Miehesi ikä? - Gallupit

Maruchka

Oonkoha mä vastannu tähän :?
Mutta kuitenki, muru on mua 3,5 vuotta vanhempi (vaikka kaikki luulee, että se on toisinpäin :lol:) ja nyt 21.

Sivut

Kommentit (131)

oranssi
menthol
mitähh!!!! onks mulla foorumin vanhin mies??? 33 vuoden kypsässä iässä, itse oon 22. Tiedoite: Miehet on todellakin parhaimmillaan kolmekymppisinä :wink: kannattaa ainakin kokeilla...

Mun oli pakko äänestää sun kaveriks. :) Mun on kans kohta 33. Tosin itekin oon jo 26, että ikäero ei oo aivan valtava.

PinkPanther

Miun murmeli täyttää 30 ensi keväänä toukokuussa, eli meillä on ikäeroa 9 vuotta... mie täytän ens vuonna 21. Hui, ollaankos myö tän foorumis kaikkein isoimman ikäeron saavuttanut pari? :shock:

Ikäero ei näy kyllä yhtään missään, paitsi eräänlaista 70-luvulla syntyneiden huumoria (ajatuksenjuoksua..) olen miehekkeessä havainnut, ja jzzulla olikin sama homma :wink: :lol:

agentti
menthol
Tiedoite: Miehet on todellakin parhaimmillaan kolmekymppisinä :wink: kannattaa ainakin kokeilla...

Mä odotan kärsivällisesti, että oma poikaystävä täyttää 30. :D
Ellen sitten välissä miestä vaihda (toivottavasti en)... :P

Mut joo. Poikaystävä vuosimallia -86 ja täyttää siis 20 vuotta joulukuussa. Itse oon syntynyt huhtikuussa -87, että aika tasan 4 kk on ikäeroa meillä. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat