Hyvä haltija ;) - Gallupit

Neppis_

[size=9](tää oon muualta lainattua, mutta jos nyt kerran..)[/size]

MUOKS niin unohtu täysin. kävin netissä ajan kuluks testailee itseäni.. yhdessä raksittavasssa kysymyksessä tuli tää vastaan ja tuli mietittyä et vastaiskohan toiset samaa kuin itse. mut kehveli, toisin kävi :P
ruksin "Levollisen ja tyytyväisen mielen", jotenkin automaattisesti, ei sitä muutenkaan ole..joko on masentunut tai muuten vain stessaantunut. Muut vaihtoehd. on miulle tota tärkeämpiä.. hmmh :roll:

Sivut

Kommentit (27)

Lizzie

Hui ei noista osaa valita :shock: Luin muuten monta kertaa että "lasten menettämisen".

Ajattelin ekana, että varallisuuden. Mutta eipä se hääviä olis missään kadulla asua, toisaalta sen älykkyyden kautta siitä vois lutviutua, ystävien myös, mutta jos on kyseessä pysyvä tila, niin en osaa kyllä sanoa.

MiuMiu*

Mä vastasin varallisuuden...ajattelin tuon siten, että se tarkoittais sitä, että olis rikas eli olis rahaa ylimääräiseenkin ja sitä en välttämättä tarvitse. Tietenkin rahaa pitäis kuitenkin sen verran olla, että se riittäis elämiseen joten jos tuo sitä tarkoittaa niin en kyllä sitten osais valita...ei se tosi köyhänä olokaan mitään hauskaa pidemmän päälle olisi :roll:

tanjazuzanne

Valitsin varallisuuden. Kyllä mieluummin elän terveenä, fiksuna ja tyytyväisenä ihmisenä, jolla on hyvät ystävät ja penskatkin menestyy elämässä. Tottakai, ylimääräinen ei koskaan ole pahasta..

Sonkku

Mä luin kanssa monta kertaa että lasten menetyksen ja ihmettelin että mikä tää tällänen toive oikein on. Älykkyyden ja varallisuuden kanssa olin kahden vaiheilla. Miten tuon älykkyydenkin sitten kukin ajattelee? Sen kuitenkin valitsin. Se että ei ole älykäs ei tarkoita että olisi tyhmä.

Hawana

vastasin lasten menestyksen. minusta on aina ollut niin ahdistavaa kun vanhemmat tietyllä tasolla vaativat jonkinlaista menestystä. että jos nyt ei lukiosta suoriudukkaan kolmessa vuodessa, on saamaton pa*ka yms.

en ainakaan koskaan halua alkaa samalla tavalla vaatimaan omilta lapsiltani, ovat mitä ovat ja tekevät sitä mikä tuntuu hyvältä. tietystihän sitä varmaan jokainen jollain tapaa toivoisi lastensakin menestyvän elämässä, mutta en mä ainakaan mitään lähtisi vaatimaan.

varsinkin jos tässä menestyksellä viitataan pelkkään kouluun ja työelämään.. mielestäni ei tarvitse olla kummassakaan menestynyt ollakseen onnellinen.

Marsupilami

Mulle oli ihan päivänselvä valinta, että jättäsin varallisuuden pois. Käsitän siis varallisen ihmisen hieman "normaalia" rikkaampana. Koska terveys ja ystävät jne on mulle tosi tärkeitä ja tottakai toivoisin, että mahdolliset tulevat lapseni menestyisivät elämässään. Ei niistä tarvii mitään Nokian toimitusjohtajia tulla, mutta kunhan ovat onnellisia ja tekevät juuri sitä, mikä niistä tuntuu oikealle. Niin tietty sillä erotuksella, että niistä ei mitään rikollisia tule :wink:

marimma

[size=7]"Levollisen ja tyytyväisen mielen" haluaisin.

Toki pieni varallisuus rikastuminenkaan ei olisi pahasta. Mutta ehdin ja saan nekin sitten ensi vuonna tienattua joten.. [/size]

EDIT//

Pällimys olin käsittänyt väärinpäin :D mutta nyt siis oikeinpäin:

Haluaisin mieluiten varakkuuden pois listalta. Aina sitä pärjätään normaaleillakin pienillä tuloilla :)

Lania

Mulla oikeesti loksahti leuka ku näin että noin moni oli laittanu Lasten menestyksen, mutta sentään suurin syy oli näköjään se, ettei aio lapsia hankkia.. mä en missään vaiheessa aatellu että se ois jotain "vaaditaan lapsilta sitäjatätä suorituksia", vaan että mun lapsista tulis onnellisia, saavuttais sen mistä unelmoi ja että perhe- ja työelämä menis putkeen. En todellakaan vois jättää sitä pois.

Ilman muuta jätin pois varallisuuden. Ja koska kun oon älykäs, terve, mulla on seesteinen ja levollinen mieli ja hyviä ystäviä ja lapsillakin menee hyvin, niin kaiken järjen mukaan pystyn tekeen ittestäni varakkaan kun noi muut on tullu jo ilmaislahjana :lol:

Neppis_
Lania
Mulla oikeesti loksahti leuka ku näin että noin moni oli laittanu Lasten menestyksen, mutta sentään suurin syy oli näköjään se, ettei aio lapsia hankkia.. mä en missään vaiheessa aatellu että se ois jotain "vaaditaan lapsilta sitäjatätä suorituksia", vaan että mun lapsista tulis onnellisia, saavuttais sen mistä unelmoi ja että perhe- ja työelämä menis putkeen. En todellakaan vois jättää sitä pois.

ehkä se ei monelle ole just ajankohtaista, mutta niin kyse olikin kuviteltuna niin (tai tulevaisuudessa). Miulle ois myös tärkeetä että jälkeläiset saavat hyvän pohjan elämälleen miun kautta ja että heille suotas hyvä koulutuspohja.
mutta juu, näin myös sen itse kuvittelin, en miekään lapsiani hemmottelis piloille ja antas kaikkea nenän eteen.

Varallisuuden oisin voinut jättää pois, mut kun on tässä jo vuodet aika köyhästi elänyt nii ois mukava kokeilla hiukka rikkaampaakin elämänlaatua :wink:

Katjuska
Lania
Ilman muuta jätin pois varallisuuden. Ja koska kun oon älykäs, terve, mulla on seesteinen ja levollinen mieli ja hyviä ystäviä ja lapsillakin menee hyvin, niin kaiken järjen mukaan pystyn tekeen ittestäni varakkaan kun noi muut on tullu jo ilmaislahjana :lol:

Tätä mieltä itsekin asiasta.... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat