Paras lastenelokuva? - Gallupit

apila

- Leijonakuningas 1 ja 3
- Bambi
- Notre Damen Kellonsoittaja
- Pocahontas
- Aladdin
- Ice Age 1
- Nemoa Etsimässä
- Keisarin Uudet Kuviot
- Shrek
- Muumipeikko ja pyrstötähti

Rakastan lastenelokuvia :)

Sivut

Kommentit (36)

Shadow

Lastenelokuvat on edelleen ihan ykköslistalla mulla..
esimerkkejä hyvistä lastenleffoista:
CandyCandy
Hopeanuoli
Shrek
Autot
Madakasgar (en muista miten kirjoitetaan) :lol:
ice age
Disneyn klassikot kanssa tietysti!

Enenpää ei kyllä nyt muistu mieleen, mut palailen myöhemmin asiaa.. :D

Kaihokielo

Itse olen hurahtanut lastenelokuviin :oops: Onko täällä muita samanlaisia? Mitkä ovat suosikkisi?

Itse tykkään hirmuisesti Astrid Lingrenin kirjojen filmatisoinneista, lähinnä siltä realistisemmalta laidalta. Esimerkikiksi Saariston lapset ja Melukylän lapset ovat ihan parhaat. Kyllähän Ronja Ryövärintytär ja Veljeni Leijonanmielikin toimivat, vaikkeivat niin tärkeitä miulle ookaan.

Pikku naisia on ihana, vaikkei se pelkästään lastenelokuva olekaan. Niin ja viimeinen ihastukseni oli Jali ja suklaatehdas.

Fanni

Lapsena katoin CandyCandyä ja LadyLadya :D Molemmat piirretty samanlaisesti. Ne oli tosi hyviä! Hopeanuoli on vieläki mun suosiossa, oon ostanu ihan sen dvd-paketinki, missä on kaikki jaksot leikkaamattomina ;) Leijonakuningas on myös tosi hyvä (tottakai) ja sitte Pocahontas myös. Nämä mulla tuli ekana mieleen, voin lisäillä sitte ku muistan lisää, koska niitä toki on!

marimma

- Autot
- Leijonakuninkaat 1, 2, 3. (Kolmonen erityisesti)
- Yli aidan
- Monsterit Oy
- Pikku Kananen
- Ihmeperhe
- Lilo & Stich
- Nasun suuri elokuva
- Tiikerin oma elokuva
- Nemoa etsimässä
- Shrekit

ja paljon paljon muita :)
Varmaan all time favorite on tuo Tiikerin oma elokuva ja Leijonakuningas 3 Hakuna matata :)

Miffy

Mä en jotenkin tykkää Didney-jutuista... Varsinkaan niistä humoristisista. Ehkä se johtuu siitä et tykkään enemmän animesta. Niin paljon enemmän <3 Liikkuva Linna, Henkien kätkemä, Totoro, Kikin lähettipalvelu jne on ihania! Ne sopii kyllä erittäin hyvin aikuisillekin.

Rosae

Mun lapset tulee sitten joskus tulevaisuudessa altistumaan hyvin vahvasti Miyazakin leffoille heti, kun jotain tajuavat. Juuri nuo, mitä Miffy luetteli + kaikki loput. Rakastan vain niin yli kaiken. Monet Disney klassikot ovat myös lähellä sydäntä, mutta eivät voita noita Miyazakin leffoja. Myös nämä uudet animaatiot ovat vallan hulvattomia, mutta niistä kovin usein puuttuu sydän täysin. Ja mä haluan lapsilleni leffoja, joissa on sydän.

Kepatäti

Pocahontas on huippis, harmi vaan että mulla on se VHS:nä joka on tuotu Virosta ja sama naisääni puhuu kaikki repliikit :lol: :lol:

Lilo ja Stitch on ihana <3

Ice Aget <3

Kaunotar ja Hirviö <3

Kaunotar ja Kulkuri <3

ARISTOKATIT! <3

Disney <3 (Paitsi et en minäkään näistä uudemmista niin välitä)

JA MUN ALL TIME FAVOURITE, joka on paras piirroselokuva ikinä

PIENI MERENNEITO!!! <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat