cosmottarien kännykät! - Gallupit

mocca84

elikkäs minkäslaisia luureja tääl omistellaa?tänne vaan kasaamaan luureja :p
- merkki ja malli
-ominaisuudet
-hyvät puolet
-huonot puolet
-hinta
-väri

itelläni on nokia2760
ominaisuuksia.. mm.. vga kamera,bluetooth yhteys ym.kivaa :)
mulle riittävän hyvä kuvan laatu,kivat soittarit,näppäinlukon suojakoodi,käytännöllinen:)
hmm.. joskus pelottaa et toi läppä ei kestä mun käsittelyä :shock:
n.80e
puna harmaa :)

Sivut

Kommentit (22)

CosmoKekkuli

Samsung SGH-E250

Matkapuhelin, jossa on sekä tavallinen että videokamera, mp3-soitin, stereo-FM-radio, Bluetooth-toiminto ja iso värinäyttö

+ koko
+ kestävä
+ kiva väri!
- liian vähän muistia kuville
- vahingossa saattaa laittaa nettiyhteyden päälle

Tais maksaa viime syksynä 179e, nyt hinta n.90e.

väri: limen vihreä (tai joku metallic green)

gnirom

nokian 3110 evolve, eli ns ekopuhelin :P

ostin juuri. kaikki ominaisuudet mitä kaipaan, mp3, jonkinlainen kamera, bluetooth. Selkeä peruspuhelin, harmaa-musta. Makso 115€. Pääasia että toimii, vanha kun ei tehnyt sitäkään.

Snaelaug

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/z610i?cc=... merkki ja malli
ominaisuudet samaisessa linkissä ^
hinta: gsm-storessa 279 €
väri: rose pink

Mitäs hyvää.. Siinä on kaikki mitä mä tarviin., ja vaikka on vaan kahen megan kamera, niin kuvista tulee älyttömän hyviä, ihan siis kun paperiversioiksi kehittää. Ainoo ehkä mikä ois kiva niin radio :roll: kun sitä ei oo ees mun ämppärissä.

Mitä huonoa, tässäkin puhelimessa voi vahingossa painaa ittesä nettiin, samoten ku monesti oon viestiä kirjottaessa ollu sammuttamassa koko puhelimen :lol: Sit mua ärsyttää sormenjäljet tossa kannessa :?

SinRuid

Mulla on tommonen harmaa Nokialainen. :D Mallia ei kykene muistamaan.
Hyvää:
- mahtuu paljon musakkia
- sillä voi soittaa ja viestittää (WAU!!)

Huonoa:
- se taustaläppä saattaa laukussa avautua, eli kamera toiminto menee vahingossa päälle
- ruma väri

Eikä maksanu mulle mitään, miehen vanha.
Ei koskaan oikein ole noi puhelimet kiinnostanu, tärkeintä että voi soittaa ja viestittää. Toi musiikki juttu on kyllä tosi kiva plussa.

Snaelaug
SinRuid
tärkeintä että voi soittaa ja viestittää. Toi musiikki juttu on kyllä tosi kiva plussa.

Totta. Voisin aivan hyvin pärjätä ilman soitinta ja kameraakin, mut värinäytöstä en luopuis millään ;)

Snaelaug

Jep, ei Gallupit-nimikkeen alta löytynyt kuin kysely liittymistä, ja sit sellanen "millä sanoilla alkaa 8. viesti saapuneet viestit-kansiossa"-kysely. Et voisko olla sitten et se on niitä kadonneita ketjuja, koska kuitekin itsekin vähän muistelisin et sellanen olis ollut :-k

Jesssi-

- merkki ja malli
*Nokian läppäpuhelin se on mutten millään saa mieleen mikä se malli on
-ominaisuudet
*No eipä siinä mtn sen kummempia ominaisuuksia ole,vga-kamera löytyy,radio ja mp3-soitin kanssa.
-hyvät puolet
*sopivan kokoinen ja kestävä,ihan kivan näköinenkin se on
-huonot puolet
*vanha!
-hinta
*sillon ku ostin ni makso muistaakseni 179e.Mutta siitä on 1½vuotta aikaa
-väri
*semmonen hopeanharmaa

SudenHetki

3 vuotta vanhan kännykkäni on SamSung SGH-E720.
Siitä löytyy kamera, lamppu, mp3, äänitallennin, netti jne.
Hyviä puolia on koko, kivan näköinen muutenkin, helppo käyttää.
Huonoja puolia... hmm, en nyt osaa sanoa :D
Hintaa oli päälle 300€. Tai pientä alennusta tuli kun entinen puhelin meni vaihdossa ja sain tämän oikeastaan lahjaksi.
Musta/hopea on väri.

Celestia

[size=10]Merkki ja malli
Samsung SGH-X650 simpukkapuhelin

Ominaisuudet
Öö.. No on tässä ainakin kamera, wap-yhteys, FM-radio, ääninauhuri, irDA, sekuntikello, valuutta-ja mittayksiköiden muunnin ja aidot soittoäänet, muita en nyt muista.

Hyvät puolet
No tää on kivan näpsäkän kokoinen ja söpö peruspuhelin, ei mitään ylihienoja turhia ominaisuuksia joita en ees tarvi, vaan ne tärkeimmät :D Radio on kiva lisäominaisuus, samoin tuo kannessa oleva pikkuinen peilintapainen laatta josta voi vaikka tarkistaa että hiukset on kondiksessa :D
Helppokäyttöinen, ainakin nykyään kun tähän on tottunut. Ja todella kestävä, on kestänyt monet tippumiset yms. kolhiintumatta. Plussaa myöskin siitä, että tää ei juuri koskaan jumita/jumiudu, toisinkuin monet mun edelliset puhelimet.

Huonot puolet
Tekstiviestiominaisuudet ei oo kaikkein parhaat, esim. jonkinnäköinen viestiarkisto puuttuu jonne vois siirtää talteen vanhat mutta tärkeät viestit, samoin viestien kirjoittaminen oli aluksi aika sekavaa kun sitä ei oo tehty kaikkein yksinkertaisimmaks tässä.

Muistia (valokuville, viesteille, äänille) saisi olla enempi koska tähän ei pysty laittamaan mitään muistikorttiakaan.

Kameralla ei saa kovin hyviä kuvia huonossa valaistuksessa, ja videokuvaus-ominaisuuskin puuttuu.

Hinta
Oiskohan tää sillon puolisentoista vuotta sitten maksanu jotain 150 €, nykyään ei varmaan oo ees enää myynnissä muutakuin käytettynä.

Väri
http://www.mmstore.it/public/products/images/222_samsung_x650_mmstore.it... Vaaleanpunainen[/size]

Amorous

Merkki ja malli
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/z310i?cc=... Siinä tuo

Ominaisuudet
En miä muista. Mp3 biisit käy tohon. Kamera on ihan suht hyvä. Bluetooth yhteys.

Hyvät puolet
Hyvä peruspuhelin. Tykkää väristä ja koosta. Helppo käyttää. :) Ja näppäimetki on hyvät. Sekin on hyvää ettei läppää tarvitse avata jos haluaa katsoa kelloa. Muutenkin kätevä kun avaamatta näkee onko tullut viestejä, joku soittanu, akku vähissä tai onko puhelin äänettömällä.

Huonot puolet
Saisi olla ihan erillinen soitin tässä. Ja radiotakin olisi kiva kuunnella. Ärsyttää myös että biisit eivät soi jos läpän pistää kiinni. Peruspelit sais olla paremmat. :D

Hinta
Vajaa vuos sitte ostin tarjouksesta 120 eurolla. Kauppasivat kyllä toisessa liikkeessä silloin 160 eurolla.

Väri
Pinkkihän tää on. :)

Msuh

- merkki ja malli
http://nokias60.up.seesaa.net/image/nokia6300.jpg Nokia 6300

-ominaisuudet
Nokian sivujen mukaan mm. 2 megapikselin kamera + 8x digitaalinen zoomi, mp3-soitin, FM-radio, multimediaviestit, videosoitin sekä -nauhuri.

-hyvät puolet
Minun silmissäni aika perus puhelin. Sopiva koko, selkeät valikot ja kamerakin on yllättävän hyvä. Hinta-laatu suhde loistavasti kohdillaan!

-huonot puolet
Akku kului heti uutena melko nopeasti loppuun musiikkia kuunnellessa. Lisäksi puhelimen mukana tulleet kuulokkeet olivat melko kököt, eivät soveltuneet minun korvaani. Muuta valitettavaa en keksi ja nuokin nyt ovat vain tuollaisia sivuseikkoja :)

-hinta
199 € taisi olla silloin muinoin, nyt siinä 160 euron paikkeilla.

-väri
Metallinharmaa-musta (sama kuin 1. kohdan linkissä)

martitta

Minulla on tällä hetkellä käytössä punainen (itsemaalattu, teksti takakuoressa) Nokian 6630.
No, siinä on värinäyttö ja sillä voi soittaa ja tekstata :D Mulla on siinä giganen muistikortti, mihin laitan musiikkia (soittoääneksi) ja otan netistä teemoja..

Hyvät puolet: helppo käyttää, muistikorttipaikka, ihan kivan näkönen, kestää kovempiakin kolhuja
Huonot puolet: jumii joskus..

En tiedä paljon sellanen nykyään maksaa (valmistetaanko niitä edes enää?, itse maksoin käytettynä 40 € vuosi sitten.

// Vaihtui sitten puhelin, nyt on käytössä nokian musta n93
Tässä on aika paljon kaikkia toimintoja (kaikki ei tosin ole edes tarpeellisia), värinäyttö, soitin, 2 gt muistikortti, saa paljon teemoja jne.
Hyvät puolet tossa tulikin.

Huonona puolena sitten toi sen suuri koko.

Riik-ks

Sony Ericsson w800i

Tämmönen valkoinen/oranssi, ei tähän käsittääkseni muita värejä edes saa.

Värinäyttö, 2.0 megapikselin kamera, walkman-soitin. Lisäksi poikaystävä osti mulle vuosipäivänä muistikortin tähän kun sitä olin toivonut :)

plussat: helppo käyttää kun vähän harjoittelee, muistikorttipaikka löytyy, kamera, jossa 4 x digitaalinen zoomi, walkman, radio, multimediaviestit ja muut tämmöset turhuudet, bluetooth, "kuvausvalo" yms.

miinukset: jumii helposti, sammuu joskus itsekseen (voi johtua siitä että olen puhelimen kolmas omistaja), akkua menee paljon musiikkia kuunnellessa.

hinta: en muista paljonko alunperin on maksanu, pikkuveli osti tämän papalta 150 eurolla ja minä maksan hänelle tästä joskus 50 euroa, sitten kun on rahaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat