Muotojesi kehittyminen? - Gallupit

luminax

Täysin epätieteellinen kyselyn alku rintojesi kehittymisestä

Muistatko vielä minkäikäinen olit ja mitä ajattelit kun?:

1. Huomasit rintojesi rupeavan kehittymään?
2. Sait ensimmäiset rintaliivisi?
3. Ostit itse ensimmäiset liivisi?
4. Kuppikokosi oli ensimmäistä kertaa a/b (viimeisin)?
5. Saavutit nykyisen kokosi?
6. Uskotko tai toivotko kokosi vielä kasvavan?
7. Vertailitko omaa kehittymistäsi luokkatovereihisi, ystäviisi tai sisaruksiisi?

Tässä keskustelun aluksi. Lisää kysymyksiä saa ehdoitella!
:)

Muokkailin Marielin huomautuksen pohjalta.

Sivut

Kommentit (28)

Fanni

-Hmm, ehkä noin 11-vuotiaana huomasin "ne omituiset kipuherkät möykyt".
-noin 12-vuotiaana (vaikkei olisikaan ollut vielä tarvetta) :D Ne oli siskon vanhat ja rikkinäiset!
-hmm, ehkä vasta joskus kasilla :oops:
4. Kuppikokosi oli ensimmäistä kertaa b (jos on)?
-Ei ole edelleenkää :cry: :cry:
-Mä luulen että nämä tötteröt kasvaa vielä, tai ainakin toivon niin :D
-Kyllä!
7. Vertailitko omaa kehittymistäsi luokkatovereihisi, ystäviisi tai sisaruksiisi?
-Valitettavasti :? Siskolla on paljon isommat kun mulla :x Sillä on ollut suunnilleen omani kokoiset jo yläasteella ja mä oon ilmeisesti jämähtäny pikkulikaks :cry:

Mariel

hmm.. kuppikokosi? -gallupissa 25% vastasi, että koko on A tai AA, joten onkohan nyt oikeasti kiva kysyä, koska kenelläkin on ollut b-koko :D

kysely ei myöskään kuvaa "naiseksi kehittymistä" vaan rintojen kehittymistä, odottelin kysymyksiä muistakin kurveista.. :roll:

KataTheBlondi

1. Huomasit rintojesi rupeavan kehittymään? Olin ehkä 5-6 luokalla... ajattelin että wou... millon saan alkaa käyttää rintsikoita...
2. Sait ensimmäiset rintaliivisi? Sain ne viidennellä tai kuudennella.. tosiaan oli aika aikuinen olo vaikka ne AAt olikin...
3. Ostit itse ensimmäiset liivisi? kutosella mutsin kanssa... oli aikas kivaa valkata nättejä rintsikoita
4. Kuppikokosi oli ensimmäistä kertaa a/b (viimeisin)? AA ekaa kertaa ja nyt on C...
5. Saavutit nykyisen kokosi? lukion 2. luokalla...
6. Uskotko tai toivotko kokosi vielä kasvavan? Ehkä niin että se olis täysin C... kun saattaa et joissain malleissa B vielä käy...
7. Vertailitko omaa kehittymistäsi luokkatovereihisi, ystäviisi tai sisaruksiisi? Nyt vanhemmiten kun pikkusiskon rinnat kasvo vähäks aikaa mun tissien ohi... :(... onneks mun tissit tajus et ne on nyt pienemmät ku pikkusiskolla et ne alko sit kasvaa 2. luokalla... heh...

Banda
luminax

10. ja en tykännyt ytään, olivat tiellä
11. ja inhosin, rajoittivat miusta liikkumistal nyt oon jo tottunu ^^
11.
En muista, mutta siihen oli jo siinä vaiheessa niin tottunut että ei miettinyt mitään.
Vaatekooon? Nyt viime kesänä 14 vuotiaana., ja en tykännyt en
Vaate vai rintaliivi? en usko enkä toivokkaan
En
Tässä keskustelun aluksi. Lisää kysymyksiä saa ehdoitella!
:)

Muokkailin Marielin huomautuksen pohjalta.

MiuMiu*

1. Olisko ollut joskus 12.v, kun huomasin että mulla alkaa olla pienet tötteröt, muilla ne tosin olivat jo silloin isommat...
2. Noihin samoihin aikoihin, sellaset lastenliivi-tyyppiset
3. Olin aina äitin mukana vaateostoksilla, muistan kun halusin mustat ja topatut rintsikat, joita äiti ensin hieman kauhisteli, mutta ostihan se ne silti :lol: Itse aloin vasta ysillä ostaan vaatteeni itse ja siinä samalla sitten myös rintsikoita
4. en tarkalleen muista missä vaiheessa "pääsin" aa:sta a:han, koska pidin aina a-kupin liivejä, vaikka ne usein jäivät liian suuriksi...näin siksi, koska eihän aa:sta mitään seksikkäitä liivejä löydä...ainakaan ei tuolloin
5. Vasta nyt aikuisiällä ja pienen painonnousun myötä rinnat ovat kasvaneet hieman sitten nuoruusvuosien, nyt viime vuoden aikanakin olen päässyt parilla koolla ylöspäin...vaikkakin yhä a-kupissa ovat
6. Tää on vähän hankala kysymys, koska juuri tuo painonnousukin voi kasvattaa rintojen kokoa ja laihtuminen taas pienennyttää rintoja, joten todennäköisesti ne eivät mihinkään b-kuppiin enää tästä kasva, koska en halua itseäni tästä lihottaakaan...
7. Kyllä! Varsinkin nuorena mietin, että miksi just mulla pitää olla tissit sieltä pienimmästä päästä...nyt olen kuitenkin jo päässyt tuosta yli :lol:

antagonismi
luminax

1. Se tais olla joskus 5.luokalla, jollen ole ihan väärässä.
2. Oisko ollu kutosella :oops:
3. Vasta joskus y-asteen alussa...
4. Öö.. En ihan ymmärrä kysymystä :?
5. Nykyinen koko 80C tuli "saavutettua" tos syksyl, mut kokoajan kasvus..
6. Kuten juuri sanoin, kokoajan kasvussa. Silt ainaki näyttäis.
7. En vertaillut.

Jzzu

- muistelen että oisin ollu kolmannella tai neljännellä luokalla

- heti kun huomasin rintojen kasvaneen, ekat rintsikkani olivat mustat :D

- varmaan ylä-asteella

- b-kuppisiin siirryin muistaakseni vähän ennen ylä-astetta/ylä-asteen alussa, siitä sitten tasaseen tahtiin kasvanut ceehen ja nyt menee ceet tai deet mallista/merkistä riippuen

- viimeisen vuoden parin sisällä

- en usko enkä ainakaan toivo, tää riittää kiitos

- eipä ole tullut vertailtua, yleensä tissini ovat olleet porukan isoimmat ja pieneksi jääneitä rintsikoitani oon lahjoitellut isosikolle ja kavereille :?

Miffy

* En musita. Yläasteella kai.

* Taisin nyysii jotkut äitin vanhat joskus yläasteella.

* En muista.

* En muista.

* En muista.

* En usko ja toivon et pienenee laihiksen myötä.

* En.

Olipa mulla mielenkiintoset vastaukset :lol:

Lizzie

Näin välikommenttina, tosi myöhään kaikki on ostanu ekat rintsikat :? Ala-asteen kutosella tytöillä on nykyään järjestään jo rintsikat.

Mä olin pienenä jo pyöree että mulla on aina ollu pienet tisut :lol: Vitosella taisin ostaa rintikat ja huomasin niiden "kasvaneen". Ei oo sen jälkeen kasvanu paljon ollenkaan, ne on vieläki sellaset neitseelliset pikkumunkit A/B :lol:

Lizzie

Mä en tiedä tarvisinko mä vieläkään rintsikoita muuta ku peittään nännit, jotkut teipit kävis varmaan yhtä hyvin :lol: No onneks ne isontaa vähäsen.

Ja kyllä musta nykyään lapset kehittyy aikasemmin, siis kutosluokan tytöt on fyysisesti suurin osa ihan kepeesti 15-vuotiaan näkösiä, ja usein ovat vielä kypsemmän oloisiakin kun sen 12-13-v. Joskus on karua kun kattoo, että joku nätti ehkä 17-v tyttö on jossain, sit sen poikkis onki sellanen häthätää 12-v. :lol:
sori ot

Jzzu
Lizzie
Näin välikommenttina, tosi myöhään kaikki on ostanu ekat rintsikat :? Ala-asteen kutosella tytöillä on nykyään järjestään jo rintsikat.

Miulla oli jo 3-4luokalla ekat rintsikat.

Neppis_

- jaa ala asteella oisko viidennellä.. kyllä oli häpeilemistä pikku ajan :oops:
- 12- 13 vuotiaana kai. meni kuitenkin aika pitkään ennenkun tajusin ja kehtasin äitille kertoa että niitä tarvitsisin..
- joskus 14 vuotiaana kai.. ? en tarkalleen muista..
- en muista jotain b.n ja c.n pintaan. Nyt 85 D
-hmmm. ysillä
-en, ja toivottavasti ei. on ihan tarpeeks kookkaat :lol:
-ehkä hiukan... tulin hieman jäljessä muita kasvussa.. mutta ei sen puoleen olipahan sit muilla kateuden puuskia verratessaan pikku tissejään omiini ...hih :D

..että tämmöstä miun kohdal :)

Daisy

1. Rintojeni kehittymisen huomasin ehkä joskus neljännellä tai viidennellä luokalla. Ei siinä mitään, en onneksi ollut luokkani ensimmäinen enkä viimeinen. Vihasin tosin pitää mitään tiukkoja paitoja, joista näky rintojen kasvaneen. Myöskin isän läsnäollessa muistan peitelleeni rintojani...

2. Äiti oli ostanut semmosia ensirintsikoita, joita aloin käyttää varmaan siinä viidennellä tai kuudennella. Mitään enemmän rintsikan näkösiä en suostunut käyttämään pitkään aikaan.

3. Äiti oli aika pitkälle mukana noissa liivihommissa. Ekat ihan ihan itsenäisesti ja yksin ostetut liivit tais olla vasta joskus ysiluokalla...

4. Ysillä ja lukion ekalla kuppikokoni oli siinä b.

5. Oon kuullut, että rinnat saattavat kehittyä 25-vuotiaaksi, joten mulla VALITETTAVASTI on vielä pari vuotta aikaa... Rintani ovat kehittyneet koko ajan suunnilleen yhden kuppikoon vuodessa.

6. En toivo enää kasvavan. Voisi alkaa pienetä. Raskaana ollessani uskon kasvavan, muuten aika näyttää.

7. Kavereihin tuli verrattua omaa kehitystään. Yhden kaverin kanssa ihmeteltiin, kuinka kolmannella kaverillamme oli yläasteella a-kupin rinnat ja meillä molemmilla oli vaan kehittymässä isommiks... Luultiin, että kaverimme on jäljempänä kehityksessä, mutta ei tullut mieleen, että toisilla voi olla a-kupin rinnat aikusenakin.

luminax

-viidennen ja kuudennen luokan välisenä kesänä huomasin kasvun alkavan vaikka hitaasti. Olo oli vähän ristiriitainen, toisaalta olin tyytyväinen kun pelkäsi olevansa myöhässä muista, toisaalta ne tuntuivat niin huomiotaherättäviltä itsestä ja myös ärsytti ajatus ettei enää voisikaan olla kaikissa leikeissä mukana tms.

-joskus samana kesänä ennen koulun alkua, sama ristiriita. Ylpeys naiseksi kehittymisestä ja samanaikanen yritys piilotella omaa kehitystä. En edes tiedä kumpaa enemmän.

- joskus seiskaluokalla sain äidiltä kinnuttua rahat ja luvan ostaa itse, omasta mielestäni hienot ja seksyt. (miksiköhän siinä iässä?)

- b-tä alkoi lähennellä, hankin ensimmäiset b-kupin liivit, joskus ysillä, kokonaan sellaisia käyttämään siirryin kuitenkin vasta lukion ekalla.

- Ei ole lukion jälkeen enää tainnut koko muuttua, ehkä hiukan täyteläisyyttä on tullut, mutta sama b-c-koko edelleen käytössä.

-en usko. Vielä lukion jälkeen toivoin niiden hiukan kasvavan, sellaiseen täyteläiseen c-kokoon, mutta nyttemmin tykkään näistä enkä haaveile suuremmista vaikken pahastuisikaan pienestä lisästä.

- vertailin alaasteella, kun oman kehityksen viivästyminen pelotti ja vielä yläasteella kun kehitys tuntui niin himpskatin hitaalta.

Anee

En oikeastaan ole ihan varma. Taisi olla joskus seiskalla, vähän ennen kuin äiti totesi, että pitää hankkia rintsikat, ettei nännit paista läpi paidoista.

Seiskan lopussa muistaakseni. Ne olivat aluksi ihan tuskalliset! o.o Minulla kun on aina ollut järkyttävän herkkä iho, ja se sitten oli sitä mieltä, ettei rintsikat käy mitenkään päinsä ja ärtyi.

En oikeastaan muista. Saan äidin edelleen maksamaan niitä, jos vain otan mukaan kauppaan, joten aika harvoin tulee itse osteltua. Mutta joskus kasilla se taisi olla.

B-kupiksi tuo muuttui lukion ensimmäisellä muistaakseni, ja edelleen samassa olen.

Silloin lukion ensimmäisellä.

Uskon ja pelkään. En todellakaan toivo. Mutta suvussa nyt on pääosin isoja rintoja, joten... No, pelkään pahoin.

En. Nauroin pojille, jotka jaksoivat vertailla tyttöjen tissejä ja totesin, ettei kiinnosta (ja jätin puolilla kerroista rintsikat kotiin ihan vain, ettei rintani näkyisi, ja voisin näin ärsyttää näitä ah-niin-fiksuja poikia - okei, olin itsekin toooodeeellla fiksu).

Eli joo. Näin. En muista noita aikoja kovinkaan tarkkaan, eli ovat vähän sinnepäin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat