Pesu- & huuhteluaineesi :) - Gallupit

JJEMMY

1. Lempparipesuaineesi (tuoksulta/ ominaisuuksiltaan)?
- mieluiten ei tuoksu ollenkaan, paras ominaisuus on että vaatteista tulee pehmeät ja miellyttävän tuntuiset
2. Lemppari huuhteluaineesi?
- erisan
3. Tämän hetkiset pesu-/ huuhteluaineesi?
- erisanilta kummatkin, herkkäihoisille, allergia- ja astmaliiton testaamat
4. Yököttävimmän tuoksuinen huuhteluaine?
- en kyllä keksi mitään.

Kommentit (12)

olematon

Arielin tai omon color , jauhe.
comfortin sun fresh
omoa ja len - aromatherapy huuhtista.
Joku pirkka se tais olla.

lily

Mulla on hieman tylsää, koska pitää kykkiä kotona pesemässä pyykkiä, joten pistänpä tälläisen gallupin pystyyn :)

--------------------------------------------------------------------

1. Omo color- jauhe, tuoksuu ok:lta
2. Ompun tuoksuiset, merkistä riippumatta :D
3. Tällä hetkellä käytössä Omo color nestemäisenä versiona farkkumyyjän suosituksesta ja haisee aivan järkyttävälle! Huuhteluaineena on Pirkan ompuntuoksuinen. Sitä kyllä tulee harvemmin käytettyä, koska pikaohjelmaan ei tule huuhteluainetta ollenkaan :(
4. En muista hajun nimeä, mutta myydään yleensä lilan värisissä puteleissa

marimma

1. Lempparipesuaineesi (tuoksulta/ ominaisuuksiltaan)
- Tuoksulta raikas ja puhdas. Ominaisuuksilta pehmentävä.

- Comfort Sun Fresh :) Täysin ihastunu tuohon kun pyykit tuoksuu niin puhtaalta ja raikkaalta :)

- Omo color (lila paketti) + comfort sun fresh :)

- Amwayn huuhteluaine joka tuoksuu alppikukalta. Se on ihan liian tunkkanen ja raskas. Yök.

antagonismi

1. Lempparipesuaineesi (tuoksulta/ ominaisuuksiltaan)
- Tuoksulta raikas ja miellyttävä.. Ominaisuuksista etenki pehmentävä on tärkeä, ja ihan jo tuoksukin tekee paljon :D

- *käy vilkaisemassa* Comfort Sun Fresh:ia käytän(kuten näköjää Marimmakin :D ) Tätä oon käyttäny jonku aikaa, tosi ihana tuoksu..

- Ööö.. Samat ku Marimmalla :lol: Pelottavaa.

- Mä en muista sitä merkkiä tai nimeä, mut sellanen vaaleansininen pullo se on, ällöttävä, imelä tuoksu.

Jzzu

Miulla on aina jotain halppiksia, mikä milloinkin on edukasta ja ajaa asiansa.
Huuhteluaineiden käytön oon lopettanu kun se tekee suurimmalle osalle vaatteista vaan hallaa..

Trinity
Jzzu
Huuhteluaineiden käytön oon lopettanu kun se tekee suurimmalle osalle vaatteista vaan hallaa..

Samat sanat, paitsi että lakanapyykissä käytän huuhteluainetta, sitä mitä halvalla saa.

SunLion
Jzzu
En käytä mäkään huuhteluainetta samasta syystä. Pesuaineena on omo color ja persil vaaleille.

Ihan sama mitä ovat, kuhan tulee puhasta.

Norma Jean

Pesuaineena kirjopyykille ihan perus-Dailya, sitten mustalle pyykille nestemäistä Dailya joka on tarkoitettu tummille vaatteilla. Huuhteluaineiden tuoksusta pidän, ostin juuri jotain Spring Fresh -tuoksuista, mutta harvemmin sitä käytän, sillä aina melkein pyykissä on jotain mille huuhteluaine ei sovi (pyyhkeitä, farkkuja, rintsikoita...).

Parhaalta pyykki tuoksuu, jos saa vietyä ulos kuivumaan raikkaaseen ilmaan. Muutenkin puhdas pyykki on parhaita tuoksuja maailmassa, kaverit pilkkaa kun aina nuuhkin kuivumassa olevia pyykkejäni ohikulkiessa :D.

Miffy

Meil on käytössä pesupähkinät. Ekologista, tehokasta, edullista. Tuoksua antamaan lisään huuhteluainesäiliöön muutaman tipan eteeristä öljyä. En vaihtais enää takas saastuttaviin epäterveellisiin kemikaaleihin :)

Miffy
lily
^pesupähkinät?
Kerropa lisää :shock:

Ne on sellasia pähkinänkuoria, kuivattuja. Ne on kerätty Himalajan rinteiltä :lol: Ne alkaa tietyssä lämpötilassa vedessä (30 astetta) erittää puhdistavaa ainetta, joka sitten puhdistaa pyykit. Niistä voi myös keittää liuoksen, jollavoi pestä ittensä ja tukan. :) Hinnaks yhdelle koneelliselle (muutama pähkinänpuolikas) tulee vajaat 10 cnt, varmaankin lähemmäs viittä. Noita saa helsingistä ainakin Ruohonjuuresta ja Ekolosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat