Foorumilaisten tapaaminen IRL - Gallupit

Aimée
PinkPanther
Aimée
PinkPanther
No olenpa mie nyt tavannut/pikaisesti moikannut Trinityn :D Ja Aiméen oon nähnyt kerran kävelevän vastaan, kesällä.

Ihan totta? Mie oon taas ollut niin sokea etten ole tajunnut yhtään :lol:

Ainakin olin näkevinäni siut, kävelit vastaan pyhän olavin päiväån savonlinnassa, olit tuloss apikku kakkosen puistosta päin, siellä puistotiellä kävilit... mut voihan se olla eri henkilökin. Näytti vaan niin paljon siun gallerianaamalta :)

Tämä on sitten varmaankin ollut mie koska olin sillon juhlistamassa Olavia sillon ja juurikin aluksi alueella Riihisaari/Pikku Kakkonen :D

Sivut

Kommentit (108)

PinkPanther
Aimée
PinkPanther
No olenpa mie nyt tavannut/pikaisesti moikannut Trinityn :D Ja Aiméen oon nähnyt kerran kävelevän vastaan, kesällä.

Ainakin olin näkevinäni siut, kävelit vastaan pyhän olavin päiväån savonlinnassa, olit tuloss apikku kakkosen puistosta päin, siellä puistotiellä kävilit... mut voihan se olla eri henkilökin. Näytti vaan niin paljon siun gallerianaamalta :)

PinkPanther
Aimée
Tämä on sitten varmaankin ollut mie koska olin sillon juhlistamassa Olavia sillon ja juurikin aluksi alueella Riihisaari/Pikku Kakkonen :D

No sit en ihan omiani nähnyt :) Ja kovasti siula tuntui olevan asiaa, kun suu kävi hirmusesti :lol: ja kädet huito puheen tahtiin :P Se oli puolen yön jälkeen, sillon myö jo lähdettiinkin kävelemään puistoon ja siitä grillin kautta kotiin.. iski väsy :D

Aimée
PinkPanther
Aimée

No sit en ihan omiani nähnyt :) Ja kovasti siula tuntui olevan asiaa, kun suu kävi hirmusesti :lol: ja kädet huito puheen tahtiin :P Se oli puolen yön jälkeen, sillon myö jo lähdettiinkin kävelemään puistoon ja siitä grillin kautta kotiin.. iski väsy :D

Ehdottomasti mie :lol: Ilotulitusten jälkeen lähdettiin jonkun ajan päästä baarittamaan siitä..

amethystine

Laitoin 0, mutta olenhan minä ainakin Gwenin tavannut, erittäin useinkin jo silloin aikojen alussa. Ja tietämättäni ehkä muitakin. :D

Aimée
PinkPanther

Kaihokielo
JJEMMY
Yhtään en ole tavannut (tietoisesti) :lol: -Maya-:n kanssa ollaan istuttu samassa elokuvateatterin salissa tietämättä toisistamme :lol:

Miekin olen ymmärtänyt istuneeni K87:n kanssa samassa salissa katsomassa Simpsoneita.

pinni

]

yhden tytön tunnen, joka tänne käy kirjoittelemassa. sekin tuntee mut.
mutta se ei tiedä, että tiedän että hän käy täälä..tiedän hänen nimimerkkinsäkin.
se tyttö ei vain tiedä, että minäkin käyn täälä :wink:
ainakin luulisin että ei tiedä.. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat