Suklaasta... - Gallupit

Paukka

Geisha ja twix

Sivut

Kommentit (261)

Mangue

Fazerin salmiakkisuklaa on aivan ihanaa! Nam :wink: Oli pakko maistaa ja kerralla meni toi koko levy. (onneks oli vaan 100 g, koska oisin voinu syödä vaikka sellasen isonkin, ja se taas ei olis ollu hyvä juttu ollenkaan)

Katjuska

Tokmannilta tämä tyttö ainakin noita osti.. :lol:

Re-mix Snacks:

Fazerin uuteen Re-Mix Snacksiin on remixattu herkullinen yhdistelmä erilaisia suklaamakeisia. Pussin monipuolinen sekoitus sisältää suklaalla kuorrutettuja hasselpähkinöitä, suklaalla kuorrutettua mantelikrokanttia, maitosuklaalla kuorrutettuja maissipuffeja sekä tuttuja Amerikan pastilleja.

Noin luki Fazerin sivuilla.

Sonkku

Lähes kaikki suklaa käy. Maraboun minttukrokantti on ehkä kuitenkin parasta kaikista. Ja sit Milka suklaat. Täytyy varmaan tuottaa poikaystävältä pari levyä Saksasta sitten kun se palaa takaisin Suomeen.

Katya

Mmmm..... mun lemppari on ehdttomasti maraboun minttu-krokantti! normaalisti en mintusta kauheesti tykkää mut tässä suklaassa se on taivaallista!

Laura

En käytä ollenkaan suklaata, kun en pysty sitä syömään. Aiemmin söin ihan tajuttoman paljon niitä, olikohan dove caramel- patukoita. Ne oli niiin hyviä. Mut enpä juuri suklaata kaipaa enää.

Nalle_Puh84

Ihan aihe, nam :lol:

Mun suosikkeja on Maraboun minttukrokantti ja Fazerin marianne. Sit pätkis on hyvää...etenki ne mini pätkikset, kun niitä on niin paljon siinä pussissa.

On se uus Fazerin salmiakkisuklaaki todella hyvää :mrgreen: \:D/

Nyt pitää päästä kauppaan :lol:

Mariel
Miffy

Mä rakastan Maraboun suklaata; päihittää Fazerin sinisen ja muut mennen tullen.

ymmärrän näkemyksen, mutta mun mielestä Marabou on liian makeeta päihittääkseen Fazerin sinisen :D Maraboun appelsiinikrokantti on kyllä taivaallista ja hyppään riemusta kattoon aina kun löydän jostain. hassuin mieltymykseni on lidlin valkosuklaa :oops: kismet tulee useimmiten syötyä, mutta nyt huomasin juuri harmikseni ihan perussinisen levyn olevan jo nautittu :cry:

dani

Siis mä en oo koko viikonloppuna voinut ajatella muuta kuin sitä Daim-suklaata, söin sitä perjantaina ja jäin koukkuun. Se on ihanaa varsinkin kahvin kanssa syötynä! =P~ Onneks poikkis lupas tuoda sitä mulle huomenna. :oops:

Rahel

Mä testailin just äsken sitä marjasuklaata ja tykkään kyllä kovasti. Kivan makuinen, kun ne marjat on isoina paloina siellä joukossa, varsinkin se karpalo antaa kivan maun. :D

Cosmolaisten innoittamana testasin vähän aikaa sitte myös sen minttukrokanttisuklaan, nam. Tuli muuten mieleen, että se Pandan minttutäytesuklaa on kanssa tosi namia ja edullisen hintastakin. En yleensä oo Pandan suklaista hirveesti tykännyt, kun ne on niin makeita, mutta tää on poikkeus: oikein toimiva yhdistelmä.

sopuli

Mä tykkään kaikesta :oops:

Mut aivan ehdottomia suosikkeja on Wiener nougatit! NamNam... :P

Toista sijaa pitää sit Geisha, pätkis jne ja tietty ihan tavallinen suklaa

Miss Blood

Oih, suklaa... jotain niin ihanaa =P~ . Oon kyllä lähes kaikkiruokainen suklaan suhteen, valkoinen-, maito- ja tummasuklaa (korkeintaan 65%, vielä en ole voimakkaampaan tottunut) menee.

Vakiolemppareita ovat levyistä:
-Fazerin sininen, punainen, marianne ja keksi sekä salmiakkisuklaa
-Maraboun tavallinen, minttukrokantti ja kookos
-Lidlin Amazon 60% tummasuklaa

Patukat:
-Fazerin Maya, tumma minttu, valkosuklaa, "suomi"suklaa (se missä fazerin sinistä ja valkoista suklaata)vadelmajugurtti ja olikohan se omena-vanilja se yksi täytesuklaa, Fami, Pätkis (ja pussikin menee hetkessä), Suffeli
-Tupla ja salmiakkitupla, Twix, Lidlin sellanen maitotäytteinen (200g paketti) ja Kinder Maxi sekä Kinder Bueno, Lion, KitKat, Brejk, Pigall

Ja niin edelleen :D . Sitten jouluisin menee lähes kaikki konvehdit (paitsi likööri) ja Budabestit on jotain aivan ihanaa!!!
Joo, eiköhän tuossa ollut näin ensi alkuun. Paljon jäi laittamattakin, mutta esim toffeeta sisältäviä en uskalla tällä hetkellä syödä, kun on nuo hammasraudat suussa, muutenki välillä meinaa suklaan syöminen olla vaikeeta näiden kanssa :(

Katjuska

Kukaan maistanu uusia Re-Mix Snacks-suklaita?

Nannaa.. 8-[ Tulen varmasti ostamaan tämän pussin toisenkin kerran, kullan kanssa eilen meni kokonainen pussi ihan huomaamatta... :oops:

Jääkaapissa oottaa myös Fami ja Salmiakkisuklaa-levy, saa herkutella, jos omatunto antaa siihen luvan... Tuskin kovin heti ainakaan.

Shandy

Oi vitsi kun on koko päivän tehnyt mieli suklaata. Kauppaan olis 200m mut jospa laiskottelis eikä lähtis.. kun sit pitäs vaihtaa vaatteetkin.....Mut tekis ihan hulluna mieli.

olematon

maraboun daim- suklaa on hyvää. Samoin minttukrokantti. Fazerin sininen ja vaalee suklaa ("punainen") on kans herkkua (: Valkee suklaa on kans tosi nam <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat