Kumpi on henkilökohtaisempaa cosmoille? - Gallupit

Zara

Kuppikoko kai. Ei sekään nyt mikään salaisuus ole, mutta eipä kovin paljoa tule mieleen tilanteita joissa jollain olisi mitään järkisyytä kysyä sitä. (Ihan minkä tahansa mitan kysyminen ilman syytä tuntuisi vähän hassulta.) Painon kertominen ei ole mikään ongelma.

Sivut

Kommentit (32)

shazzer

Harvemmin kerron kenellekään painoa tai kuppikokoja tms.
Joku tosi läheinen tuttu saattaa sen tietää, tuntemattomille en juuri huutele :lol:
Painonkaan tietää tosi harvat, siitä olen arka kertomaan kenellekään..
Kuppikoon tietää yleensä poikaystävät :lol: Exäkin meni heti tutkimaan pyykkinarulla olevia rintsikoita koska halusi nähdä koon :lol: (miehet)
Itse en tiedä kovin monien kuppikokoja koska ei juuri kiinnosta :roll:

Amorous

Kyllä miä voin kummanki kertoa. Lukujahan ne vaan ovat, vaikka rinnoistani en ylpeä olekkaan. Mutta eiköhän jokainen sen jo päällepäin näe etteivät ne suuret ole. Painoa en edes itse enää tiedä. Sen vahtaamisen olen lopettanut. Mutta kai se aika entisissä on. :) Painon (minkä viimeksi olen punninnut) tietää ainankin poikaystävä ja paras ystävä. Muut eivät ole kysyneet, mutta kyllä sen voisin kertoa.

Snaelaug

Ei varmaan kukaan tiedä mun painoa ja kuppikokoa :o
Tai siis näin niinku jos lähipiiriä ajattelee, esmes mä en oo koskaan saanu mitään alusvaatesettejä lahjaksi. Mutsille ja mun siskoille on aivan sama minkä kokonen rintavarustus mulla on, ja pienin se meidän perheen naisista o onkin.
Paino, no se nyt todellakin on yksityisasia. Peili kertoo ja ne näkee kenellä on silmät päässä, et en mä ihannepainossani ole. Mä oon ainoo joka tietää mitä mä painan. Kenellekään en sitä ole kertonut. Mä en oikein tiedä onko mulla jotenkin vääristynyt kuva vartalostani, vai mitä, mut mun mielestä mä painan enemmän ku mitä näyttäisin painavani :-k

Lilla My

Voisin minä kummankin kertoa. Olen tyytyväinen painooni sekä kuppikokooni. Tippuneesta painosta poikaystävä ainakin on saanut kuulla. :D

Sssan*

Kumman kerrot mielummin, painosi vai kuppikokosi?
-Kuppikoon..painon kysymisessä/utelussa on jotain tosi epäkohteliasta! oman painonsa saa ilmottaa jos haluaa...! :)

Onko väliä, onko kysyjä tuttu, puolituttu vai tuntematon?
-Ei sinänsä..En vaan tiedä mitä puolituttu/tuntematon noilla tiedoilla tekis.. :roll:

Kuinka monen ihmisen tiedät, arvelet tietävän nuo kokosi?
-Kaverit,poikkis...Ja kai sen voi suunnilleen arvailla..

Kuinka monen ihmisen koot itse tiedät?
-Perheen,mieheni ja Kavereiden (melki kaikkien)Elikkä n.15 ihmistä!

JIAPP

[color=olive]Kuppikoon voi helposti kertoa kuten myös pituuden yms. Mutta paino taitaa useimmille ihmisille olla jollain tavalla se arka paikka. Ehkä johtuu sitten siitä kun kuppikoon, kuin myös pituuden pystyy aika pitkälti päättelemään jo ihan ulkoapäin katsomalla, jollain tavalla pystyy painoakin tietysti hahmottamaan,mutta ei niin helposti.
Kysyjällä ei niinkään itselleni ole väliä kuka kysyy, kyllä mä voin kertoa oikeestaan kenelle tahansa.
Sitä en tiedä kuinka moni mun mittojani tietää, enkä nyt muista monenko mittoja itse tietäisin. Muutamia, eipä nyt kovin paljoa ole tullut kyselyjä tuolta rintamalta :) [/color]

gnirom

Ennen olin paljon arempi näiden suhteen...kuppikoko on toki tavallaan vähemmän henkilökohtainen, ja senhän nyt suunnilleen näkeekin jos niistä mitään tietää. painostakin pystyn nykyään puhumaan ihan avoimesti, kun oon oppinut olemaan sinut itteni kanssa. en mäkään sitä heti ekaks tuntemattomille kuuluta, mutta kavereiden kesken voin aivan hyvin mainita asian. luulen että tällä hetkellä mun mitat tietää kovin monta ihmistä. itekkin tiedän joitain, eikä kyllä yhtään kiinnosta siinä mielessä enempi, että ihan samahan tuo on.

Jesssi-

Ei kumpikaan ole mikään salaisuus,kyllä miusta päällepäinkin näkee että sekä paino että kuppikoko on pieni :lol: En kyllä ihan tuntemattomille mene niitä kertomaan mutta jos joku kaveri vaikka kysyisi niin voisin kertoa.Sitten siitä kuinka monen itse tiiän niin vaan muutaman ystävän,en nyt hirveesti ole kysellyt eikä ne miulle edes kuulu.

zera

Kuppikoko ei ole mulle ollenkaan henkilökohtainen juttu. Voin sanoa kenelle tahansa mun kuppikoon, mutta painoa en sano muille kuin äidille, siskolle ja poikaystävälle.

Hannis

Itse voin aivan hyvin kertoa pituuteni ja kuppikokoni, mutta jostain syystä, painon kertominen tuntuu aika henkilökohtaiselta, enkä sitä kovin mielelläni kenellekkään kerro, vaikka aika normaalimitoissa olenkin. Helpommin kerron tutulle tai täysin tuntemattomalle, kuin jollekkin puolitutulle mitään noista.

Suurin osa kavereistani tietää kyllä kuppikokoni, niin kuin minäkin vastaavasti heidän, mutta todella harva tarkan painoni. Mitä nyt sitten voivat ulkoa päätellä. Samoin siskojen, serkkujen, entisisten ja nykyisen poikkisten kanssa.

namak

Kuppikoon kerron mielummin, tai siis molemmat voin kertoa ihan hyvin. Mutta ennemmin kuppikoon, se on vähemmän henkilökohtainen asia.

Noh jos joku tuntematon tulee vaa kysymään "mikä sun kuppikokos/ painos on?" ni kattoisin vähän oudosti ja kävelisin pois. Mutta tutuille/kavereille kerron iha mieluusti. Ja jutellaanki noista asioista. :)

Varmaan kaikki kaverit(tytot) ja suurin osa poikaKAVEREISTA. Tytöt siksi, koska ollaan usein shoppailemassa yhdessä ja tietty alusvaate osastolla. Ja pojat, koska kummasti ne vaa tietää. Jossai tilantee saattaa heittää "Oks noi 85B:t?" Ja mielenkiinnosta kyselee, ni mikäs mulla vastatessaa. :)

Tiedän kaikkien kavereitteni.

TaskuMyy

*Kuppikooon, koska paino on miulle tosi arka aihe!*

*Ehkä tuntemattomalle on helpompi kertoa, koska häpeän ihteäni sen verran paljon, etten kehtais tutulle kertoo.. ja toiseksi, kaikilla tutuillani on isommat kupit ko miulla :cry: *

*Hhmm..paha sanoa.. Ehkä pari voinna arvata, mutta kellekkään en oo kertonu!*

*Ehkä parin, ko oon sattunu muutaman ystävän kanssa rintaliivi shoppailulle niin pitänyt auttaa ettimisessä, joten ovat kertoneet kokonsa*

minni-

paino on mulle henkilökohtaisempi kun kuppikoko. en kyllä osaa selittää että miksi näin :D en usko että kovin moni ihminen tietää tarkkaa painoani, kun en itsekään tarkkaa lukemaa tiedä, käyn aika harvoin vaakassa. mutta suurpiirteisen lukeman varmaan tietää muutama, ja kuppikoon ehkä samanmoinen määrä ihmisiä.

MariaDosal

Painon koska olen normaalipainoinen/hoikka ja kuppikoko on sen verta pieni että sillä ei kehuskella. :lol:

On väliä, jos kysyjä on kaveri/tuttu vastaisin kumpaan tahansa mutta jos kysyjä on joku ällöttävä äijänkäppyrä jostain baarista en vastaisi ollenkaan. ;>

Hmmm. varmasti monikin kaverini tietää ainakin painoni, varsinkin tyttöjen kesken me yhdessä tsemppaillaan herkkulakoissa ja näin ollen tiedetään toistemme kilot. :lol: (eikä niitä tarvitse hävetä!)

Kuinka monen ihmisen koot itse tiedät? Monen monen kaverini. =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat