seksikkäin ammatti? - Gallupit

Lania
Jimmy KImmel
Katya
Ei sillä ammatilla muuten mitään suurta merkitystä oo, kunhan on uniformu päällä =P~

Nimimerkillä "nokikolarit on pop" :lol:

Ainaksi Dick Van Dyke on ihan pätevä Maija Poppasessa :D

Sivut

Kommentit (212)

Jimmy KImmel

Vastasin että hoitsu. Tosin naislääkäri on vieläkin seksikkäämpi... :wink: Melkein mikä tahansa nainen uniformussa on kiihkeä. :?

Jimmy KImmel
Katya
Ei sillä ammatilla muuten mitään suurta merkitystä oo, kunhan on uniformu päällä =P~

Nimimerkillä "nokikolarit on pop" :lol:

Mariel

amiskammosena en oikeen arvosta raksamiehiä :D fiksu juttuseura on paljon seksikkäämpää :p rocktähtien ohi menevät puolestaan jazzmuusikot. nuoruudessani äitini tuttava sivisti mua kertoen, että teekkarit ovat hyviä seksileluja, joten valitsen näistä vaihtoehdoista insinöörin, mutta vain ja ainoastaan DIPLOMI-insinöörin

menthol

mä muuten tykkään miehistä joissa on JOTAIN feminiinistä. Lihaskimput ei oo ikinä kiehtonu. täytyy sanoo että HOITSUJA on monesti tullu katottuu sillä silmällä 8) jotenkin tulee mieleen että ne tuntee täysin ihmisen anatomian ja tietää minne koskea että saa naisen huutamaan nautinnosta... kuvittelenko vaan/mitäs sanoo miss nurse? :wink:

leben

[color=darkred]Hevimiehet saa mut kuumaksi.. Siis noin yleisellä tasolla.. Ne vaan osaa hommansa.. :wink:

Vastasin rocktähti. ne vaan on.. :twisted:
Tosin nyt kelpaa kaikki... toisaalta tietyllä tasolla opettajatkin vois olla aika hot.. nam.. (Siirtyy toisaalle fantasioidensa kanssa)[/color]

Zara
xaz
Palomiestä kaipailin minäki, kuin myös sotilasta :D

emilyplay
Tosin olisin mielelläni sotilasta äänestänyt.

Minkä lajin sotilaita tarkoitatte: nuoria sopimussotilaita, ammattiupseereita vai -aliupseereita, erikoisupseereita jne? Ilmavoimat, laivasto, rannikkojoukot tai maavoimat...? Vai onko mitään väliä kunhan on jonkinlainen univormu :wink:

Kertokaa ihmiset jos viitsitte mikä niissä univormuissa viehättää, mä olen ajat sitten unohtanut mitä erityistä niissä piti olla :)

xaz
Jimmy KImmel

Minkä lajin sotilaita tarkoitatte: nuoria sopimussotilaita, ammattiupseereita vai -aliupseereita, erikoisupseereita jne? Ilmavoimat, laivasto, rannikkojoukot tai maavoimat...? Vai onko mitään väliä kunhan on jonkinlainen univormu :wink: Ja kelpaako ihan tavallinen varusmies? :? Paremmin inttiaikana naista sai, kun vaihtoi maastopuvun sivareihin... :lol:

Kaikki menee :wink: Vaikka aina parempi mitä korkeempi sotilasarvo, MUTTA siinä alkaa sitte nää ikäkysymykset tulemaan vastaan, joten.. että niitä nuorempia, miel.
Mutta kerrohan ihmeessä missä kävit intin ja onko siitä montaki vuotta? En tietääkseni ole lukenu sitä mistään :roll:

menthol

...eli vastakkaisella sukupuolella? Itse oon tylsä ja vastaan rocktähti (laulaja siis erityisesti). Varsinkin ns. hevisiat on mun mieleen. Mikä teidän mielestänne/ootteko järjissänne?

SunLion

musta mikään ammatti ei ole seksikäs :roll: Tai mä en kuulu näihin ketkä fantasioi tollasilla roolijutuilla että uuuh, rehtori anna mulle rangaistus ja sitä rataa.

korkeintaan joku malli vissiin..tai pjornotähti :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat