vaikea suhde? - Gallupit

xaz

On ollu. Ja vaikka luulin et se ois opettanu ees jotain, ja järki sanoo kyllä nykyään aina jos jokin on menossa pieleen, mut sydän tekee omat valintansa.. :roll:

Öö.. onko tän parempi antaa olla täällä vai siirtyykö Suhteisiin?

Kommentit (4)

-sonjuska-

Elikkäs onko kellään ollut suhdetta missä on joutunut kärsimään paljon? ja mistä toipuminen on vienyt aikaa?
Itse seurustelin nuoruudesssa todella tuhoisessa suhteessa ja vieläkin olen käynyt hoidoissa. Puhuminen on auttanut minua ja olen viimein alkanut osamaan arvostaa itseäni.

Amorous

On ollu, mutta kyllä mä siitä toivuin. Käskin vaa itteeni unohtamaan. Se suhde jossain määrin "kovetti" mua, kun aina piti vängätä ja riidellä. Kestän paremmin kaikki vastoinkäymiset nykyää. :roll:

shazzer

Kyllä! Suhde oli vaikea, mutta rakkaus aina voitti kunnes minut jätettiin mitä tylyimmällä tavalla. Ja se sattui niin vietävän paljon! Oli vaikeinta mitä olen ikinä joutunut kestämään!

-sonjuska-

sama juttu mullakin oli eli olin sillon vielä nuori ja kokematon..ja silloin vielä olin niin sinisilmäinen että hän pystyi mielinmäärin muokkaamaan mua..toisaalta tollasesta kyllä paljon oppiikin mutta kyllä olen joutunut paljon oppimaankin..koska olin jo nuoresta asti oppinut edellisessä suhteessä olemaan kynnysmatto.. Nyt olen minäkin löytänyt todella mukavan miehen rinnalleni ja uskon että tämä suhde kestää <3 :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat