Kuinka nautit kahvisi? - Gallupit

closure

Maidolla :)

Sivut

Kommentit (74)

PinkPanther

Eli laitetaanpas tästäkin aiheesta nyt pieni galluppi, ei taida tällaista vierlä olla. Tai ainakaan haussa eri ilmennyt yhtään.

Itse juon kahvini maidolla, joskus lisään kermaakin, harvoin. Sokeria tulee laitettua erittäin harvoin ja mustana (sokerin kanssa) juon vain hätätapauksessa.

DemonOfTheDay

mää juon maidon ja sokerin kanssa. Kerman kans joisin mut tulee massu kipeeks..ja yleensä kuppia kohden laitan kaks teelusikkaa sokrua

marimma

Sillon harvoin kun juon niin kyllä se ihan maidolla menee :) Toki jos on ihan hirveen pitkä tauko kahvinjuonnista ollu niin sitten saatan lusikallisen sokeria heittää sekaan maidon kanssa ja seuraavat juoda pelkällä maidolla :D

Katjuska

Kahvia juon tilkka maitoa sekaan kaadettuna. Jos maitoa ei ole, niin sit mustana ja sokerin kanssa (mut välttelen tosiaan sitä mustana juomista).

-Maya-

en juo, ei oo mulle tarkotettua.. :) joskus tuntuu et pitäis kylään mennessä tyytyy siihen kahviin ku ei millään kehtais aina sanoo erikseen, että älä kaada mulle kun en juo kahvia..seuraava kysymys on aina sitten että no otatko sitten teetä? "ei kiitti, en tykkää oikein siitäkään..saisko vaik jotain mehua..? :oops: " tuntuu hirveen nirsolta.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat