Oletko nainen vai tyttö vai jotain siltä väliltä? - Gallupit

Zara
hiini
jatkan vielä vähän tätä vaik onkin OT..kun minäpä kerran autoin palomiehiä löytään ihmisen joka oli saanut sairauskohtauksen lenkkipolulla, niin kun huuusin et täällä se on niin palomies sanoi "selvä, olkaa rouva rauhassa,tulemme sinne".. olin niinku lenkkikamppeissa ja kuitenkin 19v. eli rouvako????

No mä olen kaksikymppinen ja yleensä ihmiset luulee vielä nuoremmaks. Siitä huolimatta kerran töissä joku selvästi itseäni vanhempi mies sanoi rouvaksi.. ööh kiitti vaan. Tosin viinalla tai muulla miestä väkevämmällä saattoi olla osuutensa.

Ja se tädittelykin muuten särähtää korvaan aika lailla. Minkäköhän takia jotkut puhuu lapsille varmaan kaikista yli 15-vuotiaista täteinä ja setinä?

Sivut

Kommentit (57)

Fanni

pidän itseäni vielä ihan tyttönä, olen 18-vuotias. Tietenkin joissain asioissa käyttäytymiseni ja mielipiteeni ovat niin naisellisia, eli silloin ajattelen että olen nainen :lol:

hiini
Dubyamoa
Sonkku
Maruchka
Lumi~
Vähän aiheesta poiketen, minua sanottiin tässä yksi päivä tätiksi töissä :lol: Eräs nainen (heh) oli lapsensa kanssa työpaikallani ja sanoi pikkutytölleen että sano tätille heippa :D

Toi se sitten särähtääkin korvaan ja pahasti :lol:

Tuota saa kuulla lähes harva se päivä. Pahiten tuo särähti korvaan 18-vuotiaana kun ekaa kesää olin kassalla, nyt siihen on jo tottunut.

Makin kun aloitin 15-vuotiaana kaupassa tyot niin joku nainen sanoi lapselleen etta "sano tadille kiitos". :? Hmm kiitti.

jatkan vielä vähän tätä vaik onkin OT..kun minäpä kerran autoin palomiehiä löytään ihmisen joka oli saanut sairauskohtauksen lenkkipolulla, niin kun huuusin et täällä se on niin palomies sanoi "selvä, olkaa rouva rauhassa,tulemme sinne".. olin niinku lenkkikamppeissa ja kuitenkin 19v. eli rouvako????

sanoeikesäkissoille

Pidätkö itseäsi naisena? Vai oletko vielä mielestäsi tyttö? Vai hapuiletko vielä jossain sillä välillä? Miksi? Mikä sai sinut tuntemaan itsesi naiseksi? Milloin/minkä ikäisenä aloit pitää itseäsi naisena? Tänne vapaata keskustelua/kommenttia naiseudesta ja sen erityisyydestä!

Sonkku

Ennemmin itseäni kutsuisin tytöksi kuin naiseksi. Tiedä sitten miksi... Jotenkin kai liitän nainen nimityksen vielä vanhempiin naisiin enkä tunne itseäni vielä niin vanhaksi.

maaruli

Mä kutsuisin itseäni ennemmin nuoreksi naiseksi... Vastasin ton alemman.
Mielenkiintoinen aihe kyllä, oon itsekin tätä monesti pohtinut omalta kohdaltani.

dani

Mä taas on vielä tyttö, tai korkeintaan nuori nainen. "Nainen"-sanasta tulee mieleen Paula Koivuniemen biisi "Aikuinen nainen", josta taas tulee mieleen viiskymppinen nainen. Eli siis "nainen" kuulostaa vanhalta.

Lizzie

Nuoreksi naiseksi tai tytöksi itseäni tituteeraisin.

MUOKS mutta naiselta ehkä näytän kuitenkin ennemmin, en teiniltä enää.
Työpaikoilla en ole ollut moksiskaan tytöttelystä, "kesätyttö" tms on ollu ihan ok lempinimi. Sen tytöttelyn voi tehdä monella tavalla, jos mua tytötellään ihan ystävällisesti, en loukkaannu. Mutta jos tytöttelyssä olis mulle joku loukkaava sävy, voisin kuitata että "en mäkään sano sua isäksi".

Äiti oli muuten hyvä, ne oli ollu istumassa iltaa muiden 50+ ystäviensä kanssa jossain aikuisten ravintolassa, ja joku mies oli tullu siihen että "mitäs mammat?" niin äiti feministinä oli sanonut sille että "kutsu vaimoasi tai äitiäsi aivan vapaasti mammaksi, mutta me ei olla sinulle mitään mammoja, vaan naisia." :P Eli voi se kääntyä sitten noinkin päin joskus :D

DemonOfTheDay

mä oon kai jotain siltä väliltä...nuori nainen...emminätiiämistäänmittään...
mä oon niin pentu välillä etten oikein nainenkaan täysillä voi olla mut mun avomies sanoo että oon nainen, tiiä sitten :roll: mutta toisaalta en oo mikään pikkutyttökään enää..EN TIIÄ SITTEN YHTÄÄN 8-[

Zara

Tyttö ehdottomasti. Ei tässä nyt niin aikuisia vielä olla. Ja naisellinen en ole enkä tule olemaankaan. Eikä mun mielestä tytöksi sanomisessa ole välttämättä mitään pahaa, sanotaanhan monissa tilanteissa miehiäkin pojiksi. Eiköhän aika moni myös vietä "tyttöjen iltoja"?

Maruchka

Olen naisellinen nainen.
Entinen "työnantajakin" sanoi, että miun pitäisi vain loikoilla rannalla, palvelijan syöttäessä viinirypäleitä ja miesten kilpaillessa suosiostani :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat