Saako mies itkeä? - Gallupit

lily
Cinderella92
tietty homot saa ja sitähän ne tekeekin :D

Voi jessus :roll:

Mun mielestä mies saa itkeä jos itkettää. Meidän seurustelun aikana mies on itkenyt muutaman kerran, vaikeita asioista, joista itse olisin pillittänyt viikkoja. Ei itkeminen laskenut miehen miehistä statusta mun silmissä, päin vastoin tunsin entistä enemmän läheisyyttä, koska toinen uskalsi näyttää oman haavoittuvaisuutensa.

Sivut

Kommentit (67)

lily
Cinderella92
lily
Cinderella92

Mun mielestä mies saa itkeä jos itkettää. Meidän seurustelun aikana mies on itkenyt muutaman kerran, vaikeita asioista, joista itse olisin pillittänyt viikkoja. Ei itkeminen laskenut miehen miehistä statusta mun silmissä, päin vastoin tunsin entistä enemmän läheisyyttä, koska toinen uskalsi näyttää oman haavoittuvaisuutensa.

mä oon ehkä vaan niin vanhanaikanen,että musta se on ihan hassun näköstä jos mies itkee ja en osaa yhtään kuvitellakkaan et mun unelmakundini itkis...siinäpä se pointti onkin että miesten kuuluu olla niitä vahvempia osapuoli joka ei itke ja lohduttaa tyttöystäväänsä kun on surua ja pysyy vahvana :D

Mun mielestä se ei ole mikään miesten yksinoikeus lohduttaa jos toisella on paha olla. Ei elämä sen helpompaa miehille ole kuin naisillekaan, joten miksi tunteet pitäisi tukahduttaa. Tottakai se voi olla outo tilanne, että joutuu itse olemaan lohduttajan roolissa lohdutettavan sijasta, mutta siinä on itsellä kasvun paikka, ei miehellä.

Cinderella92
lily
Cinderella92

mä oon ehkä vaan niin vanhanaikanen,että musta se on ihan hassun näköstä jos mies itkee ja en osaa yhtään kuvitellakkaan et mun unelmakundini itkis...siinäpä se pointti onkin että miesten kuuluu olla niitä vahvempia osapuoli joka ei itke ja lohduttaa tyttöystäväänsä kun on surua ja pysyy vahvana :D

Cinderella92
JJEMMY
Cinderella92
ehkä mä oon vähän vanhanaikanen,mutta musta ei saa...tai saa toki,mutta ei julkisesti :D ...oon ehkä vähän pimee,mut niin se vaan on..tietty homot saa ja sitähän ne tekeekin :D

Mut eiks ne homotkin ole miehiä? :lol:

tietysti,mutta mun mielestä "tavalliset" miehet ei itke...en oo muuten ikinä nähny isäni itkevän..en ees mummon hautajaisissa :D

k87
JJEMMY
Kaverin poikaystävä ei ole koko 2 vuotisen seurustelun aikana itkenyt kertaakaan, mikä on minusta aika hassua :roll:
me ollaan seurusteltu kohta kaks vuotta eik mies oo kertaakaan itkeny. ennen inttiä sillä vähän kostu silmäkulma kun kerto miten tulee ikävä ja miten paljon rakastaa mut sitä ei lasketa :D

JJEMMY
Cinderella92
ehkä mä oon vähän vanhanaikanen,mutta musta ei saa...tai saa toki,mutta ei julkisesti :D ...oon ehkä vähän pimee,mut niin se vaan on..tietty homot saa ja sitähän ne tekeekin :D

Mut eiks ne homotkin ole miehiä? :lol:

Cinderella92

liljankukka

Sanon samaa kuin monet muutkin: saa itkeä, jos on aihetta.

Ja minäkään en näe mitään söpöä miehen itkemisessä. :? Olen muutaman kerran nähnyt, kun oma mies itkee, eikä se ole yhtään kiva katsella kuinka toisella on paha olo.

Cinderella92
lily
Cinderella92
lily
Cinderella92

Mun mielestä se ei ole mikään miesten yksinoikeus lohduttaa jos toisella on paha olla. Ei elämä sen helpompaa miehille ole kuin naisillekaan, joten miksi tunteet pitäisi tukahduttaa. Tottakai se voi olla outo tilanne, että joutuu itse olemaan lohduttajan roolissa lohdutettavan sijasta, mutta siinä on itsellä kasvun paikka, ei miehellä.

ehkäpä...mutta en mä kyllä mitään itkupillimiestä haluis :D ..tykkään pahiksista ja nehän EI itke IKINÄ :lol: :lol:

Miss Blood
JJEMMY
Kaverin poikaystävä ei ole koko 2 vuotisen seurustelun aikana itkenyt kertaakaan, mikä on minusta aika hassua :roll:

Ei ole minunkaan kulta itkenyt meijän seurustelun aikana (kohta 2v 8kk seurusteltu)... Se ei sitten varmaan ole kovinkaan herkkä...
Mutta mun mielestä kyllä mies saa itkeä, jos siihen on aihetta.

JJEMMY

Saa! Ihanaa jos mies uskaltaa näyttää tunteensa joskus itkien. Kaverin poikaystävä ei ole koko 2 vuotisen seurustelun aikana itkenyt kertaakaan, mikä on minusta aika hassua :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat