Kuinka paljon rahaa ja juomia menee baari-iltana? - Gallupit

apila

Siinä 20-30 hujakoilla mennään, en viiti ottaa baariin edes kamalasta rahaa mukaan, sillä tiedän että muuten ne tulee juotua kaikki.

Sivut

Kommentit (37)

-Maya-

yritän pärjätä baarissa ihan parilla kympillä, usein jää pitkälti alle sen..kotona tulee kyllä pohjia kumottua, mutta ne katon ilmasiks, koska anoppi niitä virosta on tuonu.. :D

Lumi_
mocca84
ai nii ja mäkin oon nykysin ruvennu tekee niin et otan vaa tietyn summan mukaa ja jätän loput pois...
hyvä keino ei mee liikaa massia :)

mulla sama! :D

xaz

Hha, viime lauantaina ei menny senttiikään.
Ensin juotiin boolia yo-juhlissa, sit tyhjennettiin autossa ylioppilaan rosé, sit mun oma lahja-rosé, toisissa juhlissa tervetulomalja, sit viel vähä siskon roséesta. Mentii terassille, kaveri tarjos juoman, ja ku kaikilla oli erilaista, maisteltiin vuorotellen toistemme juomia :lol: toiseen baariin, sisko tarjos salmarin. Sit :lol: yökerhoon, kaveri makso sisään, ja :lol: mulle tarhottiin.. öh, vissiin neljä tai viis paukkua. On se ihan kivaa välissä olla totally broke :wink: :lol:

Normaalisti mulla menee.. enintään kymppi pohjiin, riippuu siitä mitä juo. Sellanen pikkunen viina, senhän saa alle kympillä. Kaks euroa sisälle, jos olen täällä, ja drinkkejä kumoan viidestä kymmeneen, riippuu ihan rahallisesta tilanteesta. Eli kyllä se on 20-30€ minkä illassa saa kulumaan. Joskus tarjoan kaverille, mutta sillon täytyy olla ihan tosissaan varoissaan :D

mocca84

ai nii ja mäkin oon nykysin ruvennu tekee niin et otan vaa tietyn summan mukaa ja jätän loput pois...
hyvä keino ei mee liikaa massia :)

leben

[color=blue]Mulla menee normaalisti sellainen 70 €. Tähän sisältyy pääsymaksut ja narikat.. ja tietenkin alkuillan juomat, joihin menee sellainen 15€.. Aika paljon opiskelija-budjetille , mutta nykyään tulee harvemmin kunnolla otettua. Tietenkin parilla käyn, mutta silloin menee pari kymppiä.. Yleensä juon lonkeroa, kelkkoja ja sellaisia pirtelö höttöjä.. Toisinaan joku saattaa tarjota esim. viskiä.. 8) [/color]

Tru_Angel

mulla vähä riippuu toi rahan kuluminen ihan pelkästään vaan illasta. Jos jonnekkin kauemmas lähtee taksilla juhlimaan, vierähtää se sitten sinne 70-100 euroon (ottaen huomioon siis taksimatkat, juomat, tupakat ja päälle vielä ruoat jos nälkä tulee) muuten se on varmaa jossaa siin 30- 50 euron paikkeilla.

Mirre

Riippuu seurasta. Jos oon murun ja meidän kavereitten kans (eli jätkäporukka ja minä melkein ainut nainen :D) niin rahaa ei mene juuri ollenkaan, koska aina ollessani tilaamassa joko muru tai murun paras kaveri säntää paikalle ja tarjoaa :D Sellaisina iltoina menee n.20€.
Mutta kun oon tyttöporukassa nii rahaa menee n. 30-40€.

Hui, kallista touhua :shock:

shazzer

Vähällä pääsen. Kaljaa aloituksena ja yleensä myös baarissa muutama tuoppi menee. Kympin menee ehkä korkeintaan. Toki riippuu myös illasta, joskus innostun tarjoamaan kavereille tai minulle tarjotaan :)

paperikirahvi

Mulla on tosi huono viinapää ja tulen känniin jo kahdesta kaljasta/siideristä.
Jos juon kaljaa, saan kännit alle viidellä eurolla. Normaalisti baari-iltana juon aloitellessa kaksi ja baarissa 1-3. Mielestäni yhteensä kolme tuoppia riittää minulle aivan mainiosti - silloin saa jo menon päälle :lol:

Baariin maksaa täällä päin yleensä 2 € sisään ja juomisista kertyy yleensä n.8€, eli kympillä selviän baari-illasta. Paitsi jos lähden Helsinkiin asti ja joudun maksamaan yötaksan takaisin tullessa. (Tosin olen myös kerran päässyt ilmaiseksi kotiin puoli viiden aikaan aamuyöstä taksilla. Lompakko oli hävinnyt ja olin yksin teillä tietymättömillä, enkä tietenkään kieltäytynyt kyydistä :lol: )

menthol

opiskelija kun oon niin about 10 E. Käyn siis halvoissa mestoissa, en suostu kirveelläkään maksamaan sidusta viittä euroa. joskus (riippuu seurasta) menee enemmän. Mutta baareissa käyn viikoittain.

mocca84

n.20 e :twisted: narikkaan muutama ege ja sisäänpääsymaksu.. tosin nykyään meen enempi sellasii paikkoihin jonne ei oo narikka tai sisääpääsy maksua...

sitruunasorbetti

En myöskään ymmärrä noita 100 euron baari-iltoja :shock: Tietenkin sen verran baari-iltaan saa helposti jos juo kaikki juomat baarissa kalleina drinkkeinä, maksaa suuret sisäänpääsymaksut ja menee taksilla kotiin.

Itselläni sellaiset parikymppiä on aikalailla vakio, aloittelen vain ennen baariinmenoa hyvin hieman halvemmilla juomilla niin siellä ei sitten tarvitse törsätä niin paljon juomiin :D Lisäksi käyn lähinnä sisäänpääsymaksuttomissa paikoissa ja menen kotiin bussilla. Onneksi kaupungissani on hyvät bussiyhteydet läpi yön ;)

Rasberry

Aloitteluihin menee ehkä joku 10e ja baarissa enintään 30e, sisältäen sisäänpääsymaksun ja narikan. Baarissa näkee aina niin paljon humalaisia tuttuja jotka tarjoavat :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat