Hyvän haltijan neljä toivetta - Gallupit

Tigerheart

Eli siis, jos nyt kuvitellaan, että eteesi ilmestyisi hyvä haltija, joka antaisi sinun valita yhden alla olevista neljästä toiveesta, niin minkä valitsisit? (jos vain yhden voisit valita) :-k

Puff! Minkä näistä toiveista valitset?

Haluaisin....

1) ikuisen [color=red]nuoruuden[/color].

2) hyvän [color=blue]terveyden[/color].

3) loputtomasti [color=green]rahaa[/color].

4) [color=violet]perheen[/color] ja hyviä [color=indigo]ystäviä[/color].

:?:

Ja tämä kysely on sitten ihan huvin vuoksi... :P

Sivut

Kommentit (24)

Maruchka

Hyvän terveyden minä myöskin ottaisin. Mietin myös tuota perhettä ja hyviä ystäviä, mutta eipä heistäkään niin paljon iloa olisi, jos ei olisi sitä terveyttä.

Miffy
Maruchka
Hyvän terveyden minä myöskin ottaisin. Mietin myös tuota perhettä ja hyviä ystäviä, mutta eipä heistäkään niin paljon iloa olisi, jos ei olisi sitä terveyttä.

Samma här. Mä olen kuitenkin elämäni tärkein ihminen :)

Maruchka
Miffy
Samma här. Mä olen kuitenkin elämäni tärkein ihminen :)

Niinhän sitä sanotaan, että jos ei pysty rakastamaan itseäänkään, ei pysty ketään muutakaan :wink: Tietenkin vaan sopivissa rajoissa tuo itsensä palvominen :lol:

miu

paha valinta perheen&ystävien ja terveyden välillä.. kumpikaan ei tunnu mielekkäältä ilman toista :? ehkä kuitenkin perhe ja ystävät.

Jzzu
Dubyamoa
Mulla on jo hyvä terveys ja perhe ja ystävät enkä ikuista nuoruuttaa himoitse, niin mä voisin nyt sit ottaa loputtomasti rahaa:)

Samis! :lol: Just noin meinasin kirjoittaa!

Mariel

rahalla voi ostaa terveyttä, ehkä vähän ystäviäkin ja ryppyvoiteita :D liika määrä rahaa veisi kuitenkin suhteellisuudentajun, joten valitsen terveyden

Mariel
Abigail
Perheen ja hyviä ystäviä. Muilla vaihtoehdoilla ei tee mitään, jos ei ympärillä ole ihmisiä, joista välittää.

joo, onneksi tuon vaihtoehdon valitsematta jättäminen ei sulkenutkaan pois sitä, että ympärillä olisi ihmisiä, joista välittää :wink:

miu
Jzzu
Dubyamoa
Mulla on jo hyvä terveys ja perhe ja ystävät enkä ikuista nuoruuttaa himoitse, niin mä voisin nyt sit ottaa loputtomasti rahaa:)

Samis! :lol: Just noin meinasin kirjoittaa!

mä luulin että jos tilanne ns. nollattaisiin, eli ei saisi pitää mitään, mitä noista mahdollisesti jo omaisi ja sitten pitäisi valita :?

Miffy
miu

mä luulin että jos tilanne ns. nollattaisiin, eli ei saisi pitää mitään, mitä noista mahdollisesti jo omaisi ja sitten pitäisi valita :?

Sillee mäki näis aattelen :)

Mariel
miu

sit ois paha valita muuta kuin terveys, jos haluaisi pysyä hengissä :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat