Veronpalautukset - Gallupit

Kiira

Juu. Veroprosenttia voi nostaa itse, mutta sitä ei voi laskea. Viimeksi kun halusin nostaa omaani, niin soitin tilitoimistoon --> faksasivat mulle verokortin joka siellä jo oli. Vetasin siihen vain viivan ja merkkasin viereen suuremman prosentin. Mie oon aina tehny niin :)
Siehän voit nostaa sitä sitten kun tiedät paremmin paljonko tienaat? Tai nostat nyt vähän ja sitten jos näyttä siltä, että ei riitä niin nostat.
Mulla oli viime vuonna tuloraja 22 000, ja mulla oli veroprosentti 22%. tuolloin verotoimisto laittoi mun veroprosentiksi 18%, mutta nostin sen ite. Sitten vielä syksyllä sen 24%, niin tuli aivan mukavasti palautuksia :)

Sivut

Kommentit (71)

ena

^nuinko voi oikeasti tehä? Minun pitäis nostaa sitä, mutta en tiiä missä menee sen 0% tuloraja... Viime vuonna mulla oli myös nolla prosenttia ja tuloraja 1500 tänä vuonna tuloraja 2500... En oikein tiiä paljon tuun tienaamaan, mutta mahdollisesti hieman enemmän ku tuon 2500... :/

Kiira

Sen voi nostaa myös itse; kun saa verokortin niin viivaa yli vanhan veroprossan ja kirjottaa viereen sen uuden minkä haluaa. Näin minä teen kun en aina jaksa juosta toimistossa ,siellä menee vain hermo :shock:

-Maya-
Amorous
Missä tuota prosenttia voi nostaa? Sori OT. Mulle palautuksi 38 euroa. Eipä mulla sillee mitää vakkari työtä ookkaa ollu. Tuo mainosten jako vaa joka viikonloppu, ettei sieltä mitää huimia summia oliskaan voinu tulla.

missäpä muualla veroprosenttia voi nostaa kun verotoimistossa.. :wink:

Amorous
Laurau
sellainen kolmesataa palautuksia, vähän vajaat. Odotin enemmän, olisi pitänyt käydä nostamassa veroprosenttia viime vuonna..tän vuoden prosenttia täytyy kyllä käydä vielä nostamassa, vaikka todennäköisesti tulisi ihan hyvät palautukset näillä näkyminkin.

Missä tuota prosenttia voi nostaa? Sori OT. Mulle palautuksi 38 euroa. Eipä mulla sillee mitää vakkari työtä ookkaa ollu. Tuo mainosten jako vaa joka viikonloppu, ettei sieltä mitää huimia summia oliskaan voinu tulla.

Manteli

saain tänä vuonna hiukan palautuksia (alle 100e)
viime vuonna tuli mätkyjä 500 euroo ja se teki työttömänä aika tiukkaa :| huh onneks siitä on selvitty, edelleen vissiin talous vähän huonona ton mätkyn takia :(

Lukretia

90 euroa tulee palautuksia. Tosi hyvä, sillä kahtena viime vuotena olen joutunut maksamaan yli satasen mätkyjä. Ja se on opiskelijalle aika paljon. Onhan sitä toki aina puoli vuotta aikaa saada se summa kasaan, mutta ei ole tullut kerättyä...

En ymmärrä noista verohommeleista mitään, joten en tee mitään vaikuttaakseni siihen, jäänkö plussan vai miinuksen puolelle tässä suhteessa. Ihan tuuria on, tuleeko mätkyjä vai palautuksia.

Mies saa 1 400 euroa palautuksia, olen kateellinen.

xaz

No, tulikos veroherroilta ja -rouvilta risuja vai ruusuja?

Itsehän sain palautuksia, mut vähemmän ku ennen. Johtuen kai opintolainastani..? :-s

Jesssi-

Joo eilen tuli miullekin.Yllätyin ihan kun tulee oikein iso läjä palautuksia!Enkä kyllä valita yhtään,ei sillä,ihmettelen vaan mistä mie sellasia saan :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat