Ajokortti? - Gallupit

Banda

Ei ole korttia.. alaikänen olen.

Sivut

Kommentit (52)

amethystine

Mulla on nyt kuukauden ja kaks viikkoa vanha kortti kourassa. :D Eilen kyselivät poliisisedät ensimmäisen kerran kun oli autosta valo kärtsänny... Ihan on tavan B-kortti. C-kortin ajan myöhemmässä vaiheessa jos on tarvetta, samaan syssyyn ei ollu yksinkertaisesti vaan varaa ajaa. Tykkään kyllä kovasti ajella, ei oo kortin oloaikana ollu yhtään päivää et en ois autolla ajellu.. :)

miss.

Meilläki äiti suunnilleen pakotti mut ajamaan heti kun olin saanut kortin, ettei tuu semmosta kammoa. Ajelin sit aluksi aina iltasin etten mihinkään ruuhkiin iskeny :).

Jos ajo tuntuu epävarmalta ni kannattaa lähtä ajeleen hiljasina aikoina ja mieluiten yksin - ite olin ainaki tosi huono kuski autokoulussa mut sit ku pääsin yksin reenaileen ilman et kukaan kyttäs vieressä ni rentouduin hirveesti ja sain tuntuman ajamiseen.

tiikeli

Mäkin oon kuullut että ajaminen "unohtuu" ja alkaa pelottaa jos ei kortin saamisen jälkeen ajele paljon. Eihän se enää sitten myöhemmin unohdu jos pitää taukoa, mutta ilmeisesti toi alku on aika kriittinen juttu. Mies onneksi pakotti mut ajamaan kortin saamisen jälkeen. Oman auton tosin sain vasta 2-vaiheen jälkeen, joten olin aika pihalla vielä 2-vaiheessakin! Varsinkin kun piti ajella autokoulun auto 20km päästä autokoululle liukasrata-ajon jälkeen... Oli vielä ihan kauhea kelikin. :shock:

Fanni

Mulla ei varmaan oo elämää, ( :lol: ) mutta tänään ku olin ajelemassa, niin rupesin miettimään että kuinkahan suurella osalla ihmisistä on ajokortti ? ;) Käsiä ylös..

Kertokaa myös että minkäluokan ajokortti on? Mulla on vaan tavallisen henkilöauton... :D

Jomina

B-kortti löytyy täältäkin, mutta... en mä osaa enää ajaa ja toiseen vaiheeseenkin hain lisäaikaa melkeinpä vaan sen takia, kun en uskalla mennä auton rattiin enää :oops: Ajaminen pelottaa...

Mimia

Minulla on B-ajokortti, vaikken paljon mitään sillä teekään. Autolla olen ajanut ehkä jotain kolme kertaa viimeisen kahden vuoden sisään. :roll:

Jeannie

B-kortti on, sakoitta olen selvinnyt (tuurilla) ja en ole ketään tappanut tai autoa pahemmin kolhinut. Kaikki hyvin siis tähän asti... :D :D

xaz

Jep, omistan kortin henkilöautolle.
Ajaminen tuntu hankalalta ekan ajokerran verran (en ollu koskaan aikasemmin ajanu autoa, ennen ku menin autokouluun), mutta siellä ihan ku kaikki palaset ois loksahtaneet paikoilleen, ajaminen oli helppoa.

No eihän minua voi hyvällä tahdollakaan sanoa hyväksi kuskiksi, mutta osaan painaa kaasua :wink: Osaan myös painaa jarrua, vaikka olenkin saanut kuulla useaan otteeseen olevani h*lvetin hullu kuski :oops:

Pääsin inssin eka yrittämällä läpi, vaikka inssinä oli kuuluisa tiukkis joka ei päästä läpi ees joka toista yrittäjää. Tosin sain kuulla myöhemmin et se oli hilkulla, se läpipääseminen, enkä tänäkään päivänä voi olla varma olisko sitte asiaan vaikuttanu se et se on tätini miehen kaveri.. :roll: aika v*ttumaista jos näin on. Mielummin pääsen taidolla tai ees tuurilla läpi, ku suhteilla :evil:

Olen miettiny rekkakortin ajamista. Jos en saa ammattia mistään muualta niin sitte alan rekkamieheksi.

edit.
rekkanaiseksi.

marimma

Mä oon miettinyt että varmaan ajan BC kortin heti, sitten myöhemmin extrana kenties myös linja-auto ja rekkakortit :)

ja sitten, noi yhdistelmä (asuntovaunu+pakettiauto/henkilöauto tms), niin nekin täytyy ajaa jos ne ei tule jo jonkun muun merkinnän mukana :)

Mirre

Jep, B-kortti löytyy :) Kohta se on ihan virallinen kortti, kuhan muistan viedä kakkosvaiheen todistuksen poliisille ja ootella viel puoli vuotta :D

Mirtelli

On henkilöauton ajokortti, ollut lähes kaksi vuotta. Mutta en kuitenkaan aio ostaa omaa autoa... On siitä kortista kuitenkin hyötyä ollut.

tiikeli

On B-kortti! Alussa ajaminen oli tosi vaikeeta enkä tajunnut vielä inssissäkään mitään liikenteestä vaikka pääsinkin ekalla läpi (tuuria? :shock: ). Mutta onneks on tullut harjoiteltua paljon sen jälkeen. 8)

SunLion

Ei ole korttia. En oo halunnu. Meillä ei ole varaa pitää autoa moneen vuoteen joten en näe tarpeelliseks. Kullalta löytyy. Jos nyt ajaisin, enkä juurikaan käyttäisi, kynnys hypätä rattiin kasvaisi vuosien myötä. Mielummin ajan kortin sit kun siihen on tarvetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat