Mitkä rinnat - Gallupit

Lips_

Pienet ovat kauniit, mielestäni :)
Nännikorun otan toiseen nänniin, kunhan saan "ylimääräistä" rahaa :P

Sivut

Kommentit (78)

MiuMiu*

Vaikka mulla onkin pienet rinnat en silti halua itselleni silikoneja mistään hinnasta! Myöskään tatuointeja tai lävistyksiä en halua rintoihin enkä kyllä muuallekaan...

Tigerheart

Vastasin että "luomutissit", aika hauskasti muuten sanottu! :wink: Ihan minulla on siis omat rintani, enkä kyllä hankkisi silikoneja, sillä pidän omistani. Ne ovat juuri sopivan kokoiset. Ja nyt muutenkin raskauden takia ne ovat isontuneet. On mies kyllä tykännyt! :roll:

Muoks. Muoks.

Eikä minulla siis ole mitään tatuointeja rinnoissani, enkä ottaisikaan. Jonnekin muualle, ehkäpä alaselkään olisi joskus kiva ottaa joku pieni tatuointi. :)

ivoire

Luomutissit löytyy tältäkin tytöltä, ilman lävistyksiä tai tatuointeja. :D Mulla on aika pienet rinnat, muttei mulla ole aikomustakaan ottaa silikoneja, sillä olen näihin todella tyytyväinen.

Tapsu

Luomut on, ihan sopivan kokoset ja näköset, vaikka erikokoiset onkin :)
En ottais silikoneita, enkä tatuointia tai lävistystä. Jos syövän tai jonkun muun takia menettäisin rinnan/rinnat, saattaisin silikoneja harkita, muuten en.

Lizzie

Pienet ja pystyt tisut, vähän liian pienet mun mielestä. Esim. lappubikinejä ei voi oikein käyttää kun ei ole kunnon täytteitä. :lol: Mutta, eipä ainakaan ole raskausarpia eikä roiku :)

Rocksanna

Mä harkitsen tatuointia rintaan. Silikoneja en ottais mutta suuren laihdutusurakan jälkeen rinnat on menettäneet kimmoisuuttaan jonnin verran ja siksi voisin hyvinkin kuvitella käyväni rintojen kohotuksessa, tosin sen aika aikaisintaan siinä vaiheessa kun lapset on joskus tulevaisuudessa imetetty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat