Joulu vai juhannus? - Gallupit

brunetti1981

Ja miksi? :D

Sivut

Kommentit (19)

brunetti1981

Itse valitsen joulun, on ihanaa kun saa laittaa jouluvaloja, kun on lunta, syödä ihania jouluruokia, hiljentyä, olla vaan. Ja käydä joulukirkossa. Ja raskastan aidon joulukuusen ja hyasintin tuoksua!

Shandy

Vastasin joulu, se on sentään vaan kerran vuodessa ;)

no ookoo, on juhannuskin, mut kesällä voi ryypätä tai mökkeillä tai olla festareilla tai tehdä mitä vaan mitä juhannuksena muutenkin tekis, joka viikonloppu. juhannuksena yleensä vaan ärsyttää kun ei oo keksinyt mitään superkivaa tekemistä ja sitä kuitenkin PITÄS olla kun on kerta juhannus ja kaikkee...

Niin ja jouluna on kiva olla perheen ja suvun kesken. :) sukulaisiakaan ei nää niin paljoo muullon kun jouluna, kun on pitkä loma kaikilla suunnilleen samaan aikaan.. kesälomatkin osuu yleensä eri aikoihin joten on vaikee kesälläkin saada suku koolle, mut jouluna se onnistuu satavarmasti! :)

Zuzannah

joulu.

juhannusperinne mun kohdalla tarkottaa äidin kanssa mökillä keskellä ei mitään, joskus mukana pari sukulaista (iät 60+) ja jutun taso sen mukaista. ei kiinnosta. jos tää juhannus kuitenkin olis parempi... toivoa sopii.

jouluna saa olla ihan rauhassa, tapaa sukulaisia, ei oo kiire mihkään, saa syödä niin paljon kun haluaa (ja sitten näyttää siltä miltä syö, tykkään syödä joulukinkkua :oops: )...

olispa jo joulu :)

MUOKS. no voi perskeles sentään, painoin väärää nappia :evil: vahingossa laitoin juhannus kun piti laittaa joulu :? no ei voi mitään.

brunetti1981

Joo, ois jo joulu, rakastan kans joulukinkkua ja ahdistaa muutenkin tämä kesä kun oon niin kalpee ja en kerkee ottaa aurinkoa töitten takia ja kesälomaa ei ole! Ja joulukuussa jään jo äitiyslomalle!! :D :D :D

Jimmy KImmel

Juhannus. Niin paljon kuin kalenterivuoteen onkin ympätty ryyppyjuhlia, niin juhannus on näistä ehdottomasti parhain. Oon aina tykännyt juhannuksesta älyttömän paljon.

Joulun eduksi luettakoon hyvät ruuat ja pitkät pyhät, joka käytännössä tarkoittaa useamman päivän kännittelyä... Joulupäivä, tapani, välipäivät, uusivuosi... Itse aattona en dokaa enkä milloinkaan tule dokaamaan, mutta joulupäivänä on ollut tapana räjäyttää pankki! :lol:

sira

Joulu! Ne kaikki tuoksut ja maut, se ihana tunnelma mikä aina jouluna vallitsee. Koko perhe on koolla ja sitä yhdessäoloa ei mikään voita.

Juhannus taas on vaan ryyppyjuhla muiden joukossa, ei sinänsä merkitse minulle mitään. Ja just tää mitä Shandy muistaakseni sanoi, et sillon aina pitäs olla superkivaa ja jos ei ookaan niin ketutus on melkoinen.

Miffy

Tjaa-a, tää olikin vaikee :D Valitsin kuitenkin juhannuksen, ehkä siks kun nykyään on usein niin huono ilma jouluna ;)

Oon aina ollut juhannuksen mökillä saaristossa perheen kanssa, nykyään mieskin mukana. Siellä on sellasta vanhanajan juhannuksen tunnelmaa. Mä tykkään. Ja ain oon keränny kukat tyynyn alle :D

Hawana

melkein teki mieli valita juhannus, koska odotan sitä jo kovasti ja kesä on niiiin ihanaa aikaa.
mutta tiedän silti tämän juhannushuuman ja odotuksen keskelläkin, että joulu on mielestäni aina se paras ja kaunein juhla.
se tunnelma on niin lämpöinen, ja kaikki ne jouluherkut ja perinteet!
olen jouluihmisiä :wink:

Abigail

Joulu, koska juhannus on ainakin minulla vuodesta toiseen tavattoman tylsä. Joulussa on paljon perinteitä, jotka ovat minulle rakkaita ja se rauhan tuntu on käsin kosketeltavissa :).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat