Isin vai äidin tyttö/poika? - Gallupit

Hippunen

Isän tyttö... Tai ainakin olin siihen asti kun isä sitten kuoli keuhkosyöpään 8 vuotta sitten. Isällä oli kaikille neljälle tyttärelleen aina riittävästi aikaa ja rakkautta, kun äiti taas aina opiskeli ja oli töissä. Töissä hän nykyäänkin käy ja kotona sitten vaan nukkuu tai katsoo telkkua. Nyt kahden pikkusiskoni kanssa pidetään yhtä. Isosisko asuu jo yksin.

Sivut

Kommentit (59)

Maaria

Äitin tyttö olen ihan selkeesti. Mun isosisko on isän tyttö ja loput meidän perheen lapsista on kait jotain siltä väliltä. Minä ja siskoni ollaan vanhimmat.

Lania

Iskän kanssa on aina ollu paljon parempi connection kun äitin kanssa, ja on yhä edelleen. Nyt kyllä muutamien vuosien aikana ollaan äitinkin kanssa opittu tuleen juttuun ja nykysin homma toimii hienosti, mut hmm. Ei tässä mitään ykköstä ja kakkosta voi tietenkään sanoo mutta ehkä kuitenki isin.

antagonismi

Tulipa mieleeni tällainen aihe gallupille :D
Elikkä, miten on, oletko isin vai äidin tyttö/poika? Miksi näin? Onko asia joskus ollut toisin?

Itse olen ehdottomasti äidin pikkutyttö :lol: Isän kanssa ei ole enää vuosiin ollut hyvät välit, tullut otettua tosi rajusti yhteen.
Pikkuisena tosin olin isin tyttö, nukahdin vasta kun se otti mut makoilemaan mahansa päälle :lol:

Kepatäti

Hmmh..vaikee sinänsä. Tietyllä tasolla oon äidin kanssa läheisempi ja sille mä soitan, kun hätä on. Mutta tää on vähän pakon sanelema juttu ollut aina, kun iskää ei työn takia oo ollu näkyvissä paljoa.

Mut kyllä mä loppupelissä oon isin tyttö.

SunLion

äidin tyttö...vaikka oon mä meiän iskänkin silmäterä vaikkei oikein tullakkaan toimeen. Oon iltatähti niin oon molempien lellikki.

nenwe

Äidin tyttö minäkin olen. Meillä on tosi läheiset välit ja kaikki ongelmat pystytään jakamaan ja viiniäkin yhdessä maistellaan. :)

Isän kanssa on myös tosi hyvät välit, mutta harvemmin tulee hädän hetkellä hälle soiteltua.

ynnej

Äidin tyttö :) Pienempänä olin isänkin, tietysti pikkusiskokin oli, se palvo meitä :) Mut nyt kun se on kuollut, niin oon tavallaan ajatuksissani edelleen sen pieni tyttö.

Trinity

Pienempänä olin selvästi äidin tyttö, mutta vuoden parin sisällä olen alkanut tulla toimeen isänkin kanssa oikein hyvin. Olen siis molempien tyttö. :D

Neppis_

Äidin tyttö. Ihan pikkusest asti.. Mutsi se häippäs isukin luota minä ja käsilaukku kainalos :wink: .. jah, no vaik miul isäpuoli onkin, äiti lellii mua enemmän ja antaa mones asias helpommin periks .. :D

Lizzie

Molempien, pienenä ehkä enemmän iskän tyttö. Tai meillä oli aina perheriidoissa jako et äiti ja veli vastaan mä ja iskä.

Mut nyt aikusena soitan kyl helpommin äidille ja äidille on naisena ehkä helpompi puhua.

Aimée

Äidin tyttö :) Syynä tähän on se ettei isukin kanssa kauheen läheisiä olla oltu koskaan johtuen siitä et meni monta vuotta siihen että totuin siihen että se olikin varhaiseläkkeelle jäädessä sitten aina kotona Suomessa eikä reissaamassa ympäri maailmaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat