11-14-vuotiaat tytöt - Gallupit

Banda

On, banda on syntynyt 1992... Kiitos puolihippivanhempien sitä on tullut tehtyä vähän sitä sun tätä tuon vuoden jälkeen^^

Kommentit (9)

Zuzannah

miten musta tuntuu ettei toi Banda oo 11-14-vuotias :roll: kun kattoo mitä muita postauksia sillä on ollu mm. reppureilaamisesta :shock:

ja kysymykset on tosiaan aika hankalia ton ikäsille tytöille.

Miffy
Lizzie

Munkin mielestä nuo on aika vaikeita kysymyksiä nuorille tytöille, mutta sehän on ihan teidän oma valinta.

Niin siis tota mä mietin... Että kuinkakohan luotettavaa tietoa noilla saa, kun ovat aika monitulkintaisia ja jotenkn vaikean oloisia :) No en tiiä, ei ole ihan mun alaa ;)

Banda

1. Mistä saat naisen mallin? Onko sinulla joku idoli/malli?
en etsi naisen mallia, ja loppupeleissä se tulee lähipiirin ittseäni vanhemmilta ystäviltä, ja kirjoitsta. Idolit ovat kaikki miespuolisia, mutta kirjojen ja tosielämän oikeat naiset sävähdyttää..
2. Mikä on mielestäsi naisen rooli?
jotenkin en usko tuohon, ihmisiä me ollaan kaiki, riippumatta siitä mitä alkkareista löytyy...
3. Milloin mielestäsi on nainen ja mitä on olla nainen?
olla nainen on mulle vaan kuukautiset kerran kuussa.. samanlainen minä olen kuin miehetkin, erona vaan sukupuolivietti/sukuelimet
4. Vaikuttaako media (tv, radio, lehdet, netti) siihen, millaiseksi naiseksi haluat kasvaa?
kirjat kyllä.. tilastot anorektikoista, kuvat surkeista teinimalleista,, ärsyttävät bimboblondit,, saa aikaan reaktion, EI AINAKAAN TUOLLAISEKSI
5. Miten suhtaudut itseesi ja omaan kehoosi?
oma kroppa on jees, tällainen olen, en tästä muuttu, vähän ehkä kaventaisi sieltä ja lisäisi tuonne, mutta minä olen minä, ja hyvä niin
6. Mitä mielestäsi on seksi? Entä mitä seksuaalisuus?
seksi on aika lailla seksuaalisten halujen tyydyttämistä, seksuaalisuus niitten halujen olemassaoloa ylipäätään

[color=darkblue]Muokkasin quoten pois, koska vastaukset sekoittui kysymyksen kanssa. -Lizzie[/color]

Lizzie

Jep, täällä on suurin osa on päälle parikymppisiä, joten kohderyhmää ajatellen tämä foorumi ei ehkä ole paras valinta.

Munkin mielestä nuo on aika vaikeita kysymyksiä nuorille tytöille, mutta sehän on ihan teidän oma valinta.

Vinkki: Kannattaa kysyä MLL:n materiaaleja ja tilastoja, niissä voi olla jotain hyödyllistä aiheeseenne.

Zuzannah

mahtaakohan täältä löytyä oikeenikäsiä vastaajia? Ikä-gallupin mukaan foorumilla on 4 alle 14-vuotiasta (siis niistä jotka on siihen vastannu) :roll:
[size=9]
[color=red]niin ja lukitsin saman alotuksen seksiosiosta.. yksi alotus tosiaan riittää[/color][/size]

sosionomit

Hei!

Olemme sosionomiopiskelijoita Oulun seudun ammattikorkeakoulusta. Teemme opinnäytetyötä tyttöjen seksuaalisuudesta ja naisen mallista. Haluaisimme vastauksia muutamaan kysymykseen, jotka helpottaisivat työskentelyämme. Vastaukset käsitellään nimettöminä, muistathan laittaa vastaukseen ikäsi! Kiitos paljon. Vastaukset ja mahdolliset lisäkysymykset voit lähettää meille kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen o4hemi00@students.oamk.fi (voit halutessasi vastata myös forumille)

4. Vaikuttaako media (tv, radio, lehdet, netti) siihen, millaiseksi naiseksi haluat kasvaa?

Terveisin Piritta ja Miia

trie

Vaikka viisitoista olenkin, vastaan silti.

- Eniten vanhimmasta siskopuolestani, häneen olen samaistunut eniten. Nuoremman isosiskoni kanssa olemme niin erilaisia että hänestä en ole mallia oikein ottanut, pienenä kyllä hän oli mulle suuri esikuva, jota ihailin silmittömästi.
- Ihmisiä ei kuulu luokitella rooleihin, jokainen mies sekä nainen on omanlainen yksilönsä.
- Nainen käsitetään yleensä aikuisena, ja aikuinen on silloin, kun itsensä tuntee aikuiseksi ja osaa ottaa vastuun omista teoistaan. Naisena oleminen on samanlaista kuin muukin oleminen, jokainen on omalla tavallaan.
- Media välittää viestiä että naiset ovat kauniita, laihoja, isotissisiä, toisessa päässä taas voi kuulla että nainen on kova, itsenäinen ja sydämetön, tunteita ei saa näyttää tai on nyyhkyttäjä. Media välittää todella ristiriitaisia viestejä nuorille.
- Se on sellainen kuin se on, turha sitä on huolehtia. Niin kauan kuin en ole sairaalloisen ali-tai ylipainoinen, pitäisi olla tyytyväinen.
- Seksi on läheisyyttä, koskettelua, yhdyntää, rakastelua, ihmisten välistä vuorovaikutusta, ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia, asia josta ei kenenkään muun tarvitse tietää jos et sitä halua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat