kuka on cosmokalenterin kuumin kolli? - Gallupit

annie-

eli kuka on sun mielestä cosmokalenterin kuumin mies? mun mielestä ehdottomasti viimekuun kolli (helmikuu) :wink:

Kommentit (4)

Tsein
shazzer
Samaa mieltä, herra helmikuu nams :P
Sitten tais ollakin sen lisäksi vaan yksi tai kaksi muuta joita silmä viehätti.

Miten ihmeessä luin tuosta "sillä taisi olla sen lisäksi vain yksi tai kaksi silmää jotka viehätti". Melkein säntäsin etsimään ko. kalenteria ja tarkistamaan löytyykö siitä yksisilmäisiä miehiä...

Ei kyllä olis tarvinnu kauaa etsiä. Eilen törmäsin kalenteriin. Oli yhdessä laatikossa jota siivosin. Ei oo kauheasti ollut tarvetta Cosmon kalenterille. En oikein tykkää siitä, kun se on epäselvä eikä siinä tainnu olla nimipäiviäkään. Noiden kalentereiden miehetkin on aina jotenkin niin... en tiedä mitä, mutta eivät miellytä minua.

shazzer
Tsein
shazzer
Samaa mieltä, herra helmikuu nams :P
Sitten tais ollakin sen lisäksi vaan yksi tai kaksi muuta joita silmä viehätti.

Miten ihmeessä luin tuosta "sillä taisi olla sen lisäksi vain yksi tai kaksi silmää jotka viehätti". Melkein säntäsin etsimään ko. kalenteria ja tarkistamaan löytyykö siitä yksisilmäisiä miehiä...

Hahhahahaa :lol:

Zara
Tsein
Ei oo kauheasti ollut tarvetta Cosmon kalenterille. En oikein tykkää siitä, kun se on epäselvä eikä siinä tainnu olla nimipäiviäkään. Noiden kalentereiden miehetkin on aina jotenkin niin... en tiedä mitä, mutta eivät miellytä minua.

Samat sanat. Ei noissa sinänsä valittamista ole, mutta kai niistä tulee tuollaisissa kuvissa liian vahanukkemaisia tjsp.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat