Millainen olet humalassa? - Gallupit

k87

Eli siis, otsikossahan tuo seisoo: minkälaiseksi muutut, kun alla on jo hitusen alkomahoolia? nolottaako paljonkin seuraavana aamuna? lähteekö muisti helposti?

---

musta tulee silloin tällöin sangen ärsyttävä "en mä lähe mihinkään! v!ttu mä jään tänne!" ihan hirvee uhma :roll:

sit toisaalta saatan olla kovinkin puheliaalla ja räkättäväisellä päällä. halailua tulee kans harrastettua normaalia paljon enemmän. ja jos on oikeen hyvissä fiiliksissä niin saattaa tissitkin vilahdella :oops:

muisti ei lähe helposti. toisaalta harvoin juon itteeni semmosiin paavikänneihin, etten tajuais mitään. viime lauantailta on tosin pari mustaa aukkoa. aika harvoin nolottaa, viimeks suuresti nolotti ilosaarirockin jälkeen :oops:

Sivut

Kommentit (35)

Msuh

Kovin usein tule juotua, mutta kyllä minulla silti on suhteellisen hyvä kuva itsestäni humalaisena :roll:

Jos olen edes pienessä hiprakassa, puhun normaaliakin enemmän ja mitä sylki suuhun tuo. Naurattaa, hymyilyttää... :D Sitten laskuhumalan puolella ihmiset (varsinkin humalaiset sellaiset) alkavat ärsyttämään, enkä kyllä peittele sitä. Tulee siis avauduttua oikein urakalla, hyvässä ja pahassa. Halailen ja pusuttelen mielelläni vähän vieraampiakin ihmisiä. Nämä episodit tuovat useimmiten seuraavana aamuna hävetystä ja morkkista :oops: Muisti ei ole koskaan mennyt, onneksi.

terry

- Mä unohdan humalassa helposti, mitä mun EI pitänyt kertoa mun kavereille, eli avaudun oikein kunnolla kaikesta ja kaikille.

- Alan heittää aivan tajutonta läppää.

- Lääpin ihmisiä, tuttuja ja tuntemattomia.

- Itsevarmuus kasvaa. Saatan pyytää jotain poikia tanssimaan ja flirttailen oikein urakalla.

- Vaikka joisin itseni aivan räkäkänniin ja laattaisin koko yön (tapahtuu 3-5 kertaa vuodessa), muisti ei ole lähtenyt koskaan.

gnirom

pieni määrä alkoholia tekee musta hyvin puheliaan. samoin en jaksa olla paikoillani vaan vaihtelen mahollisuuksien mukaan juttuseuraa jatkuvasti :D . ikävä kyllä mulla menee muisti suht helposti, vaikka en ns. liikaa joisikaan. sitten jos ottaa enemmän (mitä nykyään pyrin kaikin keinoin välttämään) muutun tosi herkäks ja helposti suuttuvaks, itkuseksikin. ja voitte varmaan arvata ettei muisti siinä ainakaan parane. juomista ei kylläkään hillitse krapula, sillä sitä mulle harvemmin tulee :P!

JJEMMY

Jo pikku hiprakassa puhun puhun ja puhun. Välillä tulee ihan kunnon asiaakin, kaverit aina nauraakin et nyt on JJEMMY kännissä kun tulee jo noin fiksua tekstiä :lol: Itsevarmuus kasvaa, flirttailen aika paljonki. Aika avoin. Puhun myös sellasta mitä ei ehkä pitäis puhua :oops: En pysty ees ite kontrolloimaan itteeni, välillä mielessä pyörii että "älä sano sitä, älä tee sitä" mut hupsis.

Joskus hävettää seuraavana aamuna, riippuu missä seurassa on ollu ja miten paljon muut muistaa :lol:

glitter_

Muutun puheliaammaksi ( vaikka puhelias olen muutenkin ) kaikki asiat naurattaa enemmän ja olen muutenkin tosi iloinen. Yleensä menen helpommin tuntemattomillekin juttelemaan jos on sellanen tilanne.
Tietty se vähän riippuu mitä juonut. Koska jos mä juon väkeviä niin muutun sit ihan erilaiseksi kuin et olisin vaan koko illan kaljaa/siidereitä juonut.

Ei mua yleensä paljoo mitkään jutut hävetä seuraavana aamuna. Tai no on tässä lähiaikoina jotkut jutut vähän nolottanu, mut ne unohtuu aika äkkiä eikä niitä jaksa alkaa miettiä sen enempää. Yleensä mun kaikki kännireissut on kyl tosi onnistuneita ja hauskaa on ollu ! :wink:

Ja muisti ei lähde helposti, onneks. Mä muistan aina melkein kaiken vaikka olisin juonut tosi paljon. Se olis ihan tylsää jos ei muistais seuraavana aamuna illan parhaimpia juttuja.

olematon

Mäkin alan avautumaan, puhua pälpätän :D Saatan saada myös jotain kuolemattomia ideoita mitkä on pakko toteuttaa :D jos on niin, että ollaan jossain ulkona kavereitten kanssa juomassa niin on pakko juosta jonnekin kilpaa :lol: Jos suutun jostakin kännissä, se tulee sitten niin voimalla se tunteenpurkaus että hohhoh. En ees halua tietää kuin paljon pitäis juoda et muisti menis kokonaan, mut joskus puuttuu "osia" illasta. Jälkeenpäin saattaa hävettää nää avautumiset tyyliin "mä rakastin sua jo rippileirillä" :oops:

shazzer

Näin yleensä olen kovin hiljainen (paitsi tutussa kaveriporukassa) joten vähän alkoholia, ei tarvi edes paljon niin alkaa juttu lentämään. Kaveriporukassa olen vähän turhankin liian äänekäs :lol:

Muisti ei ole koskaan lähtenyt (muuta kuin vähäksi aikaa) ja nykyään tulee muutenkaan harvemmin juotua kun näitä väkevämpiä. Mulle tulee niin helposti paha olo niin tyydyn siidereihin sun muihin kaljoihin. Silloin on sopivassa tuiskeessa :D

Exän kanssa kun otettiin kuppia yhdessä niin usein saatiin kännissä aikaiseksi joku ihan typerä riita. On se kumma kun päissään pitää aina saada tapella :?

SunLion

Oon aina puhelias, mut kännissä oon vielä avosuisempi....

Oon yleensä rennompi/vapautuneempi...eli en pohdi liikoja vaan annan mennä :D

enkelin

ekan siiderin jälkeen tulee äänekäs nauru, joka voimistuu aina vain illan edetessä ja juotuojen annosten mukana.
oudossa seurassa olen yleensä melko hiljainen, mutta humalassa saatan jutella ihan outojen ihmisten kanssa ja luoda uusia kontakteja.
mullakin muisti lähtee yleensä paljon ennen kuin kerkeää tulla huono olo. erittäin harvoin tulee laatattua.

xaz

Sanoisin ehkä et vähä räväkkä.. :-k
Hyvin suulaaksi tulen, ja siinä käsitellään kyllä melkeen kaikkia asioita maan ja taivaan väliltä :lol:

Iloinen olen, ellei oo tullu otettua liikaa ja sit paha olo sen takia, siitä on riemu kaukana.

Kuvittelen olevani hyvä tanssimaan :roll:
Ja tota.. oon muutaman kerran kapsahtanu jonku tuntemattoman miehen kaulaan, ihan vaan halatakseni :lol:

Rasberry

Mulla lähtee humalassa tasapaino välittömästi.. se on oikeasti noloa! :o Jengi luulee että oon hirveässä jurrissa kun askel heittää, vaikka todellisuudessa olisin vain pienessä hiprakassa. Kuitenkaan tasapainottomuus ei muutu kovan humalatilan saavuttaessani mitenkään ylivoimaiseksi, että kaatuilisin hirveästi tms. Askeleet vaan heittävät vähän sinne sun tänne :) puhe mulla sammaltuu myös aika kivasti. Silmistä todella huomaa koska olisi kotiinlähdön aika! Käytökseltä olen kuulemma aika samanlainen kuin selvinkin päin, tiedä sitten onko se hyvä vain huono :D puhetta tulee, tanssittaa ja naurattaa!

Minttumarianna

Oon muutenkin kauheen sosiaalinen, humalassa vielä nykyistä sosiaalisempi :D

Olen useimmiten iloisella, puheliaalla ja kovin hymyileväisellä tuulella. Tanssiminen on aivan ihanaa! Saatan olla hiukan flirtti. Oon nykyistäkin rennompi ja uusia tuttavuuksia saan usein helposti.

Jos juon oikein enemmän niin multa menee ihan väärässä järjestyksessä nää jutut.. ihan ekana alkaa kyl vähän puhe takuta, mut sit alkaa lähteä pätkiä muistista ja jalat kantaa vielä pitkälle sen jälkeen. Mutta enpä kyllä juurikaan siihen kuntoon itseäni juo, kun omat rajat on tiedossa.

Niin ja sit tulee tosiaan lörpöteltyä sellasia juttuja, mitä ei aatellu selvin päin ollessaan ollenkaan ääneen sanoa. Taidankin siis olla humalassa entistäkin avoimempikin :D

Tikkis

Minä myös humalassa olen puheliaampi kuin yleensä. Mikä on normaalia. Ja yleensä olen todella hyvällä tuulella. Heitän "hyvää juttua" lähes kaikkien kanssa. Samapa tuo onko vähän tuntemattomampi vai hyväkin kaveri.

Itsestäni tulee myös estottomampi. Esimerkiksi selvin päin harvemmin suostun laulamaan karaokea tai ihan kunnolla tanssimaan, mutta pienessä humalatilassa tulee kovastikin laulettua ja tanssittua. Ehkä se on vaan ihan hyvä juttu.

Muisti ei lähde kovinkaan usein. Olen huomannut, että jos juon normijuomien sekaan viinaa niin lähtee helpommin, mutta ei läheskään aina. Hyvin yleensä on muistissa kaikki tapahtumat. Enkä oksenteluakaan ole harrastanut kuin vain pari kertaa, että hyvä saldo, kun vertaa joihinkin ystävättäriini (: He kyllä eivät taida aina tajuta missä kulkee raja toisin kuin itse kyllä yleensä ymmärrän millon pitää jarruttaa, mutta en aina.

Celestia

Oon normaalisti sellanen vähän hiljasempi vieraassa seurassa (tutussa seurassa taas kuulemma porisen kuin papupata :lol:) ja hassua on se etten oikeestaan humalassa oo kovinkaan paljoa puheliaampi :o Rohkeampi kyllä oon ja toisinaan sitten teenkin jotain sellasta mitä en ikinä selvinpäin kehtaisi. Lisäksi nauran tyhmille jutuille ja kikattelen.
Mulle riittä pikkuhiprakkaan tosi pieni määrä alkoholia, ja humalatilaankaan ei niin paljoa tarvita. Kerran oon juonu itteni sellaiseen kuntoon että kaverini joutui taluttamaan mut baarista ja vei omaan kotiinsa yöksi koska ei uskaltanut päästää mua yksin kotiini. Sinä yönä tulikin halailtua pönttöä ihan kiitettävästi ja muutenkin baarissa illan aikana tehtyä kaikkea noloa jota häpesinkin sit seuraavana aamuna. Tuo onkin jäänyt sitten ainoaksi kerraksi, ikinä en enää päästä itteeni siihen tilaan, sen verran kauhee olo siitä tuli :roll:
Eli nykyään silloin kun juon, niin juon kohtuudella, joskus pieneen humalaan saakka, joskus riittää vain se yksi drinkki illan aikana. Toisinaan on kivaa olla baarissa/keikoilla ihan selvinpäinkin :) Muisti ei oo kertaakaan mennyt, ainoastaan silleen on ollut että joku tietty tapahtuma on ollu vähän sumun peitossa seuraavana päivänä, mutta sekin on muistunu sit mieleen heti kun kaverit on valaisseet asiaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat