Järki vai tunteet - Gallupit

np_

tunteet. aika usein jälkikäteen oon aatellu että ois pitäny miettiä vähän ennen kun tein jotain. Jos on joku kiva juttu niin yleensä aattelen että jee tottakai teen näin, vaikkei se olisikaan oikeen viisasta.. Vakavissa jutuissa kyl vähän kummallakin koitan aatella.. mun on kyl aika vaikee tehä suurempia päätöksiä :S

Sivut

Kommentit (38)

Vanilja

Vastasin tunteet, mikä ei tarkoita ettenkö järkeäkin käytä. Tunteiden mukaan meno vaan tarkottaa mulle sitä ettei pelkää elämää eikä kaikkia kömmähdyksiä mitä sattuu.

Roxeten sanoin: "Listen to your heart before you tell him goodbye."

miu

riippuu päätöksen laadusta sekä muistakin olosuhteista, mutta ehkä ensimmäinen reaktioni on useimmiten aina tunnepohjainen. ei aina niin kovin hyvä juttu tuo.

Tigerheart

Valitsin tuon "tunteet", sillä olen tunne-ihmisiä. Yleensä mietin aina ensin tunteilla, eikä aina tule sitä järkeä kuunneltua. :oops: Toki isommissa päätöksissä pyrin ajattelemaan järjellä, mutta silti siinä on mukana tunteet. Aina miettii, miten kiva olisi tehdä se ja se, vaikka se ei olisi kovin järkevää. Olen kyllä joskus varsinainen pilvissä leijailija. :lol:

Lucky Lady

Järki jyrää. Onhan minulla ne tunteetkin, mutta niiden perusteella en kyllä juuri päätöksiä tee, niissä kun ei ole..noh..sitä järkeä. Pakko kyllä tunnustaa että tuo viidennen kissan ostaminen oli tunneperäinen päätös, siinä ei paljon ehtinyt järki mukaan! Ja hyvä niin. :lol:

Vivian

Kyllä ne tunteet on ratkaisevassa roolissa, tosin sitä järkeäkään unohtamatta. Joskus kun sitä järkeäkin on ollut pakko tunneasioissa käyttää. tasapainossa koitan käyttää kumpaakin siis.

amethystine

Tunteilla luovitaan elämässä eteenpäin. Isommissa toki täytyy ajatella järjelläkin, mutta mietin aina että miltä tuntuisi se ja se, ja sitten päätänkin toisin.

dyingbride

harmi kun ei molempia voinut valita.
ennen olin tunneihmisiä, mutta sitten huomasin, että siinä saa kyllä niin paljon turpiinsa, että se homma loppui. pidän tunteiden suhteen yleensä mahdollisimman matalaa profiilia, mutta en ole silti mikään tiukkis hapannaamakaan.

Jimmy KImmel

Pääsääntöisesti järjellä mennään (niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin :wink: ), mutta kyllä välillä tulee päätökset tehtyä tunteellakin. Riippuu niin paljon asiasta ja tilanteesta. Enemmän kuitenkin järjellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat