Pidätkö valkosuklaasta? *uteliasuuskalluppi* - Gallupit

closure

RAKASTAN SITÄ :D

Sivut

Kommentit (27)

xaz

Mää valittin ton keskimmäisen vaihtoehdon..
En oikeestaan tiiä, ehkä se loppupeleissä onki oikee vastaus mun osalta, vaikkakin sillon ku sitä syö (valkosuklaata) niin kyllä sitä siinä vaiheessa rakastaa, mut siltikki maitosuklaa on se mitä useemmin ostaa, ja mistä kait kuiten tykkää vielä enemmän..

shazzer

Tuli vaan mieleen, koska itse en tykkää yhtääään vaikka olen todellakin makean perään noin muuten! Mutta kuitenkin tuntuu että KAIKKI rakastaa sitä! Vastaan ei ole tullut muita.
Tämän tein siis ihan mielenkiinnosta :D Miten on?

loo-ta

Hyi, valkosuklaa! Olen hirmuisen perso makealle ja karkkihammastani kolottaa 24/7, mutta valkosuklaa ei koskaan tuota kuin pettymyksen. Jotenkin se ylimakea, kummallisen rasvainen koostumus on vain julmaa leikkiä suklaanystävän tunteilla; tummaa tai maitoa sen olla pitää!

shazzer
Lukretia
Tykkään valkoisesta Tobleronesta, mutta yleisesti en syö muuten valkoista suklaata. Maitosuklaasta tykkään eniten. Tummaa en syö ollenkaan.

Niin muuten, tässä ei tarkoiteta sitä tummaatummaa suklaata (koska sitä varmaan aika harvat syö noin muutenkaan) vaan ihan sitä perus maitosuklaata. Tuossa tuo tumma tuli esille verrattuna tuohon valkosuklaaseen :)

Nellukka

Rakastan valkosuklaata! Toki tumastakin tykkään, mut valkoinen on ihan ykkönen! :D Tosin en sitä kovin usein syö ja silloin harvoin kun syön niin NAM! Varmaan kyllästyisin jo liikaa söisin.. sen takia just hyvää onkin kun harvoin herkuttelee :wink:

Lukretia

Tykkään valkoisesta Tobleronesta, mutta yleisesti en syö muuten valkoista suklaata. Maitosuklaasta tykkään eniten. Tummaa en syö ollenkaan.

mimuli

Hittolainen, pitiki tulla tänne galluppiin ja nähä tämmönen! Arvatkaa vaan, alkoko tekemään mieli valkosuklaata! :evil:

Mutta kyllä pidän siitä ihan kohtalaisesti, eli vastasin tuon keskimmäisen. Lähes kaikki suklaa on namssia! :wink:

nookuliina_
Kylpyankka
Valkosuklaa on yks parhaista asioista maailmassa. Se tekee elämisestä elämisen arvoista sillon kun mikään muu ei innosta.

Rakastan <3

ihana. :D ja minä oon täysin sammaa mieltä. Valkosuklaa on vaan jotain aivan ihanaa <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat