Aprillipäivä - Gallupit

babygirl

Onko kukaan tänään tehnyt aprillipilaa tai joutunut sellaisen uhriksi?

Sivut

Kommentit (17)

Neppis_

Noup. .. Mitä nyt gallerian kautta.. ku oikeesti säikähtää et mitä hiivattii ne menee muuttaa ruotsiks koko sivuston ( ehdin jo epäillä et joku mun ruotsalais tuttu ois tehny jäynät .. :shock: ..) Ruotti ei oo oikein hallussa..
Mutta muutoin en oo joutunu.. Enkä kyllä onnistunu vejättää toisiakaan ..
muistaakseni.. :lol:

marimma
Lizzie
Tuo galtsu taitaa olla ainoa. Se oli oikeesti aika hauska :D Sinne oli piilotettu kaikkia läppiä ruotsiksi, esim. "pimpa min pråfil" :D

Paras on se "mun kuva" eli "Pappa betalade bilden!" :lol:

Fanni

Iskä teki mulle aprillipilan. :D Se tuli kotiin ja sano että "minkähän takia se pääsiäiskokko poltetaan jo nyt?" Sitte mä olin että whaaaaat? :shock: Se poltetaan aina pitkänä perjantaina. Iskä vaan siihen että siellä on nyt hirveesti porukkaa ja mä olin jo lähtemässä sinne ku yhtäkkiä :idea: tajusin! Ja sitte oliki naurun paikka :D

babygirl

Kaveri teki mulle jäynän, että sen yksi gerbiili onkin paljastunut naaraaksi (muut siis uroksia) ja, että se on tehnyt pennut! No minähän olin aluksi epäileväinen, mutta sitten virta vei mennessään. No eikös se ollut vain pilaa. :lol: Muuten minua ei kyllä jäynäytelty.

Neppis_

Mulle meni ihan täydest kaikki ne ruottin kiliset hommat.. Ei niiku oikeesti mitään hajuu koko kielest.. Kyl vähän epäilytti et onkohan ne ihan kirjaimellisesti oikein...
No ei voi mitään .. tyhymä kun on :roll: :D

kamilla

Jos tässä nyt puhuttiin yleisesti niin olen joutunut kohteeksi. Tänä vuonna onneksi säästyin kaikilta jutuilta, kun sattui olemaan sunnuntaina.

figaro

Tänä vuonna vältyin.. melkein menin halpaan Irc-gallerian pilaan. Oikeastaan en senkään suhteen uskonut mitään kauppojen tekoa, kun en sitä tiedotusta tajunnut lukea ennen kuin vasta sen jälkeen, kun tajusin, että kyseessä aprillipila... :)

_hansuH

Ainut aprillipila joka mulle tuli oli tuo irc-gallerian juttu, mutta hokasin sen sitte heti, enkä lankaan menny. Poikkista jujutin niin et olin kiireessä vetassu nurin ku olin tallille menos ja ranne väänty ja seuraavana päivänä pitäs lääkäriin. Nähtiin sitte vasta tiistaina, luulin ettei hän ollu uskonu sitä juttua ku ei ollu kyselly mitään. Mutta puolimatkassa kouluun ni sano et eihän tossa sun kädes näytä mitään olevan. Mä nauroin ja sanoin et se oli aprillipila. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat