisiäkin kissoja on varmaan tuhansia suomessa..

Zara

Minä tykkään tuosta Sirrestä. Vaikka olen samaa mieltä muutaman edellä kommentoineen kanssa, että nimen luulisi löytyvän sitten kun sitä kissaa aikansa katselee, otuksen olemuksen mukaan. Mutta noista vaihtoehdoista Sirre kuulostaa mukavimmalta. Ei ylipehmeä eikä hienosteleva, mutta ei myöskään puhkikulunut eli liian yleinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat