Mistä sinun ajanlaskusi alkaa? - Gallupit

k87

muutto kotikotoa omilleen 17-vuotiaana vuonna 2004

poikaystävän löytyminen syksyllä 2005.

näiden tapahtumien jälkeen (varsinkin omilleen muuton) on tullut paljon ajateltua asioita uudelta kantilta ja aikuistuttua aika roimasti.

Sivut

Kommentit (26)

Schneesturm

Onko sinulla jokin tietty ajankohta, josta alkaa nykyaika, sitä edeltävät tapahtumat ovat menneisyyttä? Tai onko sinulla jokin tietty ajanjakso tai esim. vuosi muuten jotenkin merkityksellinen?

Olen alkanut irkkaamaan vuonna 2003, ja tuona vuonna tapahtui muutenkin kaikenlaista, teinisähellystä yms. Jotenkin 2003 on vielä lähellä ja muistoissa, siitä aiemmin tapahtuneita asioita en toisaalta edes halua muistella.

antagonismi

2002 oli mulle merkittävä vuosi, samoin 2005. Ne vuodet merkitsee paljon, syitä en jaksa kirjoittaa kun tulisi romaani :D Mut sanotaan vaikka niin, että ilman niitä asioita mä en enää olis tässä :)

Jzzu

Miulla on montakin menneisyyttä! :D
Tähän mennessä isoin kynnys minkä jälkeen kaikki siitä taakse jäänyt oli menneisyyttä oli kun otin pesäeron porukoista, vuosi taisi olla 2003 ja minä vielä 17.

Nyt neljä vuotta myöhemmin kun neljä vuotta kestänyt suhde päättyi alkoi taas uusi aikakausi miun elämässä, ensimmäistä kertaa aikuisiälläni olen yksin.

Seuraavaan kynnykseen ei ole pitkä aika enää: 6.6. mun olis määrä valmistua ja sen myötä aion muuttaa pääkaupunkiseudulle takaisin, vihdoin!
Sitten voin karistaa kaikki menneiden tomut ja tän kaupungin pölyt ja aloittaa uuden elämän. Odotukset on korkeella, jännittää ja vähän pelottaakin mitä tulevaisuus tuo mut yritän olla luottavaisin mielin sillä kaikenlaisesta oon tähänkin päivään mennessä selvinnyt.

kolmiolääke

mulla tais olla 2005, kun muutin pois kotoa. Oon muuttunu ihmisenä huimasti, tullut paljon itsenäisemmäks, mutta samalla pelottaa se kuinka välinpitämätön oon monia asioita kohtaan.. musta on tullut "kylmä" ihminen.

Silti mä odotan yhä sitä lopullista käännekohtaa.. ois kiva olla joskus onnellinen...

Miffy

Hmph. Jonkunlainen käänne mulla tuli lukiossa; jollain tapaa löysin itteni.

Seuraava taiskin sit olla se kun muutin pois kotoa, löysin mieheni ja melkeen samaan syssyyn välit viileni parhaan ystävän kanssa (ne on alkanu palata!!). Tää oli syksyllä 2002.

Maruchka

Nooh, sanotaan vaikka, että vuosi 2004 oli hyvin merkityksellinen vuosi mulle :D Silloin aloitin tämän koulun, tapasin nykyiset hyvät ystäväni ja lähdin sille eräälle kohtalokkaalle laivaristeilylle.

Miffy

Nii joo, voisin kai sanoa viel kevään 2004 jolloin mieli prakas, siin sit semmonen kausi, sit syksyllä Stadiin. Tää on ehkä jollain tavalla uutta elämää, tää Hgissä vietetty.

marimma

25 tammikuuta 2007

"Itseasiassa tänään ruokalassa tajusin että en mä oo enää se sama likka kun muutama viikko sitten. Tajusin että mä alan ottaa enemmän kun tosissani tämän loppusuoran tässä koulussa, enkä siis kuulu tuonne lusmujen keskelle"

Näin omaa päiväkirjaa lainatakseni :)

*Sandy*

Vuosi 2003 oli tosi ihana ja erilainen ja tapahtumarikas!
Heti vuoden alusta löysin nykyisen kultuni, sitten tuli yokirjoitukset (ja kaikki ihanat penkkarit yms :D). Syksyllä muutin pois kotoa ja muutin kultuni kans yhteen.
Vuosi 2004, aloitin nykyisen kouluni. Tapasin ihania ihmisiä ja löysin paikkani mihin kuulun :)

[size=9]MUOKS! Tää on muuten jotenki tosi ihana ketju [/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat