Ihastutko helposti? - Gallupit

Maruchka

Mutta ulkonäköönhän sitä ihastutaankin ja sisimpään rakastutaan :)

Sivut

Kommentit (56)

Jimmy KImmel
antagonismi
Te, jotka ihastutte helposti.. Mihin te ihastutte? Tai siis, mitä se vaatii? :shock: Jotenki musta niin hassua :)
Ei se vaadi välttämättä yhtään mitään. :? Jos kolahtaa, niin sitten kolahtaa! :lol: Ihastua voi ihan mihin tahansa:
-ääneen
-nauruun
-kasvoihin
-takapuoleen
-tisseihin
-huumorintajuun
-asenteeseen
-silmiin
-hymyyn
-käytökseen
-olemukseen
-luonteeseen
-juttuihin
-pituuteen
-lyhyyteen
-jne

Ihan mihin vaan. :D Aika pintapuoliseksi nuo jäävät, mutta ihastus mikä ihastus. Esmes sun tapauksessa ihastuin sun ulkonäköön ja tarkemmin sanoen kuvagalleriassasi olevien kuvien ylimmän rivin oikeanpuolimmaiseen kuvaan. Oot vaan niin hot siinä. :wink:

JJEMMY

Ihastun helposti, myönnän. Mun hurmaamiseen ei tarvitse paljoa :lol: Tai no siinä vaiheessa tarvitaan kun oikeesti alkaa kiinnostamaan vähän enemmänkin :wink:

xaz

Kyllä mää ainaki ihastun helposti, ja sanoisin jopa et liianki helposti! :lol: Hyvn näkösiä jätkiä näkee sielläsuntäällä, ja kyllä niihin kiinnittää huomiota. Ja ihastusta buustaa vielä se jos ne jätkät huomioi :wink: mutta kuten moni muuki täällä on sanonu niin melko nopeesti se ihastus sitte lopahtaaki, jos ne tekee jtn "väärää" :) tai jos niistä alkaa kuulua jotain tosi törkeetä huhua. Ennemmin uskon niitä juttuja, jos niitä kuulee useemmaltaki suunnalta, ku et ite ottaisin selvää ja saisin siipeeni siinä. Varovaiseksikin on tässä elämässä oppinut.. :roll:
Ja kuten sanottua, ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.

Mariel
antagonismi
Te, jotka ihastutte helposti.. Mihin te ihastutte? Tai siis, mitä se vaatii? :shock: Jotenki musta niin hassua :)

mielikuviin ja päiväuniin :D

Hippunen

Kyllä ihastun ihan sairaan helposti :D
Ja niin kuin muutamilla tänne vastanneilla, minunkin ihastumiseen riittää että
1. Poitsu sanoo jotakin ihanaa minusta
2. Käyttäytyy herrasmiehen tavoin
3. Hymyilee minulle

Jos jätkä sattuu vielä olemaan söpön näköinen niin silloin olen ihan myyty!
En ole kuitenkaan uskaltanut tehdä mitään asialle, koska pelkään nolaavani itseni... Niin kuin kerran on käynyt!
Satuin paljastamaan yhdelle jätkälle että minulla on tunteita häntä kohtaan. Jätkä täyttää vieläpä kaikki noi yllä olevat 3 luettelemaani asiaa!
Noh, hän sitten vastasi että hän pitää minusta niin kuin kaikista muistakin kauniimman sukupuolen edustajista ja vain kaverina, ei yhtään sen enempää. Arvatkaa vaan nolottiko sen jälkeen edes katsoa siihen? :(

Nykyään ihastumiseni rajoittuvat enimmäkseen julkisuuden henkilöihin.

leben

[color=darkblue]Ihastun melko helposti. Toisinaan se kestää kauan ja toisinaan haihtuu viikoissa.. Vähän riippuu miten hyvin tunnen/tiedän ihastukseni kohteen.. :oops: Ihastun ulkonäön ja toisinaan luonteen perusteella..[/color]

Nakkis

Itse olen todella huonosti ihastuvaa tyyppiä.
Minun hurmaamiseen tarvitaan aikaa ja vaivaa.
Annan tarkoituksella itsestäni sellaisen kuvan, että olen kylmä ja välinpitämätön. Jotkut ehdokkaat sain karistettua tällä tyylillä, mutta siippaan se ei tehonut millään :lol:

Siippa sai minut hurmattua kiltillä luonteellaan, suurilla silmillään, leveällä hymyllä, hyvillä käytöstavoilla ja keskustelutaidolla.
Hän myös teki harvinaisen selväksi, että on tosissaan minun suhteeni (mm. ensimmäisellä deittailuviikolla ilmoitti menevänsä kanssani naimisiin ja haluavansa perheen :shock: ) Minä tietenkin pyörittelin silmiäni moiselle... ja kas, tässä sitä ollaan 8-[

Kiinnitin huomioni ensimmäisenä silmiin ja hymyyn. Yhtä suuria silmiä en ollut ikinä nähnyt, joten ne vetivät puoleensa, vaikka olenkin huono ihastumaan.
Edelleen ne silmät vetävät puoleensa ja niitä tulee tutkittua edelleen hyvin tarkkaan.

Aimée

En ihastu helposti, kiinnostumisesta ihastukseen on miun kohdalla pitkä ja monimutkainen matka. Pinnallinen kun olen tottakai kiinnitän ulkokuoreen huomion ensimmäisenä, mut hyvin pian tulee se että saako mies miut nauramaan ja että onko miulla hyvä olla sen seurassa. Jos en, niin kiinnostus loppuu tasan siihen vaikka millanen adonis olis kyseessä.

Mutta oma mies sai ihastumaan sinnikkyydellä, muuttumalla ja avautumalla että tosissaan haluaa olla miun kanssa. Meillä on takana pitkä ja hyvin sekava tie tähän pisteeseen missä nyt ollaan, mutta oon kyllä onnellinen että ollaan voitettu kaikki vaikeudet. Tuskin kukaan muu samaan yltäisi kuin tuo enkelinkiharainen poika ja onneks ei tarttekaan ihastua keneenkään muuhun kuin tuohon aina uudelleen <3

dani

KYLLÄ, ihastun todella helposti. Silloin kun olin vapailla markkinoilla, niin ei tarvinnut ku vähän flirttailla ja puhua nätisti niin johan olin in löööööööv. :oops: :lol:

Maikki85

Nykyään kun olen varattu, en ihastu helpolla. Mutta nuorempana, jos joku kerto pari nättiä sanaa, niin johan jo itteäni tyrkytin! :lol:

Ulkonäköön sitä tietty ensin kiinnittää huomiota, mut sit jos miehen kanssa voi jutella henkeviä ja hän on kiinnostunut mitä mä sanon, tai meillä on saman laisia kokemuksia asioista ni johan lempi roihahtaa. Ja tietty jos mies siinä vielä puhellessa kehuu mua, ni voi pojat..
Näin mä nykyiseen miekkoseeni ihastuin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat