Sätkät vai askirööki? - Gallupit

Echelle07

en osaa kääriä vaikka olisikin sellaine kone. Askirööki on kätevämpi ja säästää aikaa (vaikkei kuitenkaan rahaa).

Sivut

Kommentit (64)

elmapelma

Sätkiä polttelen. Yleensä väännän koneella, mutta välillä käsin. Jostain syystä tykkään käsin tehdyistä erityisen paljon. Se mainio puoli sätkissä on, että oon jopa vähentänyt tupakointia viime aikoina, kun se kääriminen on niin pölhöä ja hidasta. :)
Mitä poltatte; vihreetä, punaista, sinistä...? Yleensä mulla palaa vihreä tai Bonus.
En oo laskenut paljonko säästän, mutta todennäköisesti ihan hyvän rahan..

antagonismi

Tässäpä tällainen äänestys :lol:

Itse poltan sätkiä(käärin käsin) rahanpuutteen vuoksi, mutta askiröökiä poltan aina kun on tarpeeks rahaa ostaa :P Kuitenki poltan semmoset 20-30 röökiä päiväs..

Neppis_

Askirööki ehdoton! .. vaikka nii joo, itse ostan sätkää huonon rahatilanteeni takia.. säästää aika roimasti. Mut jos saisin välitä kyl se valmiin puoleen menee :wink:

Miffy

Muutaman vuoden (HERRANJESTASKUINKAUANOONPOLTTANU) oon polttanu valmiita, niillä myös aloitin. Välissä reilu vuos sätkiä. Ei vaan jaksa :(

PS. Siirrän gallupeihin ;)

Lania

Aski todellakin, en oo vielä törmänny sellasiin sätkiin joisa ei lähtis henki ja terveys saman tien :D ne on aina niin tujuja, kyllä niitä joskus kännipäissään veteli, muuten ei kyllä juuri ollenkaan. Sitä paitsi se kääriminen on sikavaikeeta ja hidasta ja vaivalloista ja spurgua, vaikkakin sen koneen kanssa on kiva touhuta :P

antagonismi

Heheh, Miffy, ei siin mitää :P Tajusin iteki asian heti ku olin tän tehny :P

Jep, se sätkien kääriminen on kyl iha perseestä.. Kyl paljo kivempi ois poltella normiröökiä, mutku se tulee mun kaltaiselle ihmiselle TOSI kalliiks. :?

antagonismi

Musta se on helppoa, mut vittumaista. Välillä menee niin pilalle ku vaan voi ja sit raivostuttaa ku tekis mieli tupakkaa mut pitää ruveta tappelee joidenki typerien rizlojen ja purujen ja filsujen kans.. :evil:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat