Inssi - Gallupit

Gisele

Ensimmäisellä meni läpi sekä kirjalliset että inssi. :)

Sivut

Kommentit (28)

Manteli

molemmat meni ekalla läpi.
kirjallisessa muutama virhe, enemmänkin olisi saanut olla.
inssissä ei oikeastaan tainnut olla mitään virheitä, muutama huomauttaminen vain jostain että tämän olisi voinut tehdä näinkin ja säästää ylimääräinen kaistanvaihto ja yhden kerran sammutin auton niin siitäkin tuli joku taloudellisuus huomautus. vai onko ne sitten noita huomautuksia jos kertyy tarpeeksi niin hylky tulee.. enpä tiedä..

mun lähipiiristä kaikki tytöt on saanu ekalla molemmat läpi kun on rauhassa harjotellu kirjalliseen ja inssiin menny vasta kun on tuntunu hyvältä. jätkät sen sijaan kiirehtiny et sais vaa kortin ja siks on monella vasta toisella yrittämällä menny.

vitney

Kiinnostaisi tietää moniko teistä on käynyt inssin useampaan kuin yhteen kertaan? Montako inssiä jouduit ajamaan ennen kuin sait kortin ja minkälaisiin virheisiin kortin saanti kaatui?

amethystine

Ekalla meni kirjalliset ja inssi molemmat läpi. Inssissä tuli pientä huomauttelua että päätä pitää käännellä enemmän että huomaa mahdolliset jalankulkijat kun aurinkolaseissani on sellaset leveät sangat. :roll:

Kohta on ollu vuoden kortti (29.3 tarkalleen) ja ajokilometrejä on melkeen 20 000. Kotikotona kun käyn lähes päivittäin ja sinne on n. 10 kilsaa matkaa. Nii ja oma auto helpottaa (tosin mie ajan äitin autolla ja äiti miun :lol: ).

xaz

kirjalliset ekayrittämällä läpi, oli just niin paljon virheitä ku saiki olla :P

no autolla sitten kun huristeltiin niin käännyin liikenneympyrästä kaks kertaa väärään suuntaan, ku oli menny toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ohjeet mitä se äijä anto :lol:
ja sitte ku piti peruuttaa taskuun, niin katoin peilistä et täähän menee nyt päin helkkaria niin aloin sitä korjaamaan. sitte ku pääsin siihen taskuun, inssiäijä avas oven ja katto et miten meni, niin se oli juuri ja juuri sisällä. Et se olis kuulemma menny suoraan siihen ja nätisti vielä jos en ois alkanu korjaamaan mitään :roll:
läpi kuitenki pääsin, suhteilla joiden olemassaolosta en edes tiennyt :evil:

Nellukka

Jep, molemmat pääsin ensimmäisellä kerralla läpi. Inssi tosin meni juuri ja juuri läpi kun tuli paljon pieniä virheitä (juuri se suurin sallittu virhemäärä) ja muutenkin olin niin hermostunut ja ajo oli aika kamalaa.. mutta läpi silti meni!

Piperr

Kirjalliset läpi ensimmäisellä kerralla; oli vissiin kaksi virhettä. Inssin kanssa ei sitten mennytkään ihan niin onnellisesti.. Pääsin läpi vasta kolmannella kerralla, heh. Mutta jälkeen päin kuulin eräältä tutulta, että mun olisi pitänyt päästä läpi jo ensimmäisellä kerralla! Mut reputettiin siitä, että ajoin keltaisia päin (valo vaihtui keltaiselle juuri, kun olin tolpan kohdalla). Inssi-äijä veti jarrut lukkoon saman tien ja sanoi vttumaisesti, että joo voidaanki jo ajella takasin katsastuskonttorille. Kuulemma moisesta (ainoasta) virheestä ei saisi reputtaa.. Eihän sitä oikeastikaan voi tollaisessa tilanteessa pysäyttää melkein risteysalueelle, suurempi liikenteen vaarantaminenhan se on :?
Muuta kuulemma minun olisi pitänyt ennakoida se, että valot vaihtuvat juuri siinä kohti..
[size=9]nimim. ikuisesti katkera tuolla hikiselle inssi-miehelle.[/size]

Tapsu

Vastasin kyllä kun henkilöauton inssi meni ekalla läpi (oletettavasti tässä puhutaan henkilöautosta kun sen lähes kaikki ajaa). Kirjalliset piti käydä kahteen kertaan. Kuorma-auton inssi meni myös ekalla läpi kolarista huolimatta (ei ollut mun vika). Kevarikortin inssi sit menikin varmaan kolmeen kertaan, vai oliko vaan kahteen. Kevarin kirjalliset meni ekalla tai tokalla, ei muista.

shazzer
xaz
kirjalliset ekayrittämällä läpi, oli just niin paljon virheitä ku saiki olla :P

Joo sama, meni mullakin just ja just että pääs läpi ja olin kyllä ihan varma että perseelleen meni.
Voi sitä ilon päivää, se nainen siellä vähän katto kun en voinu sitä riemua peittää :lol:
[size=7]Ny menee vähän ot[/size]

Nyytikki

Niin joo, minullakin kirjallisetkin menivät ekalla läpi, toisessa osiossa oli paljon varaa ja toisessa taisi olla juuri sen verran kuin saikin olla.

xaz
snip

Mikään mainitsemistasi jutuista ei ole suoraan edes pikkuvirhe. Siitä ei tule virhettä, että ajaa inssivalvojan ohjeiden vastaisesti, jos nyt ei aja liikennesääntöjen vastaisesti. Itsekin ajoin vahingossa väärään paikkaan kun inssi yritti testata kaistanvaihtoani kääntyvällä kaistalla (en olisi ehtinyt edes vaihtaa ajoissa = oli pakko ajaa hänen ohjeidensa vastaisesti!). Varmistin tuonkin etukäteen eli ohjeiden vastaisesti ajo ei ole virhe. Tuo peruutusjuttukaan ei missään nimessä ole virhe, vaikka se olisi ollut pois ruudusta. Siitä olisi voinut korjailla sitä, kaveri väänsi pitkäänkin :lol: Virhe se olisi, jos osuisit toiseen autoon ja hän joutuisi jarruttamaan sen estämiseksi :)
Oliko sinulla siis virheitä, jotka merkittiin korttiin?

Piperr
Mut reputettiin siitä, että ajoin keltaisia päin (valo vaihtui keltaiselle juuri, kun olin tolpan kohdalla). Inssi-äijä veti jarrut lukkoon saman tien ja sanoi vttumaisesti, että joo voidaanki jo ajella takasin katsastuskonttorille. Kuulemma moisesta (ainoasta) virheestä ei saisi reputtaa..

Aina -siis ihan aina- kun inssivalvoja joutuu painamaan jarrua, se on suora hylkäys eikä armoa enää anneta. Pienempiä virheitä (esim. ylinopeus hetken verran, ei jatkuvasti, ei käännä tarpeeksi päätä että on täysin varma kevyestä liikenteestä) voi sitten tulla kolme kappaletta.

Lukretia

Kolmannella kerralla meni läpi. Ekalla kerralla olikin vähän sähläystä, en olisi oikeasti kyllä ansainnutkaan sitä korttia vielä. Inssiheppu antoi hyviä neuvoja, joiden avulla oikeasti paransin ajoani. Toisella kerralla, kun mut hylättiin, oli kyse mielestäni jo liian tiukasta nipotusarvostelusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat