Kesäjäätelö! - Gallupit

Marika_

ässämixin mehujää on ihan hyvä :)
ei liian makeeta, ja hyvä kun saa tätä nykyä pienempänäkin ;)

Sivut

Kommentit (91)

Celestia

Nostelen tätäkin, on hyvinkin ajankohtainen nyt :)
Mulla menee taas tää jäätelönhimo noiden säiden mukaan, nyt kun on viileempää ollu niin en oo ostanu yhtään jäätelöä (tai no yhden pienen purkin vaan) kun taas sitten tossa pitkän lähes helteisen jakson aikana ostin jäätelöä joka päivä, välillä useempia kertoja päivässä 8-[
Kovin montaa noista kesän uutuusjäätelöistä en oo vielä kerenny maistelemaan, Mustikka-Kingis ja uudistettu Dumle on vasta testattu.

liljankukka

Mun suosikki on jo pitkään ollut Solero. Saispa niitä vielä jäätelökakkuina.. =P~ Sit tykkään kans kaikista valkosuklaalla kuorrutetuista jäätelöpuikoista.

Muita lempparimakuja on vanha vanilja, minttusuklaa, banaanisuklaa, lakritsisuklaa ja vadelma(-salmiakki). Tykkäsin kovasti myös purkissa myytävästä Mars-jätskistä ja Ben & Jerry's Phish Foodista (suklaajäätelöä, vaahtokarkkeja, toffeeta ja suklaapaloja). Ja pehmikset on tosi nam!!

Celestia
Rasberry
Minttusuklaajädet uppoaa mulle parhaiten :) Classicin minttusuklainen on aivan järkyttävän hyvää, mutta myös Minttudomino sekä -puffet ovat herkkua.

Komppailen! Juurikin tuo Classicin minttusuklaa on se mitä useimmiten tulee ostettua, nousi mun ykkössuosikiksi viime kesänä. Sitten taas Magnumin minttusuklaajäde ei oo läheskään yhtä hyvää. Tänään maistoin sitä ekaa kertaa ja en varmaankaan toiste osta koska ei se oikeen säväyttäny millään lailla.

Rasberry
Oikein kuumina kesäpäivinä ei mikään voita RioColaa (vai mikä se olikaan?) ja muita mehujäitä.

Komppailen tätäkin : ) Ihan pikkupenskasta asti on tullut syötyä RioColaa aina kesäisin, varsinkin helteisinä päivinä :)

ena

Minä kun juuri vasta ihastuin valion rommirusinajäätelöön ja siihen pakkauskokoon. Valion dumle-pakettijäätelö on myös uusi kiva löytö pakettijäätelöissä :)

KataTheBlondi

Ingmanin totally GREEN on hyvää! Se on lähinnä RAIKAS. Se whitekin on hyvää mutta se on ehkä LIIAN makea sen valkosuklaan takia. Tossa greenissä on sellanen mehujääjuttu kuorrutteena ja se on HYVÄÄ vaikka mulla ensin oli ennakkoluuloja.

Rasberry

Minttusuklaajädet uppoaa mulle parhaiten :) Classicin minttusuklainen on aivan järkyttävän hyvää, mutta myös Minttudomino sekä -puffet ovat herkkua.
Oikein kuumina kesäpäivinä ei mikään voita RioColaa (vai mikä se olikaan?) ja muita mehujäitä.

gnirom

en tiedä onko uutuus, mutta tänään söin grandi mansikka -mehujään. (itse en ole ainakaan koskaan kuullut enkä nähnyt, ?) se oli tosi raikas mutta vähän turhan mauton. ihan ok!

lemppareita on perinteisesti ollu kesähelteillä grandi vadelma sekä amppari (ihan paras!!). jäätelöistä minttupuffet, mansikkapingviini ja kaikki valkosuklaakuorrutteiset :roll: ...irtojätskistä maistuu parhaiten minttusuklaa, mansikka ja laku.

shazzer

Harvemmin tulee käytyä kioskeilla kun siellä tahtoo olla niin kallista, ja joku marketti aina jossain lähellä niin yleensä haetaan jädet sieltä..
Classicin minttu on varmaan se vakio joka tulee useimmin ostettua.
Tiikerijäätelö on silti aivan ehdottomasti parasta, harmi kun sitä ei myydä pienemmässä muodossa

k87

Carte d'Or - Crema di Mascarpone aiai miten nannaa

suklaa-nougat ja lakritsi pakettijäätelöistä

pingviinin wanha salmiakki tuutti oli yllättävän hyvää.

joskus ala-asteella kun käytiin rossossa, niin sieltä sai sellasen törkeen hyvän jätskiannoksen. siinä oli muistaakseni ainakin laku ja mango-melonijäätelöä ja lakukastiketta. ja tietty kermavaahtoa.

oikeestaan mikä vaan jätski käy. se on niiiiin hyvää. tiikeri ja kuningatar on ainoot sellaset mistä en tyksi. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat