Oletko parempi kuin muut? - Gallupit

leben

[color=red]vastasin tuon viimeisen vaihtoehdon..[/color]
Pidätkö usein muita ihmisiä:
outoina? [color=red]toisinaan tulee sellaisia vastaan, että hetken joutuu miettimään... mitäh??[/color]

noloina? [color=red]Tiettyä tyyppiäedustavat ihmiset saa suupielet ylöspäin..[/color]

rumina?[color=red]En. Mulla ei ole vaan varaa sanoa mitään..[/color]

luusereina?
[color=red]Mä olen se luuseri useimmiten..[/color]

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi?
[color=red]No en todellakaan. Erilaisuus kunniaan![/color]

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? [color=red]Tää osu ja uppos. Mutta kysessä nykyisen exän silloinen exä... Mutta tiesin millainen hän on muiden puheiden mukaan. Ja käyttäytyi mua kohtaan todellakin huonosti..[/color]

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? [color=red]En ole..[/color]

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut?

[color=red]En kohtele. Tai toivon ettei muutkaan tunne niin.. Tietoisesti en kohtele alentavasti..[/color]

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)?
[color=red]Kyllä PITÄISI olla.[/color]

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka pitävät itseään muita parempina?
[color=red]En oikein tule heidän kanssaan toimeen.. SORRY![/color]

Oletko parempi kuin muut?
[color=red]Joissakin asioissa kyllä toisissa en.. [/color] :roll:

Sivut

Kommentit (17)

antagonismi

outoina? Kyllä.
noloina? Joskus :oops:
rumina? En juuri koskaan.
luusereina? En.

En.

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan?
Kyllä :oops:

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä?
En.

En, enkä ole kohdellutkaan.

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)?
Tasavertaisia, tietenkin. Yhteiskunta vaan asettaa tuollaiset typerät standardit.

En mitään, lähinnä olen huvittunut.

Omassa tuttavapiirissäni olen joissain asioissa toisia parempi, yleisesti ottaen en.

Katya

Ja sitten vielä pieni kysely tältä tiimoilta. En osannu nyt muotoilla kysymyksiä ilman et kuulostaa syyllistävältä mut ei tarkotus. :)

outoina?
noloina?
rumina?
luusereina?

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan?

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä?

Katya

Anteeksi, ei pitäny kuulostaa tylyltä tai siltä että mulla ois kamalasti patoutunutta vihaa :D Vähän on alkanu ottaa vaan pattiin muutamien ihmisten käytös niin halusin ihan yleisesti kysellä mielipidettänne. voin vaikka aloittaa.

outoina? Joitain
noloina? Harvemmin
rumina? Todella harvoin
luusereina? Pikemminkin epäonnistuneina

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi? En

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? Kyllä

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? En

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut? En. Olen kohdellut

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? Pitäisi olla sama ihmisarvo

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka pitävät itseään muita parempina? Niihin on tottunut, mutta en pidä

Oletko parempi kuin muut? Joissain, harvoissa asioissa. en kuitenkaan ihmisenä

Neppis_

outoina? ..harvat, ehkä kavereiden vanhemmat lähinnä
noloina? noup
rumina? noup
luusereina? vanhempani (isäpuoleni)

-kyllä sitä tulee välillä tehtyä :oops:
- en yleensä harrasta moista, lipsumisia kyl joskus on jos oikein keljuttaa tietty ihminen..
-en
- jaa, jotkut tyypitl, mut eivät läheiset
-kyllä!
inhoan .. ei oo mun makuun--
-en vahvasti usko siihen, mutta uskoisin että jossain asioissa olen

xaz

outoina?
joitain kyllä, itseni mukaan luettuna
noloina? -"-
rumina? -"-
luusereina? -"-

... njoo, joskus kaverin kanssa vähä innostutaan.. :oops:

tätä piti ihan pohtimalla pohtia, mut en.

no en.

En, ei ainakaan tuu mieleen.

Kyyllä mun mielestä.

Kyllä varmaan jokainen on jossain asiassa useimpia parempi, mut jos pitää itteesä aivan ylivertaisena muihin nähden niin kyllä se on jo k_sipäinen snobi :x

Joissain asioissa, voi olla, ja näin vastasin myös gallupiin.
Mut sitte taas toisaalta.. mää mietin niinku verrattuna ihmisiin jotka tunnen ja näin.. joten maailmasta kuitenki löytyy ihmisiä jotka on näissä tietyissä asioissa myös mua parempia, joten ei, en ole parempi ku muut, ja tuli sitte vastattua myös virheellisesti gallupiin :roll:

edit.
Luin tossa muiden vastauksia, ja Katan teksti pisti ajatteleen omiani uusiksi. Olen nimittäin puhunu pahaa ihmisistä joitten kanssa en oo ite puhunu, saati sitte tavannu heitä. Julkkikset.

Bruni

outoina? Harvemmin.
noloina? Joskus.
rumina? En juuri koskaan.
luusereina? Liian usein.

En missään nimessä. Ei löydy tarpeeksi uskoa omaan tyyliin tällaiseen käyttäytymiseen.

Olen.

Olen. Netti mahdollistaa tällaisen.

Yritän olla kohtelematta ja olen onnistunut siinä mielestäni hyvin.

Ei missään nimessä esimerkkiperustelujen perusteella, mutta on ominaisuuksia, jotka laskevat ihmisen arvoa silmissäni.

Lapsellista. Tulevat kokemaan suuria pettymyksiä elämässään.

Tiedän että olen muutamassa asiassa keskivertoa parempi, mutta ei sillä ole mielestäni mitään merkitystä. En ole muita parempi ihminen, enkä näe mitä ideaa on vertailla ihmisten hyvyyttä toisiinsa.

SunLion

outoina? en
noloina? en
rumina? joo...tai henkilössä pitää olla joku erityinen piirre että on musta kaunis/hyvännäköinen
luusereina? en

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi? en tykkää barbie-lookista ja hirveistä meikkikerroksista arkipäivisin. Saa vaikutelman ettei henkilöä kiinnosta muuta kun oma ulkonäkö

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? öööh...ei tule mieleen kyllä mitään erityistä, mut varmaan oon kommentoinu jonkun pukeutumista tjsp (siis kaverille maininnut että oho..)

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? hmmm...en usko.

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut? en kohtele, päin vastoin. Mutta pidän kyllä puoleni jos saan tarpeetonta paskaa niskaan. Sillon en kauheesti kaunistele sanomisiani.

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? Kyllä!

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka pitävät itseään muita parempina? jos sen tuo esille se on kuvottavaa..jos omaa ns. terveen itsetunnon (parempi pitää itseään parempana, kuin aina huonompana) on ihan oikeilla linjoilla.

Oletko parempi kuin muut? riippuu vähän...pyrin olemaan kaikin puolin hyvä itselleni ja muille. Joskus pidän itseeni huonompana, joskus parempana.

Mirre

outoina? joitakin
noloina? joitakin
rumina? joitakin
luusereina? joitakin

riippuu niiden muiden tyylistä, joskus haukun, mutta en päin naamaa

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? olen

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? en

en ainakaa omasta mielestä, toivon mukaan en muidenkaan :D

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? ehdottomasti! Mutta se on melkein mahdoton saavuttaa nykymaailman ihmis ihanteiden takia :/

pöhölöjä ne on. ne on niitä huonompia :D

Oletko parempi kuin muut? no kyllä joissakin jutuissa. Jokaisella on ne omat jutut missä on parempi kuin joku toinen ja samalla tavalla on ne jutut missä on huonompi.

KataTheBlondi

outoina? en... no joskus
noloina?joskus
rumina?en
luusereina? en

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi? EN

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan?Hmm joo...

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä?Joo... varsinkin julkisuuden henkilöt ovat sellasia että tulee haukuttua olan takaa.

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut? Kyllä mä kai joskus oon kohdellut...

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? Kyllä tasavertaisuus maan perii.

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka pitävät itseään muita parempina? Jaa... tulee mieleen sana diiva..

Oletko parempi kuin muut? joissain asioissa joitain ihmisä parempi mutta ehkä vain yhdessä asiassa.

Banda

outoina?kyllä
noloina?usein
rumina?jep
luusereina?joskus

välillä
en
jep
en
kyllä, ehdottomasti.
Kaikki niin tekee.. oikeesti, aika lailla inhimillistä vaikken siitä niin paljoa pidäkkään.
en

nookuliina_

no ihan hauska kysely tämä miusta on. :D

outoina? joitakin kyllä. :D ( itseänikin )
noloina? joskus
rumina? en
luusereina? no en. :)

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi? en. kaikilla saa olla sellainen tyyli kuin itse haluaa.

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? en. kyllä henkilöstä täytyy vähän tietää jotain ennenkuin paranee mennä aukaisemaan suunsa vain haukkuakaseen toista.

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? en.

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut? yritän olla kohtelematta.

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? pitäisi. huolimatta siitä onko ihminen lihava, laiha, ruma tai kaunis kaikki voivat olla aivan ihania ihmisiä sisältä. :)

noh.. sellaiset ihmiset ovat vähän ylimielisiä.

Oletko parempi kuin muut? ehkä joissakin asioissa, mutta kaikilla on omat alueensa ja taitonsa mitä osaavat paremmin mitä jotkut muut. :)

tints

outoina?
noloina?
rumina?
luusereina?
*joskus tunnen ehkä myötähäpeää

*ei se riitä syyksi, mutta jotain järkkyjä haukun

*olen

*en, uskoisin etten ole

*en pystyisi

*pitäisi

*ärsyttäviä

*en, tuntuu että olen huonompi

heica

outoina? aika useita
noloina? välillä... ihan voin ystäviänikin pitää
rumina? ... jos on kyseessä neitipakkelinaamapaakkuripsi tai herralacoste niin sillon ainakin ulkoisesti
luusereina? riippuu, kyllähän mä joitakin

Haukutko joidenkin tyyliä jos se ei ole sama kuin omasi? en, mutta massatyyliin sortuneet on musta säälittäviä

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes puhunut hänen kanssaan? Jep... en kuitekaan niin vakavissani

Oletko puhunut jostain henkilöstä pahaa, vaikket olisikaan koskaan edes nähnyt häntä? Kyllä...

Kohteletko ihmisiä alentavasti? Oletko joskus kohdellut? Jos se on ansainnut sen, niin sillon. Yleensä kyllä yritän kohdella niinkuin toivoisin että mua kohdeltais, vaikkei toi kyllä koskaan toimi :?

Pitäisikö kaikkien ihmisten maailmassa olla tasavertaisia vai ei (huolimatta onko laiha, lihava, ulkomaalainen, rikas, köyhä...)? Kyllähän niiden pitäisi...

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka pitävät itseään muita parempina? Jos on periaate että vain minäminä ja oma etu, niin se pistää vihastumaan...

Oletko parempi kuin muut? On niitäkin asioitan joissa olen, mutta aika usein tunnen itseni huonommaksi kuin muut...

shazzer

outoina? Kyllä
noloina? En
rumina? En
luusereina? En

-En. Ihminen pukeutuu miten haluaa

En mielestäni, ainakaan mitenkään kauheeta pskaa ole puhunut. Mitä nyt juoruja liikkuu joistakin teineistä sun muista, joskus asiasta tulee puhuttua kavereiden kanssa.. Ei tuo juoruileminenkaan mitään maailman parasta puuhaa ole :roll:

En

En muista että olisin. Mitä nyt lapsena jos leikittiin niitä kuningas-kuningatar-leikkejä :D

Kyllä pitäis

Joissakin asioissa joku voi tietää jostakin asiasta enemmän, tai ihmisenäkin, mutta jos joku luulee itestänsä liikoja ja on muka olevinaan muita parempi, tiedän että en sellaisen ihmisen kanssa tulisi toimeen. Mulla menis hermot!

Joissakin asioissa kyllä. Esim. mulle on sanottu että osaan kuunnella ihmisiä, ja tiedän että ei kaikki ole samanlaisia siinä mielessä. Uskon että kaikki on jossain asioissa parempia kuin muut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat