Montako väskaa? - Gallupit

kastraatio
Rasberry
kastraatio
mikäköhän ihme juttu toi naiset+laukut oikein on...

Mikäköhän ihme juttu toi miehet+moottorit oikein on...

[url]http://www.youtube.com/watch?v=a5FbkpTiKBk

ihan paras toi nauru tossa alussa. ja sitten noi "urosleijonan murinat" kohdassa 02.20. ;D

Sivut

Kommentit (48)

leben

[color=darkblue]Mulla on varmaan joku kolkyt, joista käytän viittä... Muut kaapissa... :oops:
NE vaan on niin ihania ja kirppareilta olen tehnyt ihania löytöjä.. Voiskohan mulla olla joku sairaus että hamstraan laukkuja... :wink: [/color]

xaz
beep-
20-30 :D
No ostan pari laukkua kuukaudessa eri asuihin niin niitä kerääntyy ihan tosi paljon.. :roll:

niinpä :P
vaikka en ostakaan ihan kerran kuussa, niin silti. Ku käy usein samoissa baareissa, ei sinne voi mennä aina saman laukun kanssa. Häihin ja hautajaisiin ei voi mennä samalla laukulla, ja muutenki eri tilaisuuksiin pitää olla eri laukku ku ei joka paikkaan tarvi kantaa samoja kamoja matkassa.. :wink:

xaz
Celestia
Mulla laukkujenosteluhimo ei oo ainakaan vielä kasvanu kauheen isoks, kengät on ehkä enemmän se mun juttu, niitä löytyy enemmän kun laki sallii :D

Kengät kyllä himottaa meikäläistäki :wink: ja kyllähän niitäki tulee osteltua ehkä yli omien tarpeittensa.. mut oon silti vielä pitäytyny laukuissa, onhan ne vähä halvempia :wink:
Mut vähä ois ihana omistaa jotain Minna Parikan kenkiä 8-[ =P~ ne on niin ihania

[size=9]sori ot[/size]

k87

mulla on 4 aktiivisessa käytössä. sit on kaikkee kauppakassia ja aiemmin ommeltuja veskoja. en jaksa niita laskee. oisko niitä joku vajaa 10..

JJEMMY
casanova
Aina tulee hankittua vain lisää, tälläkin hetkellä tarvitsisin ainakin...

Niin mäkin aina LUULEN tarvitsevani vielä sellaisen ja tuollaisen ja tonkin vielä :lol: Miun pitäis oikeesti kiertää kaikki laukkukaupat kaukaa :lol:

casanova

Kaheksanhan noita näyttää olevan, en kylläkään käytä edes kaikkia. Aina tulee hankittua vain lisää, tälläkin hetkellä tarvitsisin ainakin kaksi pientä käsilaukkua, ne multa puuttuu melkein kokonaan.

Lukretia

No, ei paljoo. :D Ehkä viisi vakikäytössä, seitsemän yhteensä.

Kaksi mustaa (toinen pieni, toinen keskikokoinen), kaksi valkoista (pieni ja keskikokoinen) sekä iso musta, johon mahtuu koulutarvikkeet. Niistä valitsen tarpeen ja vaatetuksen mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat