Mistä cosmojen kollit tykkää? - Gallupit

ArvidHagert

Mersumies. :D

Sivut

Kommentit (81)

Hannis

Molemmista pitää ja paljon, mutta aivan varmasti tisseistä enemmän. Välillä ärsyttää, kun itse en niin kovin isotissinen ole ja tuon hänen kiinnostuksen tiedän, varsinkin kun joskus tuli juteltua kämppiksen ja pikkusiskoni isommista tisseistä. Useamman kerran sen jälkeen on kysymyksi niistä saanut kuulla, kun ei poikkis meinannut uskoa heidän kokojaan, jotka satuin tietämään. Mutta ovathan nuo omani toistaiseksi onneksi riittäneet ja kelvanneet.

Torspo

Vastasin pyllytissimies. Kummassakin se on kiinni ihan yhtä paljon ja kuvailee puhelimellaan talteen "vanhuusvuosia" varten kun olen riipahtanut :lol:

Kepatäti

Meiltä löytyy kotoa kolli, joka tahtoo asentaa kattoon peilin, että voi katella myös mun pyllyä. Muru tahtoo kaiken kerralla! :lol: Blondi sen olla pitää, mutta mitenkään erityisen isoista tisseistä ei muru tykkää, toisaalta ei hälle "riittäis" mitkään ihan pienetkään. Ehkä se siis enemmän on peppumies (monessakin mielessä :wink: ), tissit pitää kuulema olla just käteen sopivat ja blondien kanssa on aina hauskempaa :wink: :lol:

Jimmy KImmel

Miehethän voi karkeasti jakaa tissi- ja p*rsemiehiin... Kumpaa porukkaa cosmottarien kollit edustaa vai löytyykö joukosta säälittäviä säärimiehiä tai muita vastaavia. :lol:

Joku tykkää lihavista tytöistä ja joku toinen langanlaihoista. Blondi, brunetti, punapää tai ei hiuksia ollenkaan. Makuja on monia, mutta mistä kollit sitten tykkää..? :?
[color=red]
[size=9]Lisäilin yhden toivotun vaihtoehdon tuonne listaan... :wink:
-PinPanther[/size][/color]

Jimmy KImmel
antagonismi
No mul on pyöreähkö, melko pysty ja terhakka peppu :D
Kuvailit juuri Jimmy-loven fanittaman takapuolen! :D Jotta voidaan olla aivan varmoja tuon peräaukkoasi ympäröivän lihaksen ja laardin muodostavan rakennelman herkullisuudesta, niin voisitko lähettää kuvan? :wink:

Terhakka, pysty ja pyöreähkö. Sopivassa suhteessa rasva sekä lihas yhdistettynä leveähköön lantioon ja lihaksikkaisiin reisiin. Tämän peppumiehen paratiisi! :D

antagonismi
Jimmy KImmel
antagonismi
No mul on pyöreähkö, melko pysty ja terhakka peppu :D
Kuvailit juuri Jimmy-loven fanittaman takapuolen! :D Jotta voidaan olla aivan varmoja tuon peräaukkoasi ympäröivän lihaksen ja laardin muodostavan rakennelman herkullisuudesta, niin voisitko lähettää kuvan? :wink:

Terhakka, pysty ja pyöreähkö. Sopivassa suhteessa rasva sekä lihas yhdistettynä leveähköön lantioon ja lihaksikkaisiin reisiin. Tämän peppumiehen paratiisi! :D

Ahahaha, en oo lähettämäs kuvaa :lol: En edes Jimmyn iloksi :lol:

Lizzie

Lizzien kolli on ehtottomasti peppumiehiä, mutta tykkää myös mun pikkumunkeista :) Kaikkein eniten se taitaa kuiteskin olla kasvomiehiä, on joskus sanonut että ihan sama onko hyvä peppu tai tissit, mut jos naama on ruma ni ei sytytä.

Hiustenvärillä tuskin on väliä, oon ollu blondi ja mustatukkanen meidän seukkauksen aikana, mun liikakilot ei sitä haittaa mutta ei se niistä mitään kiksejäkään saa.

antagonismi

No mul on pyöreähkö, melko pysty ja terhakka peppu :D Mies tykkää siitä kovasti ja muutenkin katselee paljon samankaltaisia peppuja :P (tää ei mua häiritse, tiirailen itsekin :lol: )..
Tisseistänikin tykkää kovasti, mut peppu taitaa kuitenkin olla se, mihin se eniten huomiota naisessa kiinnittää :)
Kasvot on tietysti tärkeät myös, ei voi niitä sulkea pois :) Hiukset kuulemma aivan yhdentekevät ja samoin ruumiinrakenne, kunhan on sopusuhtainen ja kaunis kroppa :)

EDIT: tämä siis viittauksena Jimmyn edelliseen kommenttiin :D

Jzzu

Täällä yksi tissimies joka toivoo et jättäisin tissini sille pideltäväks aina kun oon lähdössä jonnekin tai ei vähään aikaan nähdä. :lol:

Jimmy KImmel
Lizzie
mun liikakilot ei sitä haittaa mutta ei se niistä mitään kiksejäkään saa.
Uteliaisuudesta... Kiinnostaa ihan se, että ootko ollut tuon kollin aikana hoikka? :? Tai siis vaikka itse pyllymies olenkin, niin tykkään vain tietyn mallisista takapuolista. Mikäli oma rouvani lihoisi reilusti ja keräisi merkittävän määrän kiloja takamukseensa, niin tuskin enään hänen berberostaan samaan tapaan palvoisin.

Ja jos joku sitä ei vielä tiedä, niin takapuolia on erilaisia yhtä paljon kuin on kantajiaan, joku tykkää pienestä ja luisevasta kun joku toinen taas hivenen ronskimmasta. Itse pidän jostakin tuolta väliltä. :D

Jimmy KImmel
Kepatäti
erityisen isoista tisseistä ei muru tykkää, toisaalta ei hälle "riittäis" mitkään ihan pienetkään. Ehkä se siis enemmän on peppumies
Tissit ja pylly ei sulje toisiaan pois. Kyllä peppumies arvostaa rintoja ja rintamies peppua, mutta ne suuremmat kiksit sitten saakin jommasta kummasta. :wink:

Oliksää blondi? :?

Aimée

Tissimies miullakin :) "Hypi vähän.. hypi, hypi joooooko?", "Missä tissiii??". Kourat ojossa juostaan perässä puristelemassa ja hypistelemässä, menee koko mies ihan idiootiksi yksistä tisseistä :D Mut mikäs siinä, kiva kun tykkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat