sanooko poikaystäväsi sinua kauniiksi? - Gallupit

*Sandy*

Mä muistan kerran kun olin itkeny jonku tunnin putkeen ja sit kultu sano että sä olet niin kauniin nökönen kun sä itket :shock: Mun luomet oli ihan paisunu ja naama laikukas, joten epäilen :lol:

Noi kehumiset vaihtelee aika paljon. On aikoja, kun en saa kuulla mitään kaunista, sitten taas se saattaakin olla päivittäistä kehumista. Nyt tällä hetkellä kultu varmaan noin kerran viikos kehaisee.

Sivut

Kommentit (74)

Sinsemilla

Vastasin että harvoin... Noh, synnytyksen jälkeen sain kyllä kuulla tota varmaan vuoden edestä... :D Sillon oli kyllä ihanaa kun tunsin oloni ihan prinsessaksi vaikka olikin ihan haudasta noussu olo fyysisesti... :)

Muutenkin aika ahrvoin leperrellään mitään tommosia otisillemme... :roll: Olishan se tietty ihan mukavaa kuulla useemminkin, mut uskon että kulta pitää minua kauniina vaik ei sitä joka päivä sanoiskaan... :)

Lisa

Joka päivä sitä kuulee.. ollaan kyllä muitten mielestä vähän liian siirappimaisia,ehkä tää alkuhuuma joka on jo kestänyt yli vuoden niin haihtuu jossain vaiheessa ja aletaan muiden ihmisten mielestä olla siedettäviä :D

Nalle_Puh84

Suunnilleen joka toinen päivä tai kerran viikossa mies sanoo jotakin siihen suuntaan viittaavaa :lol: Tuo on niin ailehtelevainen, että ei pysty sanomaan kuinka usein, mut ihan tarpeeks usein kuitenki :D

Maruchka

Muru kehuu varmaan kerran viikossa-jokatoinen viikko, ja lepertelee muutenkin kaikkea söpöä. Tai molemmat meistä saa aina välillä hellyyskohtauksia ja tulee vaan lässytettyä :P

Tapsu

En oo varmaan ikinä kuullu olevani kaunis, ainakaan nykyiseltä :D nätiksikään tuskin on sanonut. sanoo yleensä "oot ihana" tai "mun kulta" tai "rakastan" tai jotain tällasta, mutta ei sano kauniiksi :lol:
Enemmänkin heiluttaa mun peppua ja sanoo "löllöpylly" tai sanoo että mulla on iso maha ja muuta vastaavaa. Mutta en ota itteeni, ei se niitä pahalla sano vaikka tarkottaakin mitä sanoo. Ja sanoo silleen hassusti, ei vakavasti eikä pahalla tavalla :)

piiku

Olen löytänyt uuden mukavan miehen ja hän sanoo joka kerta kun tavataan että "minun kaunis nainen" Saa minut tosiaan tunteen itseni kaunuuksi :D

Vanilja

Mä en vastannu äänestykseen koska en nyt seukkaa mutta mun entiset on kyllä sanonu mua kauniiks, enemmän tai vähemmän. Siitä tulee aina niin hyvä mieli :oops:

annu

Harvemmin. Väittää, että nainen ylpistyy, jos sitä kehuu :roll:

Useinmiten se sanoo kiusallisesti, että sä olisit todellinen kaunotar, jos meikkaisit oikein hienosti tai pukeutuisit niin ja niin. Eli potentiaalia on, mutta harvemmin pynttäydyn mihinkään niin, että se pääsisi kehumaan. Ei mua nyt niin haittaa, vaikkei joka päivä ylistetä. En mä kuitenkaan sitä uskoisi, jos se aina olisi kehumassa.

Suzanne

Kyllä se aina välillä kehuu ulkonäköä. Ihan yhtäkkiä se saattaa jäädä tuijottelemaan mua ja sitten tokaisee "oot niin kaunis" ja huokailee. :D Yleensä vastaan että kiitos samoin tai niin sinäkin, koska se on totuus. En odota tai kerjää päivittäistä palvontaa miekkoselta, joskus on kyllä kiva saada muistutus siitä että se pitää mua sievänä ja vetovoimaisena. <3

jolie

Vastasin että kerran kahdessa viikossa. Joskus useemmin. Nyt syksyllä vaan on alknu ollaa sellanen hälläväliä- tyyli eli kuljen tukka sotkussa ja collareissa joka paikkaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat