Rantaloma vai kaupunkiloma? - Gallupit

Lisa

Rantalomalle. Ku asuu kaupungissa ni saa ihan tarpeeksi nähdä näitä kaupungin harmaita taloja.. Onhan siis tietty esim. New York ja Pariisi ihan erilaisia ku Suomen kaupungit ja niissä on ihan eri tavalla nähtävää, mutta silti vastaan että RANTALOMA :lol:

Sivut

Kommentit (38)

tints

Kaupunkiloma!
En kestä rannalla makoilua. Inhoan aurinkoa ja kuumuutta. En jaksa maata tyhjänpanttina rannalla. Eli mieluummin nähtävyyksien katselua, kulttuuriin tutustumista, shoppailua, kahviloiden/ravintoloiden läpikäyntiä, biletystä....jnejne..

Zara

Kun en rannalla makailua kovin pitkään jaksa, niin kaupunkilomaa äänestin. Kaupunkilomilla on kuitenkin enemmän tekemistä ja nähtävää. Vaikka kyllä tässä nyt kelpaisi kumpi tahansa matka oikein hyvin... Saa rantalomillakin aikansa kulumaan ja keksii muutakin tekemistä kuin löhöilyä. Ja uimisesta kyllä tykkään.

Lukretia

Kaupunkiloma. Olen ollut joskus kymmenen vuotta sitten rantalomalla, sen jälkeen tulleet ovat olleet kaupunkilomia. Ihania ne on, paljon nähtävää ja tehtävää, kulttuuria ja kaikkea. Musta tuntuu, että jos nyt pitäisi lähteä viikon rantalomalle, pitkästyisin pahasti. Kuka jaksaa maata rannalla niin paljon? No, mä kyllä varmaan kehittäisin jotain muuta tekemistä rantalomakohteessakin.

Miss Blood

Kaupunkiloma, ihana ois päästä ulkomaille kiertelemään eri kaupunkeihin. Toki rannalla lekottelukin on mukavaa, muttei sitä jaksais kauaa, pitää sitä nähtävyyksiäkin käydä katselemassa :)

casanova

Molemmat kelpaa, mutta tällä hetkellä eniten kaipaan rantalomaa. Kaupunkilomailemassa haluan ehdottomasti käydä tulevaisuudessa ainakin Pariisissa ja Lontoossa, vaikkeivat ne kuulemani mukaan kovin halpoja kaupunkeja olekaan...

Santi

Nyt on ollut jonkin verran keskustelua lomailusta, joten kysynkin kaikilta, kumman valitsette itse matkaillessanne ennemmin: rantaloman jossain lämpimässä vai kaupunkiloman ilmastosta välittämättä?

Aimée

Mie haluaisin ihan rantalomalle nyt. Kiireetöntä löhöilyä auringossa itteäni parannellen ja jotain kivoja aktiviteetteja rannalla riippuliidosta ja vastaavasta lähtien :)

Jomina

Olen todella vähän matkustellut, ainoa paikka missä olen käynyt on Tukholma :? Vastasin silti kaupunkiloma, koska niin... en oikein osaa sanoa. Jotenkin ei vaan ole mua maata rannalla hirveessä auringonpaahteessa. Tosin en ole ikinä missään aurinkorannalla käynyt niin paha sanoa :D

Tigerheart

Mä vastasin "rantaloma". Tällä hetkellä olis ihana päästä löhöilemään aurinkoon, ja kävellä meren rannalla ja antaa aaltojen huuhdella jalkoja. 8) Toki olis mukava päästä myös kaupunkilomalle. New York olis haaveena. :P

miu

molemmista tykkään, mutta rantaloma vie voiton. rentoudun paremmin, kun saan vaan löhötä auringossa eikä tarvitse miettiä mitä kaikkia nähtävyyksiä on käytävä läpi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat