Oletko kokeillut aidan toista puolta? - Gallupit

mimuli

En koskaan, toivottavasti en jatkossakaan. Tai siis niin ainakin uskon, etten.

Enkä ole myöskään tullut petetyksi, tietääkseni, tuskin.

Sivut

Kommentit (20)

xaz

Itellein se oli pelottavan liian helppoa :(
Mut jälkeenpäin ku oon setviny iteksein asiaa, niin oon tullu siihen lopputulokseen et jos se on Se Oikea kenen kanssa seukkaa, niin ei oo tarvetta mennä vieraisiin. Eli tää ketä mää petin, mää en rakastanu sitä tarpeeksi, ja kuten erokin sen todistaa niin se ei ollu Se Oikea mulle. Mut meni ot:ksi joten jatkakaa.

shazzer

En. Voin kyllä sanoa että enkä tule koskaan pettämäänkään. Tässä asiassa olen aika jyrkkä.. Enkä ole koskaan ymmärtänyt miten rakastaan voi pettää.

leijonatyttö

juu olen sillon joskus ku en nähtävästi vielä tajunnut asioita.. olin silloin 14-15 myöhemmin on kyl kaduttanu kun olen semmosta menny tekemää! Se suhde kesti silloin kuitenki päälle 1,5 vuotta. Nyt olen luvannut itselleni etten enää petä! ei tekis kyl mielikään.

Amorous

Enpä ole koskaan pettänyt. (Vaikka exä niin jaksoikin aina väittää :roll: ) Ja vähän epäilen, että koskaan en pettämäänkään tule.

TaskuMyy

Itse voin sanoa rehellisesti, että en ole.
Mutta olen joutunut petetyksi aikoinaan ja en voisi tehdä sitä toiselle.. koska tiedän miten paskalta se tuntuu! :(

TaskuMyy

Jos toista oikeasti rakastaa ja haluaa elää hänen kanssaa, niin silloin ei miun mielestä pitäisi haikailla toisten miehien perään, ei exien eikä muidenmkaan.. :roll:

Tupuna

Entistä jätkää jollain lailla, mutta varmaankin vain kostoksi ja varmaankin vähän etsien uutta miestä. :( Typerää oli, mutta suhde oli jo heikolla hapella ennen sitä.. Hän petti ensin. Sitä ennen en olisi ajatellutkaan, että olisin pettänyt häntä. ( Selityksiä selityksiä.. :oops: )
Nykyistä en oo pettäny ja ei kyllä oo tarveskaan.. :)

Celestia
TaskuMyy
Itse voin sanoa rehellisesti, että en ole.
Mutta olen joutunut petetyksi aikoinaan ja en voisi tehdä sitä toiselle.. koska tiedän miten paskalta se tuntuu! :(

Täysin samat sanat. Itse kun on kokenut sen petetyksi tulemisen tuskan, niin sitä tunnetta en i k i n ä haluaisi aiheuttaa kenellekkään toiselle.

k87

ennoo.. omasta mielestäni ainakaan. se on aina ihan miten sen ottaa. yhtä miestä oon vahingossa kännipäissäni pussannu ja yhdestä pojasta hullaannuin vähäks aikaa. mut en mä sitä silti pettämiseks laske.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat