(GALLUP) Seksi-nettikaupat? - Gallupit

Fanni

Oletko tilannut mistään seksiliikkeestä mitään tuotteita ja jos, niin mitä? Mä haluaisin tilata yhtä (lääkärin suosittelemaa! :D) liukuvoidetta, mutta koska asun vielä vanhempieni luona niin... en tiedä olisko se niinkään kivaa jos postilaatikkoon alkaisi ilmestyä seksikatalogeja mun nimellä :oops: Lähettääkö ne niitä katalogejaan siis ihan ilman mitään "suojausta" ? :D

Kommentit (9)

Fanni
antagonismi
Ainaki kaalimato-nettiliike käyttää peitenimeä :lol: Oli aika helpotus, piti hakea paketti postista ja mennä sit töihin :D

Kiva tietää :) Mutta entäs noi niitten kuvastot? :D

antagonismi
Fanni
antagonismi
Ainaki kaalimato-nettiliike käyttää peitenimeä :lol: Oli aika helpotus, piti hakea paketti postista ja mennä sit töihin :D

Kiva tietää :) Mutta entäs noi niitten kuvastot? :D

En tiedä, käy sieltä nettisivulta vilkaisee :D www.kaalimato.com täältä siis

Maruchka

Sin Citylläkin oli jokin M:llä alkava yritysnimi. Nettisivuiltahan ne näkee.

Ja tosiaan, olen tilannu parit pillipussit ja suklaamunat :P

Klara
Fanni
Lähettääkö ne niitä katalogejaan siis ihan ilman mitään "suojausta" ? :D

Uskallan väittää, että voit kyllä olla ihan huoletta myös niitten kuvastojen suhteen. :) Ei nää tälläiset putiikit ainakaan ilman lupaa ala mitään kotiin lähetteleen.

Ite oon joskus tilannut Hot Lipsista ja ei ole mitään odottamatomia mainoksia/kuvastoja postiluukusta tippunut. :) Niin ja tilannut oon mm. alusasuja, treenipalloja, Jenna Jamesonin kirjan, jotain voide/öljy-hässäköitä yms.

Jimmy KImmel

Mä oon tilannut useammastakin eri paikasta, enkä oo ikinä vielä mitään kuvastoja saanut jälkeen päin... :? Niin joo, paketit tulee tosiaankin eri nimellä ja yleensä se jossain sivuilla etukäteen ilmoitetaankin. :)

nookuliina_

kulta voitti kerran jossaki nettiarvonnassa kortsuja ja meille tuli kirjekuori jossa luki isolla Suomen RFSU liitto. :lol: kyllä hiukan hävetti.. mitähän postinjakajaki aatellu. :D

vähän OT mut piti sanua. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat